Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Levylautasella...

Aloittaja Eugen, 20.09.07 - klo:19:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 14 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

Hienoa Amanda! Just great to put that link here.

Vieläkö joku ihmettelee, miksi muutan Arizonaan... ;)
At a narrow passage there's no brother, no friend

Balthazar

Huoh. Raskasta on ollut kuukauden päivät, mutta musiikki, uusi sellainen on pelastanut minut. Voisin vuodatuksen kirjoittaa johonkin aiheesta, mutta en tiedä mihin... laitan nyt kuitenkin kappaleen ja nautin uudesta ajatusmallistani, sekä täysin uudesta elämästä.


http://www.youtube.com/watch?v=LanCLS_hIo4
Haukkuvat laiskaksi, vaikka mitään en oo tehny!

AveLazio

Kirjoita vuodatus mihin tahansa ketjuun! Minä haluaisin kuulla.

Kuuntelussa "Moskau" by Rammstein (live in Moscow). Olen niin töppö, että en osaa laittaa linkkejä tänne.....
At a narrow passage there's no brother, no friend

Slörde

#533

Huomenta!
Balthasar, sinulla on näköjään vasta 7 viestiä, kirjoita vielä 3 noita niin pääset Klubille, siellä on pari juuri sopivaa ketjua, esim. "Millä mielellä tänään" tai "Jorinaa" ja aina voi aloittaa uuden ketjun.

Odotamme nyt kertomustasi, ja mukavaa kun löysit vielä tänne -- eilen huomasin, että yahoo-haku ei löydä enää Outomaata, googlen haku kyllä.

Aveave, kun kuuntelet noita youtuubejasi selaimen osoiteriviltä kopioit osoitteen ja  laitat viestiisi  (copy-paste). Lexa korjasi toiminnan idiootinvarmaksi :P .. minäkään en osannut liittää youtubeja tänne kuin edellisessä viestissä. Ne tulee nyt itsestään.

AveLazio

Kiitos neuvoista, ihana kärsivällinen Amanda!

Mut ei siitä mitään tulle... Oon joissain asioissa tosi töppö, joissain muissa onneksi tosi hyvä. ;)
At a narrow passage there's no brother, no friend


Canardian

I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

AveLazio

Hyvä Maiden kyllä. Mulle se on kuitenkin liian nössöä. Rammsteinin "Amerika" kolahtaa minuun lujemmin.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Canardian

#537
Näissä tapauksissa se on juuri oikea nössöys, enempi kovuus olisi huonompi.
On sitten biisejä joissa kovuudesta ei tahdo saada tarpeeksi, kuten jotku Slayerin, tai Napalm Deathin biisit, ja muiden vastaavien Thrash/Grindcore tyylien biisit.
Jokainen biisi on kuitenkin oma kokonaisuutensa, ja ainahan voi pumpata volumee ylös jos haluaa enemmän irti siitä.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Canardian

I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä