Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Euroopassa tapahtuu..

Aloittaja risto, 04.03.14 - klo:23:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 83 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

#430
Lainaus käyttäjältä: jösses - 08.07.14 - klo:05:58

Ensinnäkään minä en asu Virossa ..

Minulla on kesäpaikka, jossa asun kesäisin muutaman kuukauden. Se ei ole kartano enkä merkitse sitä asuinpaikakseni.

Onhan se kuitenkin melkoinen Residenssi, oikea Maaseutulinnake verrattuna tavallisiin suomalaisiin puurtajiin, esim Juhaan. Sinullahan on vielä kaupunkiasunnot päälle  Hesassa ja erittäin, jopa mahdottoman pitkät parkkipaikat siellä.

Uskoisin, että olet noin 20 vuotta itseäsi nuoremman näköinen, minä itse kyllä alan lurpahtaa, yksikin  vanhahko ystäväiseni oli sitä mieltä, että näytän enää vain 15 vuotta ikääni nuoremmalta.

On tullut mieleen, että miksi et voisi joskus majoittaa ystävääsi Juhaa siellä Viron Residenssissäsi. Juhalla ei niin hirveästi ole (luultavasti) sitä muuta pääomaa, kuin henkistä.

Juha voisi tulla autollaan ja jos ei ole autoa käytössä, niin sitten kesäisin polkupyöräillä sinne ystävälliseen Viron maahan, luoksesi Residenssille. Voisitte yksissä tuumin käydä läpi Foorumien kyssäreitä, uusia taktiikoita ja pelinavauksia.

Lämpöisissä merkeissä Residenssin Terassille toimittaisi juoksujalkaa vironvenäläinen tarjoiljatar, minihameinen, hilkka päässään, ne monet, monet kylmät huurteiset juotavat, oluet, siiderit ja erikoisviinit. Sen hän tekisi ihan pikku huikkauksesta, taikka vain sormea kohottamalla/nostamalla.

Jos Juha olisi liikkeellä polkupyörällä, niin Suomeen takaisin tullessaan, sillä takahäkkyrällä nyt helposti kuitenkin kolme-neljä koria sitä halpaa olutta saisi tuoduksi.

Mikään ei ole niin lämmintä ja hellää, kuin sydänystävyys samanhenkisen ihmispolon kanssa. Taste It.

sniper

Lainaus käyttäjältä: kromi - 08.07.14 - klo:14:13
Säästyy näkemästä ja kuulemasta epäkorrekteja ilmaisuja!

Ahaa käytät tuota mallia jo koska tietoisesti kerrot miten myssy skulaa, ku vedät sen syvemmälle. Tänks kromi.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

kromi

Lainaus käyttäjältä: sniper - 08.07.14 - klo:15:58
Lainaus käyttäjältä: kromi - 08.07.14 - klo:14:13
Säästyy näkemästä ja kuulemasta epäkorrekteja ilmaisuja!

Ahaa käytät tuota mallia jo koska tietoisesti kerrot miten myssy skulaa, ku vedät sen syvemmälle. Tänks kromi.

Ole hyvä Sniper.
Itse käytän kylläkin kyseistä mallia ilman kukkia, mutta teho on taattu myöskin niin.

sniper

Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 08.07.14 - klo:15:44

Uskoisin, että olet noin 20 vuotta itseäsi nuoremman näköinen, minä itse kyllä alan lurpahtaa, yksikin  vanhahko ystäväiseni oli sitä mieltä, että näytän enää vain 15 vuotta ikääni nuoremmalta.


(Karpalo osoittaa tuon siis jössekselle.)

Kirjoittamasi perusteella olet huomattavasti ikääsi nuorempi, etkä vain tunnu tai vaikuta siltä.

:)
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 08.07.14 - klo:18:17
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 08.07.14 - klo:15:44

Uskoisin, että olet noin 20 vuotta itseäsi nuoremman näköinen, minä itse kyllä alan lurpahtaa, yksikin  vanhahko ystäväiseni oli sitä mieltä, että näytän enää vain 15 vuotta ikääni nuoremmalta.


(Karpalo osoittaa tuon siis jössekselle.)

Kirjoittamasi perusteella olet huomattavasti ikääsi nuorempi, etkä vain tunnu tai vaikuta siltä.

:)



Kiitos tuosta arviosta !

Monet nuoret, tai nuorehkot, jopa keski-ikää hipovat foorumistit kokevat olevansa ikäänsä verrattuna olennaisesti viisaampia, mitä itse asiassa ovatkaan.

risto

#436
.
värjätkää tukkanne. Sillä vähenee 10 v ulkonäöstä. Semmosta tapahtuu Euroopassa.

risto

#437
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 08.07.14 - klo:18:22


Monet nuoret, tai nuorehkot, jopa keski-ikää hipovat foorumistit kokevat olevansa ikäänsä verrattuna olennaisesti viisaampia, mitä itse asiassa ovatkaan.

Kokopäivätoimista neuvomista tämä on puolin ja toisin, joka asiassa
Hukkaan viisaus menee, mutta pääseehän sanomaan. Tuo ryssä-juttu oli kyllä yliveto. Mutta tulihan ryssittyä sekin keissi.

Kysymyksiä tehdään vain jos halutaan kyykyttää toista.

karpalo

#438
 Joo, ketjun nimi kattaa kaiken alleen mitä Euroopassa tapahtuu.

PS.

Osa ryssistä asuu kyllä Aasiassa.

Pitäisikö avata ketju "Aasiassa ja Euroopassa tapahtuu" , silloin suurempi osa jäisi ikäänkuin otsakkeen alle. Vai normalisoidaanko tilannetta niin, että ei ihmetellä ikärasismia suuntaan eikä toiseen ?


Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 08.07.14 - klo:18:34
Joo, ketjun nimi kattaa kaiken alleen mitä Euroopassa tapahtuu.

PS.

Osa ryssistä asuu kyllä Aasiassa.

Pitäisikö avata ketju "Aasiassa ja Euroopassa tapahtuu" , silloin suurempi osa jäisi ikäänkuin otsakkeen alle. Vai normalisoidaanko tilannetta niin, että ei ihmetellä ikärasismia suuntaan eikä toiseen ?



Ketjun otsikko kai tulee siitä, mitä Venäjä ja venäläiset saavat aikaan Euroopassa, jossa mekin asumme. Aasia on vähän niin kuin toissijainen tuosta mainitusta näkökulmasta. Venäläisiä asuu myös Amerikassa.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä