Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Euroopassa tapahtuu..

Aloittaja risto, 04.03.14 - klo:23:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 28 Vieraat katselee tätä aihetta.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 09.06.14 - klo:16:27
ihmettelen minä miten täällä jahnataan jostain Venäjästä ja Natosta. Ruotsin prinsessan pikku tyttö sai sentään kasteessa nimen.

Heh ja mä taas ihmettelen sun mielenkiintoasi tähän pikkufriiduun, yleensähän kakrut saavat jossainvaiheessa nimenkin!
;)
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

kromi

Lainaus käyttäjältä: sniper - 09.06.14 - klo:16:42
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 09.06.14 - klo:16:27
ihmettelen minä miten täällä jahnataan jostain Venäjästä ja Natosta. Ruotsin prinsessan pikku tyttö sai sentään kasteessa nimen.

Heh ja mä taas ihmettelen sun mielenkiintoasi tähän pikkufriiduun, yleensähän kakrut saavat jossainvaiheessa nimenkin!
;)

Näistä Ruotsin pelleistä jos puhutaan, niin itselläni mielenkiinto kohdistuu tämän pikkuprinsessan äitiin! Ristus että on kaunis ja seksikäs nainen!

sniper

#312
Lainaus käyttäjältä: kromi - 09.06.14 - klo:16:53
Näistä Ruotsin pelleistä jos puhutaan, niin itselläni mielenkiinto kohdistuu tämän pikkuprinsessan äitiin! Ristus että on kaunis ja seksikäs nainen!

Oho isolla OOlla katsos vain taidat olla ainoa joka on ihastunut tähän Satmara/satkärring'iin kumpikin sana tarkoittaa Narttu suomeksi, eräät kutsuvat häntä madrass eli patja, aika ilkeetä veivausta tälläpuolen lahden. ;D

Kansa tykkää paljon enemmän Kronprinsessan Victoria'asta.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Suti

Lainaus käyttäjältä: sniper - 09.06.14 - klo:16:42
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 09.06.14 - klo:16:27
ihmettelen minä miten täällä jahnataan jostain Venäjästä ja Natosta. Ruotsin prinsessan pikku tyttö sai sentään kasteessa nimen.

Heh ja mä taas ihmettelen sun mielenkiintoasi tähän pikkufriiduun, yleensähän kakrut saavat jossainvaiheessa nimenkin!
;)

Niin niin mutta kyseessä on sentään prinsessan tytär. Ja naapurimaa vielä.
päivä kerrallaan

kromi

Lainaus käyttäjältä: sniper - 09.06.14 - klo:17:23
Lainaus käyttäjältä: kromi - 09.06.14 - klo:16:53
Näistä Ruotsin pelleistä jos puhutaan, niin itselläni mielenkiinto kohdistuu tämän pikkuprinsessan äitiin! Ristus että on kaunis ja seksikäs nainen!

Oho isolla OOlla katsos vain taidat olla ainoa joka on ihastunut tähän Satmara/satkärring'iin kumpikin sana tarkoittaa Narttu suomeksi, eräät kutsuvat häntä madrass eli patja, aika ilkeetä veivausta tälläpuolen lahden. ;D

Kansa tykkää paljon enemmän Kronprinsessan Victoria'asta.

No, minua tuo iso leuka ei ole koskaan säväyttänyt. Muutenkin Viktuuria on huonoryhtinen ja seksitön naisen kuvatus....
No, eipä nuo sikäläiset kommentit hirveästi yllätä, onhan Madde sentään nainen, verrattuna vanhempaan siskoonsa, joka hyvinkin voisi käydä miehestä. Mikäs sen mukavampaa Börjen mielestä?

Posiella

Sitä olen ihmetellyt täällä aiemminkin, että miksiköhän useimmat miehet katsovat oikeudekseen arvostella naisten ulkonäköä, vaikka tosielämässä nuo arvostelun kohteet eivät edes tuhlaisi katsettakaan näihin miehiin? Ainut, joka ei ole arvosteluun sortunut, on THL, kiitos ja kumarrus hänelle.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

kromi

Lainaus käyttäjältä: StillAlive - 09.06.14 - klo:18:10
Sitä olen ihmetellyt täällä aiemminkin, että miksiköhän useimmat miehet katsovat oikeudekseen arvostella naisten ulkonäköä, vaikka tosielämässä nuo arvostelun kohteet eivät edes tuhlaisi katsettakaan näihin miehiin? Ainut, joka ei ole arvosteluun sortunut, on THL, kiitos ja kumarrus hänelle.

Selvä! Heti kun lakiin kirjataan arvostelun kieltäminen, niin lopetan sen ja muutenkin mielipiteiteni julkituomisen!
Onko muuten hienoa olla muiden yläpuolella?
Olla arvostelematta muita ihmisiä?
No, suotakoon se sinulle, paremmalle ihmiselle...

Ja mistä sinä sen muuten tiedät, tuhlaisiko joku kauniina pitämäni nainen katsettaan minuun?

risto


karpalo


Euroopassa tapahtuu kummallisia asioita.

Jotkut jopa arvostelevat naisia.

risto

Lainaus käyttäjältä: StillAlive - 09.06.14 - klo:18:10
miksiköhän useimmat miehet katsovat oikeudekseen arvostella naisten ulkonäköä,

Niin, miksihän

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä