Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Lama 2.0

Aloittaja Eugen, 17.09.08 - klo:19:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 18 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

Minua huolettaa ajatus, että ulkoministerinä on EU-kielteinen henkilö. Venäjää ei mikään niin miellytä kuin mahdollisuus kylvää riitaa ja epäsopua EU:n sisään.
Kreikka kyhnää Venäjän kanssa, Britannia rakentelee jopa eroon mahdollisesti johtavaa eripuraa EU:n kanssa, Suomi sai EU-kielteisen ulkoministerin, ...
päivä kerrallaan

Suti

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 28.05.15 - klo:16:50
Ai että Suomeen valittiin riidankylväjä ulkoministeriksi.  Voi parku jo etukäteen..

Noin ei taida olla sanonut kukaan muu kuin Rrape. Rrape on herkkä parkumaan.
päivä kerrallaan

Suti

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 28.05.15 - klo:17:51
Lainaus käyttäjältä: Suti - 28.05.15 - klo:16:41
eroon mahdollisesti johtavaa eripuraa EU:n kanssa ...

Ethän kirjoittanut tätä, ethän.

Eripurakriittisin terveisin...

Kirjoitin. Kirjoitin näin (boldaus lisätty):
Lainaus käyttäjältä: Suti - 28.05.15 - klo:16:41
Minua huolettaa ajatus, että ulkoministerinä on EU-kielteinen henkilö. Venäjää ei mikään niin miellytä kuin mahdollisuus kylvää riitaa ja epäsopua EU:n sisään.
Kreikka kyhnää Venäjän kanssa, Britannia rakentelee jopa eroon mahdollisesti johtavaa eripuraa EU:n kanssa, Suomi sai EU-kielteisen ulkoministerin, ...

Siis Britannia rakentelee jopa eroon johtavaa eripuraa EU:n kanssa. Kertaan: Britannia rakentelee...

Britannia hakee neuvotteluja jäsenyysehdoista ja aikoo asettaa ne kansanäänestykseen.

Rrape rassu, luepa jatkossa rauhallisesti vaikka ällästikulla mitä toiset kirjoittaa.
päivä kerrallaan

Posiella

Tulipahan tässä mieleeni, että miksiköhän entinen pääministerimme Vanhanen ei ole ollut mukana näissä ministerivalintakuvioissa? Onko hän itse halunnut olla sivummalla? Ihmettelen, ettei media, joka yleensä sohii joka asiaan, ole ollut mukana tässä ihmettelyssä.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

risto

.
Ihan hyvä kysymys tuo Vanhanen.

Jos äkkiä jotain sanoisi
-  Vanhanen on 10 vuotta vanhempi kuin Sipilän trion valinnat
- ennnen kansanedustajahommaa Vanhanen oli pikkulehden toimittaja Vantaalla
- ei mitään ammattitaitoa, mitä voisi käyttää Suomen nykytilanteessa.
- Vanhasella saattoi olla tekemistä Bernerin valinnan kanssa ja mukaantulon kanssa
-Berner perheyrityksen omistaja (sisustusala) joka osaa laittaa kuntoon Suomen liikenneverkon kulut ja taseet.

Syrinx

No Vanhanen on osa sitä samaa kepun kauhukabinettia kuin Väyrynen, Pekkarinen, Juhantalo, Kääriäinen, Anttila jne jne eli jo tuhannesti käännetty hanttikortti, ei tuo mitään uutta, ja eikös tuo Berner nyt ollut vähän kuin Vanhanen piilotettuna...

Ja vaatimaton toive: keksikää joku muu ketju keskustella kuin tämä mihin nyt tunnutte jumittuneen...

Posiella

Lainaus käyttäjältä: Syrinx - 29.05.15 - klo:14:01

Ja vaatimaton toive: keksikää joku muu ketju keskustella kuin tämä mihin nyt tunnutte jumittuneen...

;D

Äläs nyt! Keijo-poika on kovassa uskossa, että hänellä on suosittu ketju siksi, että hänen ketjunsa on niin hyvä.
Totuus on, että olen niin laiska, että kirjoitan tänne, kun ekana esiin osuu. Niin kai nuo muutkin.

Muuten, olen tänään nyt täysin kypsynyrt. Suomella on nyt uutta toivoa...Ne, jotka tietävät, voivat laittaa shampanjapullon tulemaan Matkahuollon kautta. :D
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

risto

Lainaus käyttäjältä: MustaPekka - 29.05.15 - klo:14:21

Vanhanen on muuten politiikan syöpä, kuten kaikki muutkin keskustalaiset....

Vanhanen on keksijä, ja Sipilä taitaa tuntea Vanhasen keksinnöt.

- kun tukista tehty sahatavara ei mennyt kaupaksi, Matti keksi, että tukit jauhetaan pelleteikdi ja myydään Eurooppaan.
- Matti keksi että Heldingin kivihiilivoimalat ja kaasuvoimalat alkavat käyttää puuhaketta.
- Matti keksi että Suomen polttomoottorit vaihdetaan sähkömoottoreiksi 3 vuodessa.
- ST1  toimitusjohtaja kysyi, onko Matti ajatellut, miten rekkojen, laivojen ja lentokoneiden moottorit vaihdetaan?

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 29.05.15 - klo:14:35
Lainaus käyttäjältä: MustaPekka - 29.05.15 - klo:14:21

Vanhanen on muuten politiikan syöpä, kuten kaikki muutkin keskustalaiset....

Vanhanen on keksijä, ja Sipilä taitaa tuntea Vanhasen keksinnöt.

- kun tukista tehty sahatavara ei mennyt kaupaksi, Matti keksi, että tukit jauhetaan pelleteikdi ja myydään Eurooppaan.
- Matti keksi että Heldingin kivihiilivoimalat ja kaasuvoimalat alkavat käyttää puuhaketta.
- Matti keksi että Suomen polttomoottorit vaihdetaan sähkömoottoreiksi 3 vuodessa.
- ST1  toimitusjohtaja kysyi, onko Matti ajatellut, miten rekkojen, laivojen ja lentokoneiden moottorit vaihdetaan?

Matti on vanhanaikainen oravahammas ?

Nyppää edustuksen mistä löytää ja heittää vaimonsa romukoppaan .http://www.suomenmaa.fi/etusivu/saarikko_teki_gradun_vanhasen_avioeron_uutisoinnista_6341608.html

Varsinainen tunari, sanan täydessä merkityksessä.

Amanda

Lainaus käyttäjältä: 0 - 29.05.15 - klo:14:08
Lainaus käyttäjältä: Syrinx - 29.05.15 - klo:14:01

....Muuten, olen tänään nyt täysin kypsynyrt. Suomella on nyt uutta toivoa...Ne, jotka tietävät, voivat laittaa shampanjapullon tulemaan Matkahuollon kautta. :D

Täysin kypsyneestä ei ole pitkä matka ylikypsymiseen :D
Onnittelut joka tapauksessa! 

Aloin tuossa miettimään, mistä tuo kypsyminen tulee.. ensimmäiseksi muistan sanan "matura" jossain yhteydessä ja on se klassikko leffa Die Reifeprüfung (The Graduate), joka on tullut katseltua kaksikin kertaa.. Dustin Hoffmanilta briljantti suoritus pääosassa!

Joo, muistin oikein. Se tarkoittaa monessa maassa korkeampaa tutkintoa, Wikipedia tietää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä