Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Levylautasella...

Aloittaja Eugen, 20.09.07 - klo:19:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 13 Vieraat katselee tätä aihetta.

Esmerkix

#520
Lainaus käyttäjältä: Balthazar - 18.06.11 - klo:18:51
Kompataan Cohenia! Ketjun seurauksena tuli kuunneltua Future läpi. Hyvää settiä setä heittää!

Seuraavan kerran kun saapuu Suomeen, on pakko käydä katsomassa. Toivottavasti vielä jaksaa heittää keikkaa... Tuskin tänne Vuokkiniemeen kuitenkaan saadaan livenä...

Tiistai

#521
Helene Fischer.. kuinka ihminen Voi olla noin kaunis?!  Ja yhtä hyvä laulamaan..


http://www.youtube.com/watch?v=iK0P537aKEs&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=Y_IAMTF9jGc&feature=related




AveLazio

Mie en pidä Fischeriä kauniina. Täällä forumisteissakin on kauniimpia... :-*

Mut hyvä toi medley-linkki! Diggaan ryssien musiikkia kovasti.
At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

Kuunnelkaa kaikki banjohymni "Foggy Mountain Breadown". Muuten ette tiedä musiikista mitään... ;)
At a narrow passage there's no brother, no friend

S

Tuo eräässä toisessa ketjussa peräänkuuluttama kaikkien aikojen biisnmetsästys ei ole vieläkään tuottanut lopullista tulosta. Koskettavia sekä puhuttelevia kipaleita kun on siunaantunut matkan varrella vaikka kuinka paljon. Niitä onkin lähes mahdoton rankata mihinkään tiettyyn tärkeysjärjestykseen, kun eri genrejäkin on jo niin monta, joista löytyy lukuisia itselle merkityksellisiä kappaleita.

- Tosin jotkut rock-musiikin klassikot kestävät mielestäni paremmin aikaa kuin toiset. Yksi näistä on ehdottomasti Queenin Bohemian Rhapsody. Yhtä vaikuttava mestariteos on Led Zeppelin Stairway To Heaven. Eikä sovi unohtaa Deep Purplen Burn-biisiä, joka kerta toisensa jälkeen kohoaa klassisine sävyineen aina majesteettisiin korkeuksiin asti! 
- Tiedon jyvät versovat viisautta -


AveLazio

Kauniita valintoja, S. Ja kivasti perustelitkin. Et sentään maininnut hienoa biisiä "Close To The Edge", vaikka oletkin foorumin "Yes". ;)

Arvostatko raskaampaa rockia? Ketään sieltä?
At a narrow passage there's no brother, no friend

S

#526
Kyllä metallimusiikissakin on joitain helmiä mm. Metallican jotkut melodisemmat biisit. Eikä raskas rock muutenkaan energisimmillään ole ollenkaan hullumpaa kuunneltavaa. Black Sabbathilla, jopa Van Halenilla on joitain kunnon revityksiä. Kyllä sitä osaa laajalla rintamalla arvostaa yleensäkin eri genrejen taidokkaita juttuja, sekä niiden parhaita lava-akteja.  

- Olen kuitenkin enemmän monimuotoisten melodioiden ystävä. Siksi progressiivisen rockin eri musiikkityylien suvereeni yhdistäminen vetoaa minuun erityisesti. Progepuolella mm. Yes, Focus, Emerson, Lake & Palmer; sekä ennenkaikkea Genesis iskevät mielikuvituksellisine sovituksineen suoraan tajuntaan!
 
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

AveLazio

S, sinulla on samat progemieltymykset kuin minulla. Nice!

Sinä olet vielä kai nuori mies, mutta minä olen vanhemmiten siirtynyt simppelimpään raskaaseen rockiin: Rammstein, Motörhead ja kumppanit. ;)
At a narrow passage there's no brother, no friend

S

#528
Kyllä sitä on tullut elettyä aikoinaan aika tiiviisti nuo heavy-rockin/progen varhaisvaiheet, joten kyllä tässä on nähty & koettu musiikinkin saralla jos yhtä sun toistakin. Näin ollen perspektiiviä erityyppisiin musatyyleihin löytyy hyvinkin laajalla rintamalla.

- Itse taas olen alusta lähtien mieltynyt monimutkaisiin biiseihin, joissa on jokin erityinen koukku tai idea takanaan. Niiden rakenteita on sitten mukava analysoida, samalla fiilistellen itse musiikin tuottamasta mielihyvästä nauttien!  
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Slörde

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 19.07.11 - klo:20:44
Kuunnelkaa kaikki banjohymni "Foggy Mountain Breadown". Muuten ette tiedä musiikista mitään... ;)

Heh, minä kehtaan nostaa käteni, en ymmärrä musiikista niin yhtään mitään. Joku geenivika kai..

Mutta tästä on Pakko tykätä:


http://www.youtube.com/watch?v=icMTVV5Lwaw

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä