Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Euroopassa tapahtuu..

Aloittaja risto, 04.03.14 - klo:23:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 26.01.15 - klo:17:13
että se on viisas sälli tuo K.K.. Meinasi ihan unohtua, hvä että muistutti.
Nukkukaa ihmiset rauhassa, K.K. on kanssanne - koko Euroopan kanssa.

Lisäisin tuohon vielä Aasiankin.

Aasia on sentään suurin manneralue. On syytä antaa heidänkin nukkua rauhassa. Amerikan mantereista en niin tiedä, mitähän sinnekin toivottaisi, taikka Afrikkaan.

No, Afrikkaan muille ihan rauhallista unta paitsi niille jotka asuvat ääriradikalismin lähettyvillä, heille:

  - Take care off, dont sleep ......

Australiaan toivotaan jonkinlaisia unenlahjoja, rauhoittukaa nyt, älkääkä pelätkö haikaloja,  lainelautaillessanne merten aalloilla.

................

PS.

Toiveista totta, meneekö näin, pällistellään ???

risto

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 26.01.15 - klo:19:38

Lisäisin tuohon vielä Aasiankin.

Aasia on sentään suurin manneralue.

No, Afrikkaan

Australiaan

Et nyt sorkkisi joka mannerta, ainakaan ilman lupaa.

Tulee vaikka suujasorkkatauti.

Suti

K.K. on huolissaan että USA kaataa Venäjän.
Totta, Putin-kamu saattaa suuttua.
päivä kerrallaan

Amanda



Kreikassa sitten äänestettiin. Mielenkiintoista nähdä miten hallitus, joka koostuu äärivasemmistolaisesta enemmistöstä ja äärioikeistolaisista voi elvyttää maan taloutta, koska siinähän se villakoiran ydin on. Minun vähäisen talouden ymmärryksen mukaan pahin ongelma on epäoikeudenmukainen verotus, kun rikkaat kiertävät sitä ja se vähä, mitä tulee rahakirstuihin on pienituloisten tilipussista otettu. Valtion säästötoimenpiteetkin oli myös juuri näiltä ihmisiltä pois.  Puolueita heillä taitaa olla seitsemän.

Onneksi minun ei tarvitde vaivata päätäni tuolla enempää.. ;)

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 26.01.15 - klo:21:11


Kreikassa sitten äänestettiin. Mielenkiintoista nähdä miten hallitus, joka koostuu äärivasemmistolaisesta enemmistöstä ja äärioikeistolaisista voi elvyttää maan taloutta, koska siinähän se villakoiran ydin on. Minun vähäisen talouden ymmärryksen mukaan pahin ongelma on epäoikeudenmukainen verotus, kun rikkaat kiertävät sitä ja se vähä, mitä tulee rahakirstuihin on pienituloisten tilipussista otettu. Valtion säästötoimenpiteetkin oli myös juuri näiltä ihmisiltä pois.  Puolueita heillä taitaa olla seitsemän.

Onneksi minun ei tarvitde vaivata päätäni tuolla enempää.. ;)

Kreikan suurimmat ongelmat ovat korruptio ja veronkierto. Siellä on paljon pienyrittäjiä, jotka ovat tottuneet käymään kuititonta kauppaa. Turisti ei kuittia tarvitse, jos hinta on silloin alhaisempi ja alhaisemmalla hinnalla kannattaa myydä, jos ei tarvitse maksaa veroa.

Esmerkix

Yhä ihmeellisemmäksi alkaa muuttua tuo Itä-Ukrainan tilanne.
Kenen intressissä on ampua siviiliväkeä, joka kannattaa Itä-Ukrainan kapinallisia? Erkki Tuomioja on viisas mies. Kuuntelin hänen kannanottojaan tänään tarkalla korvalla... Tuleekohan koskaan siitäkään sodasta täyttä selvyyttä vai käykö niin, että tarvitaan lähes 70 vuotta, ennen kuin sumuverho alkaa väistyä, joka päättää kirjoittaa historian uudelleen.

Muisto Keijo Kullervo

Yleisenä puheenaiheena tuntuu olevan, että Venäjä aseistaa  Itä Ukrainassa olevia ns. kapinallisia?

Totta...

Mutta miten on... Kuinka konkurssikypsä Ukraina saa jatkuvasti aseita lännestä ja millä rahoilla?

Samaa paskan jauhantaa kumpikin taho suoltaa koko ajan...


Tehkää sopu ja rauha...
Kyllä aseitten toimitukset sitä kautta loppuvat tuota pikaa.

K.K.

PS. Mutta se tunnettu ihmisluonne? Joskus toivoisi että Jumala puuttuisi ja järjestäsi kaiken kun ns. ihminen ei osaa eikä halua.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

risto

#1497
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 26.01.15 - klo:21:38
Tuleekohan koskaan siitäkään sodasta täyttä selvyyttä vai käykö niin, että tarvitaan lähes 70 vuotta, ennen kuin sumuverho alkaa väistyä, joka päättää kirjoittaa historian uudelleen.


Eiköhän tuo ole ihan selvä.

Ensin oli uutisissa, että Ukrainan armeija etenee
Sitten lisää venäläisiä joukkoja ja kalustoa nähtiin Ukrainassa
Sitten Ukrainan armeija lyötiin takaisin


Mitä epäselvää tuossa on. Tuliterää Veäjän sotakalustoa Ukrainan alueella.

Ja jos uutisointiin sisältyy propagandaa, sille ei mahda mitään, kun ei ole itse paikan päällä.

. Mulle riittää päivän uutiset. Minä en ala niitä jalostamaan den paremmaksi. Tota touhua piisaa maailmalla, ja niitä voi miettiä päivät pitkät. Kirjoitusvirheistä  puhumattakaan.

.

Suti

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 27.01.15 - klo:07:25

PS. Mutta se tunnettu ihmisluonne? Joskus toivoisi että Jumala puuttuisi ja järjestäsi kaiken kun ns. ihminen ei osaa eikä halua.

Sinä se jaksat jauhaa paskaa joka kanavalla.
Sinun jumalillesi on oma ketju, pysy siellä.
päivä kerrallaan

risto

#1499
.
Kaikki tosiasiat viittaavat siihen, että Jumala on Putinin puolella, ja rankaisee Pakana-Ukrainaa Putinin käden kautta.

63% ukrainalaisista on pakanoita. Ukrainalaiset naiset ovat erikoisen kauniita, mutta tuhmia. Ei ihme että taivas rankaisee.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä