Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Lama 2.0

Aloittaja Eugen, 17.09.08 - klo:19:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 15 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda

Kiitos THL, vastaus tuli toiseen ketjuun ja parempi niin, nyt se on oma aiheensa.

Tilastoilla voidaan valehdella, koska tavallinen ihminen ei voi arvioida miten niitä on manipuloitu.. tai voisi, muttei jaksa tai ehdi.

THL tiedottaa

.
Kyllä tavallinen ihminen jaksaa ja ehtiikin, kun on katos jo eläkkeellä, niin on tätä aikaa.

:)

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

.
USA:ssa työllisyys on parantunut, mutta otsikko 10.1.14: Unemployment rate is still far from normal

http://www.usatoday.com/story/money/business/2014/01/10/unemployment-rate-is-still-far-from-normal/4411359/

Artikkelissa pohditaan, mikä mahtaa olla "uusi normaali työttömyys" kaiken tämän jälkeen.
5% työikäisistä on sellaisia jotka eivät yritäkkään hakea työtä.

.

risto

.
Detroitin työttömyys. Detroitin kaupunki meni viime vuonna konkurssiin.

viimeisen 3 vuoden aikana työttömyys on pyörinyt 20-25% välillä.

http://ycharts.com/indicators/detroit_mi_unemployment_rate

Tässä artikkelissa sanotaan että vaikka työpaikkoja olisikin, työttömiltä puuttuu ammattitaito.
Oliko se niin että puolet Detroitin asukkaista ovat lukutaidottomia ja puolet lapsista ei käy lainkaan koulua.

http://www.huffingtonpost.com/2013/08/02/detroit-jobs-_n_3693303.html
'

Amanda

Tuossa olisi oiva investointimahdollisuus ja arvon nousua odotellessa voi käyttää itse tai vuokrata. Katselkaapa kuvasarjaa, eikö kiinnosta? Paikka: Palm Island Miamissa, vajaan tuhannen neliömetrin suuruinen kartano rannassa. Al Caponen entinen asumus, kyllä rikos on kannattanut..
http://cnews.canoe.ca/CNEWS/Microgalleries/2014/02/08/21456566.html#1

Tarvitaan kyllä rahoitusta alkuun n. 8 miljoonaa dollaria, mutta hei, senhän saa pankista noin varmasta sijoituksesta. Luvassa kuukaudessa 100 000 dollaria voittoa, montako prosenttia se nyt olisi..hmm..  THL?

Muoks.
laskin itse:  15% vuodessa, aika hyvä.. mitenkähän tuon voisi siirtää jonnekin toiseen veroparatiisin,  kun se nyt tuntuu olevan maailman tapa ;)

sniper

Siitä vaan iso "mörskä" ja sit alkaa samaan duuniin kuin reviirin entinenkin pitäjä.
Siellä on ainakin tilaa "spuglata".
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 09.02.14 - klo:13:31
Tuossa olisi oiva investointimahdollisuus ja arvon nousua odotellessa voi käyttää itse tai vuokrata. Katselkaapa kuvasarjaa, eikö kiinnosta? Paikka: Palm Island Miamissa, vajaan tuhannen neliömetrin suuruinen kartano rannassa. Al Caponen entinen asumus, kyllä rikos on kannattanut..
http://cnews.canoe.ca/CNEWS/Microgalleries/2014/02/08/21456566.html#1

Tarvitaan kyllä rahoitusta alkuun n. 8 miljoonaa dollaria, mutta hei, senhän saa pankista noin varmasta sijoituksesta. Luvassa kuukaudessa 100 000 dollaria voittoa, montako prosenttia se nyt olisi..hmm..  THL?

Muoks.
laskin itse:  15% vuodessa, aika hyvä.. mitenkähän tuon voisi siirtää jonnekin toiseen veroparatiisin,  kun se nyt tuntuu olevan maailman tapa ;)

Miten niin voitto olisi 100 000 dollaria kuukaudessa?

Kulut (jyvitettynä käyttökuukaudelle):
Hankintahinta  + ylläpitokulut + pääoman korko + muut menot (kuten vakuutukset, kiinteistövero jms.)

Tuo 100 000 dollaria taitaa olla vain bruttotuotto?

No, pitihän se juttu lukea.
EI, 100 000 ei ole mikään tuotto!!
Sehän on vain edellisessä kaupassa maksetun hinnan ja nykyisen hintapyynnön välinen ero (jokaiselle kuukaudelle laskettuna).

HEH!

Amanda

HEH itselles!
Kirjotinko minä "tuotto"?  Kunhan lämpimikseni keksin puheenaihetta.. Mutta kyllä siinä 10% jää taskuun, josta verottaja ottaa vielä omansa.

Ihan kuin eräs meillä olisi tehnyt tuon laskuni ja minä toimin THL:llänä  ;D

Noista kuluista voisin kirjoittaa pitkäänkin, kun on elettävä näiden venyvien käsitteiden kanssa .. veroja, kuluja, hirveän korkeita vesilaskuja.. kun mittari on mitannut ilmaa sen aikana, kun vettä ei ole tullut valtion vesihanasta. Se kun tulee isoon maanlaiseen vesisäiliöön aina kun tai 'jos tulee (meillä on miljoona ylimääräistä kuluttajaa nyt ja ihan kaikkea pitää venytttää). Sitä ei huomaa ennenkuin lasku tulee  Viimeinen ärsytys: piti maksaa 2000 euron arvosta valtiolle sakkoa siitä, kun ei muka ole tarpeeksi parkkipaikkoja, vaikka 14 v sitten ne riitti. Rahapula niillä tekee kekseliääksi!

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 09.02.14 - klo:17:37

HEH itselles!
Kirjotinko minä "tuotto"?  Kunhan lämpimikseni keksin puheenaihetta.. Mutta kyllä siinä 10% jää taskuun, josta verottaja ottaa vielä omansa.

Lämpimiksesi kirjoitit VOITTO.  ;)

Kysymyksessä on vasta HINTAPYYNTÖ. Eli mitään ei jää taskuun, ellei tuota pyydettyä hintaa makseta.
Todennäköisesti ei maksetakaan. Ja minkälaisia korjauksia ym. remontteja tämä nykyinen omistaja on tehnyt kiinteistöön?

Amanda

Hyvä kysymys, koska tämä myyjä osti sen itse vasta puoli vuotta sitten. Varmaan on jotain, mistä ei kerrota.. tai spekuloi pientä Voittoa kuitenkin!

Hinta aivan liikaa. Osoite ei ole mlkään Beverly Hills tai muu miljonäärien ja näyttelijöiden suosima -- "vain" Miami. Florida on amerikkalaisten reumaa sairastavien varakkaiden vanhainkoti, ellen ihan hakoteillä ole. Käynyt en ole.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä