Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Lama 2.0

Aloittaja Eugen, 17.09.08 - klo:19:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: se - 10.05.10 - klo:16:53

Neuvot minua? MINUA!

Ota siis neuvostani vaarin.

LainaaKenellä tässä on kohentamisen varaa, häh!

Varmasti meillä jokaisella, sillä kasvaminen on uudistumista.

Neuvon sinua myös hillitsemään tuota ad homien asennoitumistasi heitä kohtaan joidenka kirjoitukset ja mielipiteet eivät sinua miellytä, niin monet muutkin tekevät.  :)

Pistäthän sitten lantin joulupataan.

THL tiedottaa

Sun pitäis, eikä vaan pitäis, vaan pitää lopettaa kirjottelu ainakin viikoksi.
Ainakin kaikki muiden kirjoitusten kommentointi.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: se - 10.05.10 - klo:17:05

Sun pitäis, eikä vaan pitäis, vaan pitää lopettaa kirjottelu ainakin viikoksi.
Ainakin kaikki muiden kirjoitusten kommentointi.

Kärkäs olet arvostelemaan toisia kirjoittajia, mitä jos yrittäisit edes pysyä asiassa, kuten oudon valon gendreenkin kuuluu.

:)

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: se - 10.05.10 - klo:18:10
Niin, ja hyvällä.       ;)

Onko mielessäsi hyviä ideoita sen suhteen, miten valuutta-kriisistä selvitään. Voiko yksittäinen kansalainen asiaan vaikuttaa.

Hyvälläpä tietenkin  :)

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 10.05.10 - klo:18:14
Lainaus käyttäjältä: se - 10.05.10 - klo:18:10
Niin, ja hyvällä.       ;)

Onko mielessäsi hyviä ideoita sen suhteen, miten valuutta-kriisistä selvitään. Voiko yksittäinen kansalainen asiaan vaikuttaa.

Me voimme yksittäisinä kansalaisina vaikuttaa asiaan siten, että suuntaamme mahdollisia lomamatkojamme myös Kreikkaan, ja kohennamme siten heidän talouttaan.

TV 1:tä tuli Eduskunnan kokouksesta 3 tunnin live-lähetys koskien Kreikan aiheuttamaa valuuttakriisiä. Monien hyvien mielipiteitten ja perusteluitten lomasta pongasin myös sen meidän Gurling sankarin puheenvuoron, jossa hän kertoi tehneensä joitakin laskelmia syistä ja seurauksista. Eräs hänen esittämänsä kysymys kuului jotenski seuraavalanlaisesti: "Kuinka on mahdollista että EU:n tuotanto näyttää plussaa, kun samalla otetaan tuhat miljardia lainaa ?", ja minulle jäi käsitys jonka mukaan hän ei tarkoittanut tuota vakuusrahasto-lainaa josta tänään puhuttiin. Hän sanoi myös: "Olen tehnyt muutamia matemaattisia laskelmia syistä miksi niin on, ja jos Valtionvarain Ministeri on halukas kuulemaan asiasta lisää, niin olen käytettävissä".

Kamera siirtyi näyttämään Ministeri Kataista, joka katseli kiusaantuneen näköisenä omia muniaan.

Voisiko esim. Eugen, joka tuntee Soinin, vinkata miehelle josko hän katsoisi mitä tuo toinen mies on laskeskellut, vaikkeivat he saman puolueen jäseniä olekkaan.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 10.05.10 - klo:18:14

Meikäläinen järjesteli vain sijoitussalkkuaan. Siirsin painoa niihin jotka olivat rähkähtäneet eniten ja myin niitä jotka eivät  pahasti rätkähtäneet.

Niin, kansalainen voi tehdä mahdollisimman rehellisen veroilmoituksen että saadaan Suomen lainat maksettua.

Veromaksuja voi myös viivyttää että tulee kunnon viivästyskorot. Jaa niin  ja ylinopeusakkojoa hyvään tarkoitukseen.

Paras pointti on, että siirtää eläkkeelle lähtöään, jotta  kreikkalainen saa pitää eläke-etunsa.

karpalo

Voi, voi sentään, minä olen Hallituksen ohjeita noudattaen tehnyt eläköitymiseni jälkeen vielä kahta eri duunia., toinen yrittäjänä, josta ei tarvitse maksaa YEL:liä enää, koska olen jo eläkkeellä.

Toisesta hommasta, jossa teen hommia ihan verokirjapohjalla loppuu Työeläkemaksut heinäkuussa tänä vuonna, koska täytän 68 v., ja saan niistä Lisäeläkkeen.

Näin ollen, vaikka paiskin näitä hommia, niinkuin Hallituksen pojannappulat "Jyrki & Boys-haluavat, niin en kuitenkaan ole auttamassa Kreikan 50 vuotiaitten eläkkeidenmaksussa.

Suru, suru., mutta koittakaa te muut tehdä parhaanne.

rapevainaa

.
Tuohon auttaa se kun lähetät Visa-kortin numeron Kreikkaan ja keskityt työntekoon.
.

karpalo

En tiedä., miten tämmöinen vaikuttaa., tai kuuluu Laman hoitoon., mutta näköjään Britannian uusi Hallitus leikkaa omia palkkojaan 5 % näin heti aluksi.

Onko paljon., tai ei., mutta tuonsuuntainen Signaali saa varmaan kansan syvien rivien hyväksynnän. Ei nyt tuu mieleen, että meillä monetkaan virkamies-, hallitus -, tai kansanedustajaryhmät olisivat itse omasta halustaan alkaneet palkkojaan laskemaan.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä