Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi naiset ovat niin ihania

Aloittaja AveLazio, 01.06.13 - klo:20:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

Toope

Lainaus käyttäjältä: kromi - 24.07.14 - klo:22:07
Sinä se et vaan pääse yli tuosta julistamisestasi.
Melkein jokainen kirjoituksesi julistaa länsimaista hyvyyttä, länsimaista nais ihannetta, islamilaisen kulttuurin huonoutta yms...
Etkö todellakaan kykene muuhun?

En tässä keskustelussa tarkoita julistaa mitään länsimaiden hyvyyttä, puhun vain siitä, että mediassa länsimainen kauneusihanne on pop. Ei tuo ole mitään julistamista, vaan oma näkemykseni.

Nuo islamilaisen maailman tms. epäonnistumiset ovat tosia, mutta kommentit kuuluvat ehkä toisiin ketjuihin.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

karpalo

#411
Lainaus käyttäjältä: Toope - 25.07.14 - klo:00:25

En tässä keskustelussa tarkoita julistaa mitään länsimaiden hyvyyttä, puhun vain siitä, että mediassa länsimainen kauneusihanne on pop. Ei tuo ole mitään julistamista, vaan oma näkemykseni.



Nyt se on oma näkemyksesi, välillä taas kirjoitat, että se on totta.

Vaikuttaa siltä, että olet koulukiusannut/nälvinyt omasta mielestäsi rumempia koululaisia heidän ulkonäöstään ja vaatetuksestaan, siis näinkö on tapahtunut (siellä teidän tyttöjen kesken) joskus  kouluaikoinasi ?

risto

.
Länsimaisessa mediassa länsimainen kauneusihanne  on pop.
Joka päivä saa oppia jotain.

THL tiedottaa

.
Toopen 'viestit' eivät ole sen arvoisia, että niihin vastaisin.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

#414
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 25.07.14 - klo:10:34
.
Toopen 'viestit' eivät ole sen arvoisia, että niihin vastaisin.



olen kyllä ihan samaa mieltä. Ihan tyypillistä trollaamista, mutta siitä ei ole kuitenkaan kyse koska kukaan älyllinen olento ei nauti mokomasta jankutuksesta. Sama raita päivästä toiseen ja viikosta toiseen.

Näköjään Toope saa palautteesta henkisen palkinnon koska jaksaa pyörittää samaa iskelmää ja sitten pääsee esittämään "vastaväitteensä".

Ja mikähän benchmark tuo Iran on? Miksei Moldova tai San Moritz?

Iranilaiset ovat muutes kaukasidien  ydinjoukkoa, peräti kantaisiä.


Toope

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 25.07.14 - klo:09:00
Vaikuttaa siltä, että olet koulukiusannut/nälvinyt omasta mielestäsi rumempia koululaisia heidän ulkonäöstään ja vaatetuksestaan, siis näinkö on tapahtunut (siellä teidän tyttöjen kesken) joskus kouluaikoinasi ?

Väärässä olet. Olin itse koulukiusattu samasta syystä kuin hieman foorumikiusattu täälläkin. Minä olen yksityisajattelija ja sanon mielipiteeni suoraan välittämättä lammaslauman näkemyksistä. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä, vaikka se sosiaalista asemaa haittaisikin. Onneksi pystyin joskus antamaan muille pojille turpiin, jos kävivät kimppuuni. Se vähensi kiusaamista.

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 25.07.14 - klo:09:41
Länsimaisessa mediassa länsimainen kauneusihanne  on pop.
Joka päivä saa oppia jotain.

Osoita, että olen väärässä. Ole hyvä vaan. Minä todellakin väitän sitä, että länsimainen kauneusihanne on hallitsevassa asemassa mediassa, pop-kulttuurissa (joka Aasiassakin ottaa mallia lännestä), ehkä muussakin kulttuurissa. Kyse ei ole hegemoniasta, mutta länsimainen ihanne on merkittävin vaikuttaja globaalisti.

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 25.07.14 - klo:10:34
Toopen 'viestit' eivät ole sen arvoisia, että niihin vastaisin.

Lukeminen ja vastaaminen ovat ihan vapaaehtoista toimintaa.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

karpalo

#416
Lainaus käyttäjältä: Toope - 25.07.14 - klo:21:07
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 25.07.14 - klo:09:00
Vaikuttaa siltä, että olet koulukiusannut/nälvinyt omasta mielestäsi rumempia koululaisia heidän ulkonäöstään ja vaatetuksestaan, siis näinkö on tapahtunut (siellä teidän tyttöjen kesken) joskus kouluaikoinasi ?

Väärässä olet. Olin itse koulukiusattu samasta syystä kuin hieman foorumikiusattu täälläkin. Minä olen yksityisajattelija ja sanon mielipiteeni suoraan välittämättä lammaslauman näkemyksistä. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä, vaikka se sosiaalista asemaa haittaisikin. Onneksi pystyin joskus antamaan muille pojille turpiin, jos kävivät kimppuuni. Se vähensi kiusaamista.


Olet siis aina oikeassa ja muut, siis se Lammaslauma on väärässä.

Ja jos eivät usko niin "köniin tulee"

Oh ja Ah, mikä agressiivisuuden määrä on varastoitunut nyrkkeihisi. "Turpiin vaan ja Onnea", jos ette muuten usko, senkin ymmärtämättömät hanttapulit, roskasakki, itse olen kultivoitunut älykkö.

Toope

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 25.07.14 - klo:21:18
Lainaus käyttäjältä: Toope - 25.07.14 - klo:21:07
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 25.07.14 - klo:09:00
Vaikuttaa siltä, että olet koulukiusannut/nälvinyt omasta mielestäsi rumempia koululaisia heidän ulkonäöstään ja vaatetuksestaan, siis näinkö on tapahtunut (siellä teidän tyttöjen kesken) joskus kouluaikoinasi ?

Väärässä olet. Olin itse koulukiusattu samasta syystä kuin hieman foorumikiusattu täälläkin. Minä olen yksityisajattelija ja sanon mielipiteeni suoraan välittämättä lammaslauman näkemyksistä. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä, vaikka se sosiaalista asemaa haittaisikin. Onneksi pystyin joskus antamaan muille pojille turpiin, jos kävivät kimppuuni. Se vähensi kiusaamista.


Olet siis aina oikeassa ja muut, siis se Lammaslauma on väärässä.

Ja jos eivät usko niin "köniin tulee"

Oh ja Ah, mikä agressiivisuuden määrä on varastoitunut nyrkkeihisi. "Turpiin vaan ja Onnea", jos ette muuten usko, senkin ymmärtämättömät hanttapulit, roskasakki, itse olen kultivoitunut älykkö.

En tainnut toki ihan noin sanoa, mutta voit toki lukea tekstejäni haluamallasi tavalla. Tuollaista kutsutaan olkinukkekommentoinniksi, jossa määrittelet oman näkemyksesi minusta ja vastaat kuvitteelliseen kuvaasi minusta. Et siihen, mitä minä oikeasti sanoin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Olkinukke
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

karpalo

#418
Lainaus käyttäjältä: Toope - 25.07.14 - klo:23:17
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 25.07.14 - klo:21:18
Lainaus käyttäjältä: Toope - 25.07.14 - klo:21:07
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 25.07.14 - klo:09:00
Vaikuttaa siltä, että olet koulukiusannut/nälvinyt omasta mielestäsi rumempia koululaisia heidän ulkonäöstään ja vaatetuksestaan, siis näinkö on tapahtunut (siellä teidän tyttöjen kesken) joskus kouluaikoinasi ?

Väärässä olet. Olin itse koulukiusattu samasta syystä kuin hieman foorumikiusattu täälläkin. Minä olen yksityisajattelija ja sanon mielipiteeni suoraan välittämättä lammaslauman näkemyksistä. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä, vaikka se sosiaalista asemaa haittaisikin. Onneksi pystyin joskus antamaan muille pojille turpiin, jos kävivät kimppuuni. Se vähensi kiusaamista.


Olet siis aina oikeassa ja muut, siis se Lammaslauma on väärässä.

Ja jos eivät usko niin "köniin tulee"

Oh ja Ah, mikä agressiivisuuden määrä on varastoitunut nyrkkeihisi. "Turpiin vaan ja Onnea", jos ette muuten usko, senkin ymmärtämättömät hanttapulit, roskasakki, itse olen kultivoitunut älykkö.

En tainnut toki ihan noin sanoa,


Et ihan, mutta melkein.

Joskus nääs on luettava rivien välistä, sieltä se totuus löytyy toisinaan.

Toope

#419
Puhuin edellä tuosta globaalista kauneusihanteesta, miksi keskustelu taas siirtyy henkilööni? Miksei kommentoida asiaa?
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä