Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Lama 2.0

Aloittaja Eugen, 17.09.08 - klo:19:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: S - 10.05.10 - klo:10:50

- Ehkä suurempien linjojen vetäminen on tässä vaiheessa jokseenkin ennenaikaista - ainakin se on näissä epävakaissa taloussuhdanteiden näkymissä & oloissa varsin riskialtista puuhastelua. Katsotaan nyt vielä tilanteen kehittymistä, ennen kuin aletaan vetämään mitään pidemmälle meneviä johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen...?!

S., siis ehdotatko., että jäädään kuulolle ?

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: postman - 10.05.10 - klo:13:03
Lainaus käyttäjältä: S - 10.05.10 - klo:10:50

- Ehkä suurempien linjojen vetäminen on tässä vaiheessa jokseenkin ennenaikaista - ainakin se on näissä epävakaissa taloussuhdanteiden näkymissä & oloissa varsin riskialtista puuhastelua. Katsotaan nyt vielä tilanteen kehittymistä, ennen kuin aletaan vetämään mitään pidemmälle meneviä johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen...?!

S., siis ehdotatko., että jäädään kuulolle ?

"..............., ja huomenna mennään pussauskoppiin"  :D

S

Olen sitä mieltä, että jäädään näkösälle kuullostelemaan tilannetta - eli sivustaseuraajana tarkkailemaan mihin asiat lopulta pitkällä aikavälillä johtavat.

- Turha hätiköiminen, tai hötkyily ei auta tässä tilanteessa mitään. Mikään ei ole niin vakaata, etteikö se sisältäisi myöskin epävarmuustekijöitä. Talouden sekä markkinavoimien vakauttaminen, ei takaa vielä mitään varmaa tulevaisuutta ajatellen!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 10.05.10 - klo:11:05
Lainaus käyttäjältä: se - 10.05.10 - klo:07:20
Lainaan itseäni vuoden 2008 lopulta:

Lainaus käyttäjältä: se - 22.10.08 - klo:13:43

Ihan tohon asiaanki.
En minäkään kyllä ymmärrä, miten Suomi olis jotenkin lintukoto. Mehän ollaan kansainvälisessä taloudessa kiinni niinku se siellä. Ihan omasta tahdostamme olemme menneet mukaan kaikkiin mahdollisiin emuihin ja vienti-, tuonti- ja varasliittoihin ja -liigoihin. Ei niistä niin vaan erota sillon, kun alkaa mennä takapakkia.

Olen useasti todennut, että haluan olla väärässä kaikkine tietoineni.
Se ei nyt vaan näy onnistuvan.

Uutinen tältä aamulta:

http://www.hs.fi/talous/artikkeli/EU+sopi+750+miljardin+euron+vakautusjärjestelmästä/1135256727040

Ei Suomi Valtiona ole rahaliitosta eikä muistakaan taloudellisista sidonnaisuuksistaan irti pyrkinytkään, joten edellinen kirjoituksesi ei tue sellaista käsitystä, että olisit kyseisen valuuttakriisin jo ennalta tiennyt.

On hyvä muistaa myös, että vaihtoehtona olisi ollut jäädä yhteisen valuutan ulkopuolelle. Olitko sitä mieltä silloin kun asiasta päätettiin ja miten kantasi silloin oikeaksi perustelit.

Kiitoksia ystävällisestä vastauksestasi jos sinulla siihen aikaa liikenee.

Jos nyt kuitenkin itse lukisit aivan rauhallisesti, mitä olen kirjoittanut. Kiitos!

Kirjoita sitten uusi viesti, kun olet lopettanut olkiukkoilusi.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

allekirjoittanut

Jos et sinä joka usein itseäsi siteeraat, tahdo lainata aiheeseen liittyvää vanhaa kirjoitustasi, jossa tuot julki paremman vaihtoehdon silloiseen rahaliittoon liittymisen vastapainoksi, niin oletan sinun vain hehkuttavan omaa viisauttasi, jälki- sellaista.  :)

THL tiedottaa

Olisit edes kirjoittamatta, kun et kerran ymmärrä lukemaasi.    :D

allekirjoittanut

Eikö se niin mielestäsi ole, että liemessä ollaan kun EU:n kuulutaan ja valuuttaunioniinkin. Ymmärsinkö minä kirjoituksesi virheellisesti.

Kuinka auvoista olisikaan elo Suomen soilla ja kunnailla ilman noita kaikkia muita.....

THL tiedottaa

Ole jo hiljaa, kun et mitään ymmärrä!     :(

Katsos nyt, kun ällätikulla osoitan, miten olen kirjoittanut ja mihin olen kirjoittamani kohdistanut.

Viestiäni edellinen kirjoitus päättyi näin:

Lainaus käyttäjältä: Posiko - 22.10.08 - klo:13:32

Mitä tarkoitit Rape Suomen omalla elinkeinorakenteella? En yleensä ymmärrä sitä, että luullaan, että Suomi olisi jotenkin suojassa. :o

Tuohon kirjoitukseen reagoin näin:

"En minäkään kyllä ymmärrä, miten Suomi olis jotenkin lintukoto. Mehän ollaan kansainvälisessä taloudessa kiinni niinku se siellä. Ihan omasta tahdostamme olemme menneet mukaan kaikkiin mahdollisiin emuihin ja vienti-, tuonti- ja varasliittoihin ja -liigoihin. Ei niistä niin vaan erota sillon, kun alkaa mennä takapakkia."

Älä nyt, kerpele, enää kääntele tai kohdista MINUN kirjoittamaani ihan mihin sen omassa päässäsi kuvittelet liittyvän.

Sinä et, tietenkään, muista sitä miten Katainen hehkutti vuonna 2008, miten Suomessa ollaan turvassa kaikilta maailman myrskyiltä ja miten hyvin Suomen talous rullaa. Heh, saattaa olla niinkin, että olet kuullut, muistatkin ja USKOT Kataista edelleen!

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: se - 10.05.10 - klo:16:43

Ole jo hiljaa, kun et mitään ymmärrä!     :(

Lantti vetoo että ymmärrän suhteellisen paljon, ymmärrän senkin että tuo väittämäsi on epätosi myös sinulle, eli vaikka sanot etten ymmärtäisi, sinä kuitenkin tiedät minun ymmärtävän.

Lainaa
Katsos nyt, kun ällätikulla osoitan, miten olen kirjoittanut ja mihin olen kirjoittamani kohdistanut.

Viestiäni edellinen kirjoitus päättyi näin:

Lainaus käyttäjältä: Posiko - 22.10.08 - klo:13:32

Mitä tarkoitit Rape Suomen omalla elinkeinorakenteella? En yleensä ymmärrä sitä, että luullaan, että Suomi olisi jotenkin suojassa. :o

Tuohon kirjoitukseen reagoin näin:

"En minäkään kyllä ymmärrä, miten Suomi olis jotenkin lintukoto. Mehän ollaan kansainvälisessä taloudessa kiinni niinku se siellä. Ihan omasta tahdostamme olemme menneet mukaan kaikkiin mahdollisiin emuihin ja vienti-, tuonti- ja varasliittoihin ja -liigoihin. Ei niistä niin vaan erota sillon, kun alkaa mennä takapakkia."

Älä nyt, kerpele, enää kääntele tai kohdista MINUN kirjoittamaani ihan mihin sen omassa päässäsi kuvittelet liittyvän.

Kirjoituksesi oli tulkinnanvarainen sillä lainasit vain itseäsi. Sinun tulisi orjentoitua tuon kiusallisen taipumuksesi suhteen.  ;D

THL tiedottaa

Neuvot minua? MINUA!

Kenellä tässä on kohentamisen varaa, häh!

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä