Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kesäksi rantakuntoon - liikuntakampanja!

Aloittaja Sini, 04.03.14 - klo:20:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 17 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Juuli - 10.03.14 - klo:11:47
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 10.03.14 - klo:11:34
Lainaus käyttäjältä: Juuli - 10.03.14 - klo:03:05
.
Angelan vanhainkodista sain kuulla huhuja ja kävin foton nappaamassa. Angela itse oli lounaalla ulkomisterin kanssa. Koska Angela on hyin hurmaava nainen, on hänet langeneena nuorena huostanotettu ja tänne asuntolaan, vaatimattomaan, sijoitettu.
Anna Angela adress tai telephone niin tulen morjestamaan. Sitten meitä on kaksi kaunista naista siellä.
Ei kai tarvitse olla langennut. Sinulla varmaan on useimpia pareja bikineitä. Minunkin ryntäilleni sopivia.
Siis XLXLXX.
Voi hyvin...vaikka ainahan sinä...
.

Se on varmaan vain minun päässäni, kun aina tulee mieleen, että Juuli on ehkä aidosti ilkeä ihminen..  ::)

Kiitos samoin.

Mitä meidän on sitten ajateltava:
Angela on lounaalla "ulkoministerin" kanssa.. on hänet langeneena nuorena huostaanotettu... "asuntolaan" sijoitettu.

Se on sitten minun päässäni, kun aivoni väittävät Juulin tarkoittavan mielisairaalaa  ::)

Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 10.03.14 - klo:12:45
Lainaus käyttäjältä: Juuli - 10.03.14 - klo:11:47
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 10.03.14 - klo:11:34
Lainaus käyttäjältä: Juuli - 10.03.14 - klo:03:05
.
Angelan vanhainkodista sain kuulla huhuja ja kävin foton nappaamassa. Angela itse oli lounaalla ulkomisterin kanssa. Koska Angela on hyin hurmaava nainen, on hänet langeneena nuorena huostanotettu ja tänne asuntolaan, vaatimattomaan, sijoitettu.
Anna Angela adress tai telephone niin tulen morjestamaan. Sitten meitä on kaksi kaunista naista siellä.
Ei kai tarvitse olla langennut. Sinulla varmaan on useimpia pareja bikineitä. Minunkin ryntäilleni sopivia.
Siis XLXLXX.
Voi hyvin...vaikka ainahan sinä...
.

Se on varmaan vain minun päässäni, kun aina tulee mieleen, että Juuli on ehkä aidosti ilkeä ihminen..  ::)

Kiitos samoin.

Mitä meidän on sitten ajateltava:
Angela on lounaalla "ulkoministerin" kanssa.. on hänet langeneena nuorena huostaanotettu... "asuntolaan" sijoitettu.

Se on sitten minun päässäni, kun aivoni väittävät Juulin tarkoittavan mielisairaalaa  ::)

Aatelisten, hienojen naisten sisäoppilaitokseen.
.
reino & aino hukkanen

risto

.
näyttää siltä että uimaranta tulee olemaan yhtä tyhjä kuin maaliskuussa.
lantioleikkaus ei ehdi kesäksi. Ja pitäisi aateloitua. Sen saa ostamalla ja sitten näyttää kuittia uimarannalla.

luulen että uimarannan vaihto on helpompaa.

---- mutta toi toivelista oli uroksilta. Onko objekti jo löytynyt?

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 10.03.14 - klo:11:28
Onpa aika rajoitettu näkemys asiasta. Ymmärtääkseni reilut puolet miehistä ovat niistä kovin kiinnostuneet.. ja osaan kyllä kuvitella muitakin syitä kuin friikkiyttä.  Ne ovat naisellisuuden perikuva.. Isopyllyinen nainen ilman rintoja on friikki.

Jösses on sitten pyllyfäni. Jos ajattelee samalla logiikalla kuin hän itse, niin pyllyfäni on hyvin.. miten sen sanoisi rajoitetlulla sanavarastollaan.. se on alkukantainen animaalinen vietti, joka ei tarvitse muuta!
..tai on homo  :P

Asia: Tunkeutuminen toisen ihmisen intiimialueelle. Näin tämä hänelle vieraan naisen rinnoista kyselemään intoutunut teki.

Ei tätä asiaa muuksi kannata vääntää.

Vaikka olisi kyseessä kuinka isot rinnat ja laajat näkymät niihin, niin tuostapa on juuri kyse.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

sniper

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 10.03.14 - klo:14:53
Asia: Tunkeutuminen toisen ihmisen intiimialueelle. Näin tämä hänelle vieraan naisen rinnoista kyselemään intoutunut teki.
Ei tätä asiaa muuksi kannata vääntää.
Vaikka olisi kyseessä kuinka isot rinnat ja laajat näkymät niihin, niin tuostapa on juuri kyse.

Häh, mitä THL nyt hourit Tunkeutuminen ? alkuperäisen viestin mukaan tuli tyyppi utelemaan tavaran aitoudesta eihän se nyt mitään tunkeutumista voi edes lähennellä, tyyppi kyllä lähenteli muttei tunkeutunut.
Jos tyyppi olis hipelöinyt tai edes kopeloinut niin se olis jo laitonta, lähentely ei sitä ole ellei käy kiinni.
Tuolla sinun ajattelutavallasi et voi edes kauppaan mennä jos utelet tavarasta joka on vaikka lasikaapissa.

OHO sehän katsottaisiin tunkeutumiseksi, please älä ny viitti.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

THL tiedottaa

Häh, mitä ite hourit!

Mitä intiimiä on johonkin lasikaappiin laitetussa?

Muutoin, kaupan lihatiskillä yleensä tiedustellaan niiden myytävien lihojen, ei niiden myyjän perään.  :D

sniper

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 10.03.14 - klo:15:34
Häh, mitä ite hourit!
Mitä intiimiä on johonkin lasikaappiin laitetussa?
Muutoin, kaupan lihatiskillä yleensä tiedustellaan niiden myytävien lihojen, ei niiden myyjän perään.  :D

En maininnut intiimiä missään muodossa vaan puhuin tunkeutumisesta jonka sinä itse vedit esiin.
Mun neuvoni sinulle on, että ottaisit kaikessa rauhassa selvää mitä tämä tunkeutuminen oikein on ja käsittää. Aloita vaikka sivistyssanakirjasta siellä lukee näin:

tunkeutuminen
penetraatio, hyökkäys, invaasio.

Täytyykö sana penetraatio selittää paremmin?

Mutta on olemassa myös laitonta tunkeutumista, mutta mitä mä sulle yritän selittää et taida kumminkaan tajuta eroa.
;D

THL tiedottaa

.
Se, onko jonkun käyttäytyminen tunkeutumista intiimialueelle, määrittää ennen kaikkea hän, kenen alueelle tullaan.

Ei sitä katsota sanakirjasta.  :D

Mut, siis sullako on tapana kysyä kaupan lihatiskillä myyjältä: "Onko sun rintavarustukset luomua?"  :D

sniper

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 10.03.14 - klo:16:31
.
Se, onko jonkun käyttäytyminen tunkeutumista intiimialueelle, määrittää ennen kaikkea hän, kenen alueelle tullaan.
Ei sitä katsota sanakirjasta.  :D
Mut, siis sullako on tapana kysyä kaupan lihatiskillä myyjältä: "Onko sun rintavarustukset luomua?"  :D

Ja vitut määrittele sen tekee laki jos kerran tarkkoja yritetään olla, sanakirjan pistin siksi kun et oikein käsittänyt mitä tunkeutuminen on.
Ja tohon lihatiski hommaan, valitan niin mun on pakko sanoa etten koskaan käy edes liha saatikka muillakaan tiskeillä ruokakaupoissa koska sen tekee emäntä meillä ja häneltä mun ei tarvitse kysellä onko tissit luomua vai sili ja conia.

;D

risto

.
ihmeellisesti uimarantakuvittelu sai mielikuvat laukkaamaan.
ja tisseihin 'pojat' juuttuivat,  riippumatta iästä tai koosta.

uimarannan moraaliharjoitukset, haloo

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä