Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Biologinen kuolemattomuus

Aloittaja Sini, 21.12.13 - klo:19:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.


Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: sniper - 17.06.14 - klo:14:42
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 17.06.14 - klo:13:40
Lainaus käyttäjältä: sniper link=topic=4057.msg98426#msg98426 date=
Jees Toopelle saattaa tulla joku tiedonnallinen olotila (saattaa olla häiriökin) jos mukuloita sikiää isolauma ja ne hyörii jaloissa?
Epäilen  tota. Tuskin saisi tietsikka-aikaa sitten..ellei mene kirjastoon
Toope vaikuttaa enemmän teoreetikolta kuin toiminnan mieheltä.

Mutta eikös se sanontakin, sananlasku tai mikä lie kertonut jotta "matalassa vedessä ne isot kalat kutee".
Joten kamarin lattialta se Toopekin ponnistaa.  ;)

Voihan ne kutea matalassakin, mutta sananlasku kai menee et "tyynessä vedessä ne suuret kalat kutevat". Tyyni vesi voi olla syväkin lahdenpoukama. ;)

sniper

Lainaus käyttäjältä: Toope - 17.06.14 - klo:20:50
tiedättehän Sniper ja Rrape, näitä paperille painettuja sanoja, joita ammattikielellä kutsumme kirjoiksi?

No jos mä vaikka vastaan ekaks ei tämä auta, että lyöt jotenkin leikiksi vaikka olisitkin ammattilainen kirja hommissa, silti kuollut on tosiaan kuollut se, että geenien osa kulkee jälkeläisten mukana eteenpäin ei tee kenestäkään kuolleesta edes osaeläjäksi icke sa nicke.

Jonkin verran tätä painettua sanaa takeltelin ollessani merillä joitakin vuosia, välillä ollen veke suomesta kahdeksankin kuukautta, mutta se lukeminen oli enimmäkseen dekkareiden ja romaanien läpikäyntiä.

Joten loppuopiskelu tapahtui Saabinautotehtaan hyvällä mielellä ja en osaa sanoa miten onnistuin, mutta kiittelivät silti onnistuin tai en.

Jos tää jotenkin jelppaa sua niin sithän tää on ihan OK, mut ellei niin sitten ei vika ole meissä vaan jossain muualla, luulen jotta Rrape ja muutkin ovat samaa mieltä kanssani elleivät niin he varmaan kertovat sen.

Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

sniper

#233
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 17.06.14 - klo:21:01
Voihan ne kutea matalassakin, mutta sananlasku kai menee et "tyynessä vedessä ne suuret kalat kutevat". Tyyni vesi voi olla syväkin lahdenpoukama. ;)

Jep sori minä hoono soomi,  ;)
Niinhän se olikin, mikä hemmetti tohon muistipuoleen on oikein iskenyt, vaikka olen sanonut lekurillekin jotta jos saan valita kahden pahan välillä niin valitsen Parkinsson'in ennen Alzheimer'in tautia koska ei se tee mitään jos roiskutan vähän, mutta haluan edelleen muistaa mihin sen grogin milloinkin laitoin.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

risto

#234
Lainaus käyttäjältä: Toope - 17.06.14 - klo:20:50
[


Entisenä kirjastoalan työntekijänä tiedän kyllä, että saisin tietsikka-aikaa, jos tarvitsisin. Kirjaston vakioasiakas kyllä olen. Ovatko Snipe ja Rrape koskaan kokeilleet? Luen toki paljon ja otan selvää yhteiskunnallisista asioista mm. kirjallisuuden kautta (en vain netin kautta), tiedättehän Sniper ja Rrape, näitä paperille painettuja sanoja, joita ammattikielellä kutsumme kirjoiksi?


mulla on erillinen arvosana, genetiikasta...

niin no. Opiskelin biologiaa yliopistossa englannin kielisiä kirjoista 5 vuotta, et sillee


kromi

Ei millään pahalla Rrape, mut ei ikinä uskois....

Toisaalta, jos oot ikäs opiskellut englanniksi, niin sit ymmärrän ton sun suomen kielen tason...

risto

#236
Lainaus käyttäjältä: kromi - 17.06.14 - klo:21:49
Ei millään pahalla Rrape, mut ei ikinä uskois....

Toisaalta, jos oot ikäs opiskellut englanniksi, niin sit ymmärrän ton sun suomen kielen tason...

herran jumala srntääään. Täällä on paljon näitä lingvistejä...heh heh heh..

joo, olen myös 40 v laatinut suomeksi raportteja...

Toope

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 17.06.14 - klo:21:30
Lainaus käyttäjältä: Toope - 17.06.14 - klo:20:50
[Entisenä kirjastoalan työntekijänä tiedän kyllä, että saisin tietsikka-aikaa, jos tarvitsisin. Kirjaston vakioasiakas kyllä olen. Ovatko Snipe ja Rrape koskaan kokeilleet? Luen toki paljon ja otan selvää yhteiskunnallisista asioista mm. kirjallisuuden kautta (en vain netin kautta), tiedättehän Sniper ja Rrape, näitä paperille painettuja sanoja, joita ammattikielellä kutsumme kirjoiksi?

mulla on erillinen arvosana, genetiikasta...

niin no. Opiskelin biologiaa yliopistossa englannin kielisiä kirjoista 5 vuotta, et sillee
Minullakin on tusinamaisterin paperit yhteiskuntatieteellisestä ja osin humanistisesta tiedekunnasta. Olen aika vähän ylpeä niistä.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

risto

#238
.
tusinamaisteri ja tusinaperuskoululainen. Sitä sanotaan perussivistykseksi.

Pärjäsin hyvin siellä. Maantiedettä en sisäistänyt koskaan. Tosin, kun luin 5 aluemaantiedon 5 kirjaa englanniksi, englannin lauserakenne kajahti kaaliin.

Mutta yliopistossa opetettiin etsimään luotettavaa tietoa. Se oli siinä pääpointti.
Sillä tutkijakoulutuksella pärjäsin lopun elämää, joskin ihan muilla aloilla. Tosiasioiden kertominen ei useinkaan miellyttänyt immeisiä. Joskus piti miettiä, vienkö tiedon hautaan ja siitäkö mulle palkka maksetaan.

Suurin osa foorumilla uskoo, että yliopistossa tehdään lahjakkaista ihmisistä tarkoituksella tyhmiä.

Suti

Yhteiskuntatieteellisen paperit ovat paras pohja opettaa biologiaa ja suvunjatkamista foorumilaisille. Rrape on väärin koulutettu tähän paikkaan.
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä