Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi naiset ovat niin ihania

Aloittaja AveLazio, 01.06.13 - klo:20:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 12 Vieraat katselee tätä aihetta.

jösses

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 01.06.13 - klo:20:13
Joka miehen mielestä vähäpätöisinkin nainen on vetävämpi kuin somin mies. Yeah.

Mutta miehillä on naisten ihanuuden suhteen tämä 4-jako (naisten ei pidä lukea enää pitemmälle..). Eli joillekin miehille tärkeintä ovat kasvot, toisille povi, toisille peppu, toisille sääret. Miksihän tämmöinen erottelu on syntynyt, en ihan tajuu. Koska tiedän parinvalinnan biologisen taustan ja nuo eivät liity siihen. Mm.

Mies: Mihin tyyppiin itse kuulut?

Sinäkö se naiset tyypität ulkoisten ominaisuuksien perusteella? Kokonaisuus, luonne, äly ja kauneus ratkaisevat. Nyt olen tavannut naisen, jossa kaikki parhaat ominaisuudet ovat kohdallaan. Ero tästä tulee nykyisen puolisoni kanssa, mutta ei se mitään. Olen täysin hullaantunut nuoreen leskeen. Hänen nuorena synnyttämässä nuori  tytär on juristi ja lupasi eilen hoitaa muodollisuudet. Minut vietiin näytille ja testiin. Läpäisin tarkastuksen. Tosi mukavaa olla umpirakastunut.

risto


THL tiedottaa

.
Entä Barbien 'tasa'jako, kun Barbie ja Ken eroavat?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto


risto

Lainaus käyttäjältä: jösses - 11.07.14 - klo:08:21
[

Sinäkö se naiset tyypität ulkoisten ominaisuuksien perusteella? Kokonaisuus, luonne, äly ja kauneus ratkaisevat.

Kun naista alkaa arvioimaan, pitää alkaa muistelemaan, mitä edellinen morsmaikko sanoi kun se keräsi kemikaliot kylppäristä ja häipyi...

Sitten muistikuva viimeisestä tiliotteesta ja täsmäytys kuinka pitkä aika  on seuraavaan tiliin.

Kaiken tämän jälkeen ota reppanan rooli ja luota siihen että aina löytyy joku joka korjaa reppanat kuleksimasta.
.


Suti

varma keino napata nainen on esitellä tälle aikaansaannoksiaan Outomaalla.
päivä kerrallaan

risto

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 11.07.14 - klo:15:21
varma keino napata nainen on esitellä tälle aikaansaannoksiaan Outomaalla.

no ei täältä jouda naisten perään, kun vaalii keskustelukulttuuria.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 11.07.14 - klo:14:54
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 11.07.14 - klo:14:40
.
Entä Barbien 'tasa'jako, kun Barbie ja Ken eroavat?



sulle - mulle - sulle - mulle

4 kohtaa


Ei se noin mene.
Kyllähän täältä löytyy joku, joka tietää. Ootellaan ....

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: jösses - 11.07.14 - klo:08:21

Nyt olen tavannut naisen, jossa kaikki parhaat ominaisuudet ovat kohdallaan. Ero tästä tulee nykyisen puolisoni kanssa, mutta ei se mitään. Olen täysin hullaantunut nuoreen leskeen. Hänen nuorena synnyttämässä nuori  tytär on juristi ja lupasi eilen hoitaa muodollisuudet. Minut vietiin näytille ja testiin. Läpäisin tarkastuksen. Tosi mukavaa olla umpirakastunut.

Kas vaan, kuka olisi uskonut ?

Luotettava ja kaikkien moraalinvartijoiden esimies, mr  Jösses heittää aviosiippansa huitsin nevadaan, kun saa vähän vierasta pimpsaa ?

Förhudet on ollut koetuksella, onneksi ei ole ollut operoituna, kuten muslimeilla, ei tiedä miten olisi käynyt ? Ja sitten leikitään rakastunutta, kaikkea sitä keksiikään miesten mies, joka on luvannut olla mukana myötä ja vastoinkäymisissä.

Juu, joidenkin puheet luottamuksesta kannattaa sivuuttaa olankohautuksella.

kromi

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 11.07.14 - klo:16:44
Lainaus käyttäjältä: jösses - 11.07.14 - klo:08:21

Nyt olen tavannut naisen, jossa kaikki parhaat ominaisuudet ovat kohdallaan. Ero tästä tulee nykyisen puolisoni kanssa, mutta ei se mitään. Olen täysin hullaantunut nuoreen leskeen. Hänen nuorena synnyttämässä nuori  tytär on juristi ja lupasi eilen hoitaa muodollisuudet. Minut vietiin näytille ja testiin. Läpäisin tarkastuksen. Tosi mukavaa olla umpirakastunut.

Kas vaan, kuka olisi uskonut ?

Luotettava ja kaikkien moraalinvartijoiden esimies, mr  Jösses heittää aviosiippansa huitsin nevadaan, kun saa vähän vierasta pimpsaa ?

Förhudet on ollut koetuksella, onneksi ei ole ollut operoituna, kuten muslimeilla, ei tiedä miten olisi käynyt ? Ja sitten leikitään rakastunutta, kaikkea sitä keksiikään miesten mies, joka on luvannut olla mukana myötä ja vastoinkäymisissä.

Juu, joidenkin puheet luottamuksesta kannattaa sivuuttaa olankohautuksella.

Eikös foorumilla ole vieläkin luotettavampi ja moraaliltaan korkeampi henkilö?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä