Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kesäksi rantakuntoon - liikuntakampanja!

Aloittaja Sini, 04.03.14 - klo:20:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 10 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: sniper - 08.03.14 - klo:17:48
Niin joo tuollaisen voi joko ottaa komplimang'ina eli kohteliaisuutena tai vittuiluna, sä taisit ottaa sen siksi viimeiseksi mainitsemanani eli isona VEEnä?

Mutta hei eihän kysyvä tieltä eksy, eihän.

Tuollaisen kyselyn ei voi ottaa minään muuna kuin intiimeihin asioihin puuttumisena*. Eikä tuossa tilanteessa auttanut sekään, että ensin pyydettiin anteeksi.

*) Ehkä kysyjältä puuttui jotain?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

jösses

Isojen tissien friikki on joko lapsena jäänyt vaille äitinsä huomiota ja rintaruokintaa tai sitten häntä on imetetty liian vanhaksi. Jättirinnoista haaveilu on merkki jonkinlaisesta poikkeavuudesta.

Amanda

Onpa aika rajoitettu näkemys asiasta. Ymmärtääkseni reilut puolet miehistä ovat niistä kovin kiinnostuneet.. ja osaan kyllä kuvitella muitakin syitä kuin friikkiyttä.  Ne ovat naisellisuuden perikuva.. Isopyllyinen nainen ilman rintoja on friikki.

Jösses on sitten pyllyfäni. Jos ajattelee samalla logiikalla kuin hän itse, niin pyllyfäni on hyvin.. miten sen sanoisi rajoitetlulla sanavarastollaan.. se on alkukantainen animaalinen vietti, joka ei tarvitse muuta!
..tai on homo  :P

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Juuli - 10.03.14 - klo:03:05
.
Angelan vanhainkodista sain kuulla huhuja ja kävin foton nappaamassa. Angela itse oli lounaalla ulkomisterin kanssa. Koska Angela on hyin hurmaava nainen, on hänet langeneena nuorena huostanotettu ja tänne asuntolaan, vaatimattomaan, sijoitettu.
Anna Angela adress tai telephone niin tulen morjestamaan. Sitten meitä on kaksi kaunista naista siellä.
Ei kai tarvitse olla langennut. Sinulla varmaan on useimpia pareja bikineitä. Minunkin ryntäilleni sopivia.
Siis XLXLXX.
Voi hyvin...vaikka ainahan sinä...
.

Se on varmaan vain minun päässäni, kun aina tulee mieleen, että Juuli on ehkä aidosti ilkeä ihminen..  ::)

sniper

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 10.03.14 - klo:11:28

Onpa aika rajoitettu näkemys asiasta. Ymmärtääkseni reilut puolet miehistä ovat niistä kovin kiinnostuneet.. ja osaan kyllä kuvitella muitakin syitä kuin friikkiyttä.  Ne ovat naisellisuuden perikuva.. Isopyllyinen nainen ilman rintoja on friikki.

Jösses on sitten pyllyfäni. Jos ajattelee samalla logiikalla kuin hän itse, niin pyllyfäni on hyvin.. miten sen sanoisi rajoitetlulla sanavarastollaan.. se on alkukantainen animaalinen vietti, joka ei tarvitse muuta!
..tai on homo  ;D

Ohhoh, elkää, elkää. Kurvikas ja hyvän vartalon omaava nainen on aina ja melkein kaikille miehille silmän ilo!  No löytyyhän tietysti poikkeuksiakin, mutta ne miehet ovat aivan oma kapittelinsa.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 10.03.14 - klo:11:34
Lainaus käyttäjältä: Juuli - 10.03.14 - klo:03:05
.
Angelan vanhainkodista sain kuulla huhuja ja kävin foton nappaamassa. Angela itse oli lounaalla ulkomisterin kanssa. Koska Angela on hyin hurmaava nainen, on hänet langeneena nuorena huostanotettu ja tänne asuntolaan, vaatimattomaan, sijoitettu.
Anna Angela adress tai telephone niin tulen morjestamaan. Sitten meitä on kaksi kaunista naista siellä.
Ei kai tarvitse olla langennut. Sinulla varmaan on useimpia pareja bikineitä. Minunkin ryntäilleni sopivia.
Siis XLXLXX.
Voi hyvin...vaikka ainahan sinä...
.

Se on varmaan vain minun päässäni, kun aina tulee mieleen, että Juuli on ehkä aidosti ilkeä ihminen..  ::)

Kiitos samoin.
reino & aino hukkanen

jösses

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 10.03.14 - klo:11:28

..tai on homo  :P

Isoista rinnoista ei ole mitään hyötyä. Vain haittaa. Monia isorintaisia naisia useat miehet pitävät helppoina nakkeina ja jopa hiukan bimboina. Tissifriikkikään ei välttämättä halua puolisokseen liian isorintaista naista, ellei hän ole niin typerä, että on isotissisestä naisestaan ylpeä. Liian isot tissit ovat taakka kantajalleen. Ne aiheuttavat niska- ja selkäsärkyä ja joskus päänsärkyäkin ja juokseminen on hankalaa, kun rintoihin sattuu.

Tiistain logiikka näkyy menevän niin, että jos ei ole jotakin, niin sitten on jotain muuta. Hän teki minusta pyllyfänin tai sitten homon. En ole kumpaakaan. Minusta kyllä naisen lantio on muodoltaan kauniimpi kuin rinnat ja suvun jatkamisenkin kannalta keskivartalo on tärkeämpi kuin rinnat. Ja kaunis takapuoli on lähempänä totuutta, vaikken mikään pyllyfäni olekaan. Rintojen koolla ja rasvakudoksen määrällä ei ole mitään merkitystä maidontuotantoon ja tuo käsitykseni siitä, että jättirintoihin fiksoitunut on lapsena saanut joko liikaa tissiä tai liian vähän. Liian vähän myös huomiota äidiltään. Tuon olen lukenut jostakin tutkimuksesta.

risto

sniper

Lainaus käyttäjältä: Juuli - 10.03.14 - klo:11:47
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 10.03.14 - klo:11:34

Kiitos samoin.

Siis sinunkin päässäsikö?

sniper

Rrape älä unohda tuota pyllyteoriaakaan, ahteri sitä olla täytyy, mutta lantio on paras!

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä