Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Lama 2.0

Aloittaja Eugen, 17.09.08 - klo:19:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

Sun on vähän myöhäistä yrittää ymmärtää sitä.
päivä kerrallaan

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 19.05.15 - klo:12:02
Lainaus käyttäjältä: sniper - 19.05.15 - klo:10:53
[

No sanotaan sit niin jotta meidän K.K:lla on dineroita niin helvetisti ettei edes uuspirssi ole investointia, mutta mulle ainakin jokainen uusi auto oli ja on investointia.  8)

Kuten sanottu, KK laittaa kaikki säästönsä hyvin organisoituun kehitystyöhön.

.

Onhan hänellä vielä kesämökki.

Sinne voisi sijoittaa humanitaarisen avun mukaisesti venepakolaisia.

Venepakolaiset voisivat asumisensa palkaksi tervata K.K:n soutuveneen. Lisäksi venepakolaiset tuntevat meret ja järvet.

K.K. voisi patistaa heidät kalalle verkkoja ja rysiä kokemaan. K.K. itse myisi kalat Lappeenrannan torilla ja perustaisi Kaladynastian. Alkaisi uusrikkaaksi.

risto

Lainaus käyttäjältä: Suti - 19.05.15 - klo:20:57
Sun on vähän myöhäistä yrittää ymmärtää sitä.

No no. Kun ei ole mitään ongelmaa, mutta ratkaisu on. Meidän on löydettävä ongelma!

risto

Lainaus käyttäjältä: Suti - 20.05.15 - klo:12:17

Kaspianmeri on itse asiassa järvi: sen pinta on 27 m merenpinnan alapuolella.

Olin kauan sitten kansainvälisessä seminaarissa. Suomalainen kertoi esitelmässään, että pääkaupunkiseutu muodostaa 1 milj asukkaan metropolin.  Kaksi saksalaista katsoivat toisiinsa ja virnistivät.

Muisto Keijo Kullervo

"Tässä alla ilmoitus:

http://yle.fi/uutiset/hs_perussuomalaisten_kannatus_nousussa_sdp_hiipuu/8004061

Katsellaanpa pari, kolme vuotta kun leikkaukset ja muu rekvisiitta alkaa hahmottua se kuinka perussuomalaisille ja hallituspuolueille käy?

Uteliaana"

Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

risto

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 21.05.15 - klo:10:16
"Tässä alla ilmoitus:

http://yle.fi/uutiset/hs_perussuomalaisten_kannatus_nousussa_sdp_hiipuu/8004061

Katsellaanpa pari, kolme vuotta kun leikkaukset ja muu rekvisiitta alkaa hahmottua se kuinka perussuomalaisille ja hallituspuolueille käy?

Uteliaana"

Keijo Kullervo

Vahingon ilo on paras ilo.

Minä kuitenkin toivon että Sipilän hallitus saa ihan oikeita korjauksia Suomen meininkiin. Kaikki ei mene nappiin, mutta kunhan vain jotain parannusta tulee.
Perussuomakaisetkin jäisivät historiaan muunakin kuin vitsiporukkana.

Demarien ongelmana on, että puolue ei pysty uudistumaan. Hädässä se kutsuu 70-vuotiaita vannnhoja pieruja eturiviin, jotka on jo kertaalleen heitetty ulos yleisöäänestyksellä.

Olisi de
jääbät his

Suti

Just niin, perussuomalaisten kannatus on nousussa ja demareitten kannatus laskee.
Seurataan muutama vuosi niin demarit löytyy vain historian kirjoista.
päivä kerrallaan

Amanda

Ehkä perussuomalaisilta odotetaan ihmettä, heitä kun ei ole vielä ollut hallituksessa päättämässä vaikeista ratkaisuista .. vähän kuin oljenkorsi..

Suti

Joo, jännä kokeilu. Jos ei insinööri auta (kukaan ei ole niin viisas kuin insinööri) niin viimeisenä toivona perussuomalaiset.
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä