Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Euroopassa tapahtuu..

Aloittaja risto, 04.03.14 - klo:23:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 19.08.14 - klo:20:19
Lainaus käyttäjältä: Toope - 19.08.14 - klo:20:04

Sanoin edelleen vain sitä, ettei meillä ole mitään tietoa Putinin miljardiomaisuudesta, vain arvailuja. Älkää esittäkö satunnaisia nettilähteitä faktaoina.


Ja taas on Toope vääristelemässä.
Kirjoitin "Putinin varallisuudesta ei tietenkään ole täsmällistä tietoa. On kuitenkin esitetty arvioita joissa Putinin omaisuus on jopa 145 miljardia euroa ja Putin nimetään maailman rikkaimmaksi mieheksi." enkä mielestäni ole esittänyt satunnaisia nettilähteitä faktoina, olen kirjoittanut että on esitetty arvioita.
Kuka on esittänyt nettilähteitä faktoina?
Toope taas kerran esittää asiat valheellisesti. Mikä vika sinussa on kun et voi pelata rehellistä peliä.

Edellä mielestäni juuri esitettiin faktoina näkemyksiä Putinin omaisuudesta, vaikkei yhdelläkään meistä ole muita kuin arvailuja asiasta. Toki hän on kaveri, jonka ei tarvitse koskaan mennä Siwan kassalle töihin, vaikka Kremlistä ulos potkittaisiin. Onnistui Hodorkovskikin osan omaisuudestaan siirtämään länteen. Putin elää todennäköisesti mukavasti loppuelämänsä matalalla profiililla, kun joutuu lähtemään. Nykymaailmassa noita Venäjän johtajia ei kai enää Siperiaan viedä...? Putin ilmeisesti alkaa olla siinä vaiheessa, jossa suuri valta on jo pitkään korruptoinut mieltä. Järkevintä olisi Venäjälle vaihtaa ruorimiestä. Enkä tarkoita tällä Medvedeviä.


"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Suti

päivä kerrallaan

risto


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 21.08.14 - klo:19:51
.
Putin on suututtanut Toopen. Ei hyvä.

Toope suututti ensin Putinin, siis sen takia Putin ei oo puhunut Toopelle mitään varallisuudestaan ?

Toope

Foorumiterroristit Tupu (Sepe), Hupu (Rrape) ja Lupu (karpalo) esittävät taas älykkäitä näkemyksiään edellä. En noihin kommentteihin viitsi vastata, ovat alle tasoni.

Ei kyse ole minun näkemyksistäni, vaan siitä, onko todisteita ja näyttöä siitä, että Putin olisi maailman rikkaimpia henkilöitä.

Lainaus käyttäjältä: SepeOn kuitenkin esitetty arvioita joissa Putinin omaisuus on jopa 145 miljardia euroa ja Putin nimetään maailman rikkaimmaksi mieheksi.

Kuka tahansa voi esittää netissä tällaisia väitteitä. Näyttöä tarvitaan, ei väitteitä. Tämä keskustelu on vähän kuin oikeudenkäynti, jossa olette jo löytäneet syyllisen, mutta todistusaineisto pitää vielä kehittää jostakin. Se ei ole se länsimainen oikeuden tyyli, se on neuvostotyyliä.





"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Suti

Lainaus käyttäjältä: Toope - 22.08.14 - klo:19:45
Foorumiterroristit Tupu (Sepe), Hupu (Rrape) ja Lupu (karpalo) esittävät taas älykkäitä näkemyksiään edellä. En noihin kommentteihin viitsi vastata, ovat alle tasoni.


Tykkään siitä kun Toope sanoo ettei koskaan kirjoita henkilökohtaisuuksia eikä valehtele.
Huumorimiehiä.
päivä kerrallaan

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Toope - 22.08.14 - klo:19:45
Foorumiterroristit Tupu (Sepe), Hupu (Rrape) ja Lupu (karpalo) esittävät taas älykkäitä näkemyksiään edellä. En noihin kommentteihin viitsi vastata, ovat alle tasoni.

Ei kyse ole minun näkemyksistäni, vaan siitä, onko todisteita ja näyttöä siitä, että Putin olisi maailman rikkaimpia henkilöitä.


No, kun sinä uhkuit epätietojasi Putinin rahoista, niin medioissa kuitenkin kerrottiin Putinin suurehkosta varallisuudesta, arviot liikkuivat jossain 50- 145 mrd €.

Käsittämättömiä summia meikäläiselle, sinulle taas varmaan toden tuntuisia.

Niinkuin hyvin tiedät, että esim minun, täältä Satakunnasta, länsirannikolta on aivan mahdoton hakea todisteita Putinin omaisuuksista. Itse asiassa, ei ole kova hinku reissata Pietariin, taikka Moskovaan kyselemään paikallisilta noin typeriä.

Mahtavatko itsekään kadun ihmiset totuutta tietää. Duumaankaan minulla ei ole jäsenkorttia, siksi olen yleisen tiedon varassa.

Sinulla Toope on aina omat tiedostosi ja jekkusi, jatka siitä vaan, niin et ainakaan saa mitään kunnioitusta itsellesi helposti millään Foorumilla.

Eiköhän itseriittoisuutesi hupene, kun oikein kovin kolhitaaan. Toki olen silloin joskus puolellasi, koska tiedän heikkoutesi, "en salli yhdenkään näistä hukkuvan" etc.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Toope - 22.08.14 - klo:19:45
Lainaus käyttäjältä: SepeOn kuitenkin esitetty arvioita joissa Putinin omaisuus on jopa 145 miljardia euroa ja Putin nimetään maailman rikkaimmaksi mieheksi.

Kuka tahansa voi esittää netissä tällaisia väitteitä. Näyttöä tarvitaan, ei väitteitä. Tämä keskustelu on vähän kuin oikeudenkäynti, jossa olette jo löytäneet syyllisen, mutta todistusaineisto pitää vielä kehittää jostakin. Se ei ole se länsimainen oikeuden tyyli, se on neuvostotyyliä.


Kuka tahansa voi esittää mitä tahansa väitteitä, mutta Toope voi kumota ne kaikki. Esittämättä mitään perusteluja omahyväiselle kaikkitietoisuudelleen.
Toope haluaa jankata.

Minä kommentoin jo tuota "kuka tahansa"-osaa, mutta Toope tietysti jätti sen huomiotta.
En viitsi enää, jos joku on niin toope ettei tiedä millainen jankkaaja ja vääristelijä Toope on ja miten Toopen jankkaamiseen pitää suhtautua, niin olkoon niin tyhmä.

Jotain positiivistakin Toope on saanut sanotuksi: Sepen, Rrapen ja karpalon esittämät näkemykset ovat älykkäitä.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

#868
"Tunnetusti venäläiset osaavat pelata shakkia - eikö totta?

Toivon mukaan Ukrainashakki päättyisi patti tilanteeseen ja jäädytettäisiin konflikti niille sijoilleen?

'Olen muuten sitä mieltä että Ukrainaa ei olisi hävitettävä', vaan saataisiin kunniallinen rauha aikaiseksi...
Sellainen, että molemmat suurvallat, myös EU, voisivat sen hyväksyä jos ei nyt, niin aikaa myöten kumminkin...

K.K."
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Toope

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 22.08.14 - klo:20:07
Lainaus käyttäjältä: Toope - 22.08.14 - klo:19:45
Foorumiterroristit Tupu (Sepe), Hupu (Rrape) ja Lupu (karpalo) esittävät taas älykkäitä näkemyksiään edellä. En noihin kommentteihin viitsi vastata, ovat alle tasoni.


Tykkään siitä kun Toope sanoo ettei koskaan kirjoita henkilökohtaisuuksia eikä valehtele.
Huumorimiehiä.

Seura tekee joskus kaltaisekseen, ikävää, mutta totta. Olen alentunut alle tasoni, myönnän sen.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä