Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kiusattiiks sua koulussa?

Aloittaja THL tiedottaa, 04.10.08 - klo:20:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

S

#90
Ikävä tuottaa pettymystä, mutta minua ei voi parhaalla tahdollakaan verrata mihinkään entisiin eikä nykyisiinkään supersankareihin, tai joihinkin epätodellisiin taruolentoihin. Olen nimittäin täysin ainutlaatuinen persoonallisuus, omaehtoinen hahmo vailla vertaa.

- Mutta nämäkään henkilööni kuuluvat ominaispiirteet, tai muut elämääni liittyvät olettamukset, eivät varsinaisesti ole tämän ketjun aiheena. Säilytetään nyt kuitenkin persoonaani kohtaan edes jonkunlainen salaperäisyys tai arvoituksellisuus - eikä näin kaikkia mystisiä kiusauksiakaan ole syytä tuoda julkisesti esille, vaikka kuinka uteliaita oltaisiinkin?!  
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: S - 04.11.10 - klo:19:02


Olen nimittäin täysin ainutlaatuinen persoonallisuus, omaehtoinen hahmo vailla vertaa.

-

se on varma se. Ainutlaatuinen ja väärentämätön. Omaehtoinen, mitä lie tarkoittaakin.

Minusta sinä muistutat enemmän henkiolentoa tai kotitonttua kuin persoonaa.

THL tiedottaa

Otsikossa kysellään koulukiusaamisesta.

Jos ja kun kysyttäisiin: "Onko sua kiusattu Outomaalla?", niin johan tulis myöntäviä vastauksia!

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Ainutlaatuisuutta kuvaa se että kun luen kännykällä näitä foorumin tekstejä, ässän kohdalla akku alkaa aina piippaamaan. Tekstit ovat todella energiasyöppöjä.

rapevainaa

#94
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 04.11.10 - klo:19:28
Otsikossa kysellään koulukiusaamisesta.

Jos ja kun kysyttäisiin: "Onko sua kiusattu Outomaalla?", niin johan tulis myöntäviä vastauksia!



totuus on se, että ässä ei kertoisi omaehtoisesti mitään ellei sitä rassaisi pulloharjalla kolostaan. Mm paljastui että ässän salainen tutkimusmenetelmä on wikipedian lukeminen omin sanoin. Siis lähentelee simultaanitulkkausta.

Tutkijapiireissä kateus on melkein kuin happi jota hengitän.
Tiede pysähtyisi ilman kateutta.

.

.

THL tiedottaa

#95
Otetaanpa tähän väliin eräs määritelmästä narsismista:

"Narsistiselle persoonallisuudelle on ominaista erilaiset suuruuskuvitelmat, voimakas ihailun tarve ja empatian vähäisyys. Henkilö kokee olevansa oikeutettu erikoiskohteluun, on kateellinen tai ylimielinen ja voi käyttää muita häikäilemättä hyväkseen."

Siis empatian vähäisyys ja muiden häikäilemätön hyväksikäyttö.
Suuruuskuvitelmat ja ihailun tarve.

Eli narsisti ei mene koskaan hämilleen, kun joku sattuu kehumaan häntä.
Ja narsisti on sellainen kaveri, joka johonkin päämäärään pyrkiessään käyttää läheisiään härskisti hyväkseen. Ja sitten vaan hykertelee itsekseen. Siis ei mitään häpeän tunnetta!

Missä se mun parapellumi on!!
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Se nyt on sanomattakin selvää, että noissa muissa medioissa heti matkitaan kaikkea sitä, mitä me täällä laitetaan alulle.

Nytkin koko Suomi kohisee noista työpaikkakiusaamisista.
Kiusaamista niin Suomen Pankissa kuin Keskustapuolueessa.
Hesarissa EVA:n johtaja Matti Apunen ottaa kiusaamiseen tiukasti kantaa.
Ja mitä vielä.
Matkivat pentele meitä!

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

#97
Kaikenlaisia psykologisia määritelmiä on ihmisen persoonasta vaikka kuinka paljon olemassa, mutta yksikään ei tunnu osuvan kohdalleen, ainakaan omasta puolestani puhuen. Täälläkin vihjaillaan taas jostain narsismista, jolla yritetään leimata tervehenkisesti itsestään pitäviä yksilöitä. Mikä sen helpompaa, kun voi syyllistää muita omista vajavaisuuksistaan.

- Minuun ei kyllä tälläiset kaikenmaailman yksipuoliset diagnoosit oikein istu, vaikka muut kuinka yrittäisivät luokitella minut johonkin ahtaaseen lokeroon. Itseäni ei siis tarvitse muita hyväksikäyttämällä korostaa, enkä liioin kaipaa muiden kehuja/ihailua, tai erityiskohteluakaan.

- Kateellisuuskin on minulle vieras käsite, koska tämänsuuntaiset tunnetilat ovat täysin turhia, jotka vievät henkisiä energioita hakoteille. Pikemminkin sitä itseironisesti ottaa asiat, sekä muut ihmiset itsensä mukaan lukien vähemmän tosissaan. Näin ei synny mitään ylimääräisiä komplekseja, eikä muitakaan turhanaikaisia klikkejä ympäristön kanssa.

- Kiusaamistakaan en tunnusta harrastavani, koska en näe siinä mitään mieltä - eikä siihen ole sen puoleen minkäänlaista älyllistä tarvettakaan. Minusta kaikenlainen kiusaaminen osoittaa vain yksilön epävarmaa luonteen heikkoutta, huonoa itseluottamusta jota pönkitetään häikäilemättömästi muiden kustannuksella. Säälittävää toimintaa tälläinen omahyväinen muiden ihmisarvon mitätöiminen on kaiken kaikkiaankin!


- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

.
Jos narsismista tehdään uusi oppikirja, takuulla ässän omaehtoiset tekstit pääsevät sinne esimerkkinä, mitä narsismi ei nimenomaan ole.

Universumin älykkäin. Toi menee kirkkaasti teologian tutkimusalueelle.

PusiSusi

Itse asiassa koetin itsekin pärjätä sikaniskoja vastaan älykkyydellä ja se tepsikin, vaikken sitä pikkupoikana ymmärtänyt, ei nekään mua  ;D

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä