Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kokoomuksen kovat nimet, mutta kuka pääministeriksi?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 29.05.14 - klo:12:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jösses

Lainaus käyttäjältä: sniper - 27.06.14 - klo:14:28
Löysin tekstiä tuolle eiliselle päätökselle.
Joten otan ja liitän sen mukaan ja yritän suomentaa sen:

Efter att det ryska parlamentet den 25 juni beslöt att avbryta tillståndet att använda ryska väpnade styrkor i Ukraina finns det verkligen ingen anledning att införa sanktionerna.

********************************************************************************************
Sen jälkeen kun venäjän parlamentti 25 kesäkuuta päätti vetää takaisin luvan käyttää venäläisiä aseistettuja voimia Ukraina'ssa ei todellakaan ole syytä käyttää uusia pakotteita.

Ja sit tää kirjoituksesi: Minä tunnen tuon yhteistyösopimuksen. Sillä ei ainakaan toistaiseksi ole mitään tekemistä talouspakotteiden kanssa. EU solmi samassa yhteydessä samanlaisen sopimuksen Moldovan ja Gruusian kanssa.
Helvetin hienoa, että tunnet tuon sopimuksen joka solmittiin tänään.

Mutta se on sama sopimus jonka Ukrainan expressa Viktor Janukovytj kieltäytyi allekirjoittamast viime syksynä luulen jotta se on se jonka tunnet.   
                                       



Toivottavasti et  kuvittele, että Suomi on tuollaisten sopimusten suhteen uutispimennossa. Sopimuksessa puhutaan miltei pelkästään taloudellisesta yhteistyöstä. Eikä sinun tarvitse suomentaa noita ruotsinkielisiä tekstejä. Luulen, että suurin osa täällä pystyy lukemaan vaivattomasti ruotsia.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: jösses - 27.06.14 - klo:14:36
Lainaus käyttäjältä: sniper - 27.06.14 - klo:14:28
Löysin tekstiä tuolle eiliselle päätökselle.
Joten otan ja liitän sen mukaan ja yritän suomentaa sen:

Efter att det ryska parlamentet den 25 juni beslöt att avbryta tillståndet att använda ryska väpnade styrkor i Ukraina finns det verkligen ingen anledning att införa sanktionerna.

********************************************************************************************
Sen jälkeen kun venäjän parlamentti 25 kesäkuuta päätti vetää takaisin luvan käyttää venäläisiä aseistettuja voimia Ukraina'ssa ei todellakaan ole syytä käyttää uusia pakotteita.

Ja sit tää kirjoituksesi: Minä tunnen tuon yhteistyösopimuksen. Sillä ei ainakaan toistaiseksi ole mitään tekemistä talouspakotteiden kanssa. EU solmi samassa yhteydessä samanlaisen sopimuksen Moldovan ja Gruusian kanssa.
Helvetin hienoa, että tunnet tuon sopimuksen joka solmittiin tänään.

Mutta se on sama sopimus jonka Ukrainan expressa Viktor Janukovytj kieltäytyi allekirjoittamast viime syksynä luulen jotta se on se jonka tunnet.   
                                       



Toivottavasti et  kuvittele, että Suomi on tuollaisten sopimusten suhteen uutispimennossa. Sopimuksessa puhutaan miltei pelkästään taloudellisesta yhteistyöstä. Eikä sinun tarvitse suomentaa noita ruotsinkielisiä tekstejä. Luulen, että suurin osa täällä pystyy lukemaan vaivattomasti ruotsia.

Ehkä osaa, ehkä ei, mutta ei kuitenkaan viittä kieltä niinkuin etukäteen solvaamasi Alex.

Mutta asiaan, itselleni olisi kyllä sopinut paremmin Vapaavuori, taikka Orpo.

Mutta näillä mennään, vi ska se hur går det, jag menar med Finlands ekonomi ?

sniper

Lainaus käyttäjältä: jösses - 27.06.14 - klo:14:36
Toivottavasti et  kuvittele, että Suomi on tuollaisten sopimusten suhteen uutispimennossa. Sopimuksessa puhutaan miltei pelkästään taloudellisesta yhteistyöstä. Eikä sinun tarvitse suomentaa noita ruotsinkielisiä tekstejä. Luulen, että suurin osa täällä pystyy lukemaan vaivattomasti ruotsia.

Kuule jösse se mitä minä kuvittelen tai en, vastaanpa ruotsiksi, että tajuat sen paremmin siis: det ska du skita i.

Jos taas sä kuvittelet, että alan suomen lehdistä tai Ylen teksti sivuilta haeskelemaan tietoa jonka mä tiedän mistä sen heti löydän.

Yhdessä viestissäni kun laitoin ruotsinkielisen tekstin ja kysyin näin suomennan jos joku haluaa, sain vastauksen jotta suomenna kun en osaa swedua joten sekin väitteesi on päin persettä aivan kuten monet muutkin väitteesi.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Suti

Lankomies kertoi että se mitä Stubb sanoi on ihan totta. Turha sitä on jösseksen vastaan jankata.
päivä kerrallaan

karpalo

Lainaus käyttäjältä: sniper - 27.06.14 - klo:14:53

Yhdessä viestissäni kun laitoin ruotsinkielisen tekstin ja kysyin näin suomennan jos joku haluaa, sain vastauksen jotta suomenna kun en osaa swedua joten sekin väitteesi on päin persettä aivan kuten monet muutkin väitteesi.

Jösses bara håller på att vara "unbelievebul".

Näj, men troligen narsisternas självständighet kräver att veta alltid ngt mer än dom vanliga forumisterna.

jösses

Lainaus käyttäjältä: sniper - 27.06.14 - klo:14:53
Lainaus käyttäjältä: jösses - 27.06.14 - klo:14:36
Toivottavasti et  kuvittele, että Suomi on tuollaisten sopimusten suhteen uutispimennossa. Sopimuksessa puhutaan miltei pelkästään taloudellisesta yhteistyöstä. Eikä sinun tarvitse suomentaa noita ruotsinkielisiä tekstejä. Luulen, että suurin osa täällä pystyy lukemaan vaivattomasti ruotsia.

Kuule jösse se mitä minä kuvittelen tai en, vastaanpa ruotsiksi, että tajuat sen paremmin siis: det ska du skita i.

Jos taas sä kuvittelet, että alan suomen lehdistä tai Ylen teksti sivuilta haeskelemaan tietoa jonka mä tiedän mistä sen heti löydän.

Yhdessä viestissäni kun laitoin ruotsinkielisen tekstin ja kysyin näin suomennan jos joku haluaa, sain vastauksen jotta suomenna kun en osaa swedua joten sekin väitteesi on päin persettä aivan kuten monet muutkin väitteesi.

Koska minä osaan paremmin ruotsia kuin sinä suomea, niin kuvittelin, että kyllä muutkin täällä ruotsia osaavat.  Ruotsin lisäksi osaan suomea ja kolmea muuta kieltä sujuvasti ja auttavasti lisäksi vielä yhtä kieltä. Ei se nyt niin poikkeuksellista ole. En olisi halunnut sitä täällä kertoa, mutta kerron siksi, että sinä vittuilet minulle. Kaivelepa nyt aikasi kuluksi ne väitteeni, mitkä ovat päin persettä. Jos on sinun kanssasi eri mieltä, niin se ei tarkoita, että väitteeni olisivat vääriä.

jösses

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 27.06.14 - klo:15:05
Lainaus käyttäjältä: sniper - 27.06.14 - klo:14:53

Yhdessä viestissäni kun laitoin ruotsinkielisen tekstin ja kysyin näin suomennan jos joku haluaa, sain vastauksen jotta suomenna kun en osaa swedua joten sekin väitteesi on päin persettä aivan kuten monet muutkin väitteesi.

Jösses bara håller på att vara "unbelievebul".

Näj, men troligen narsisternas självständighet kräver att veta alltid ngt mer än dom vanliga forumisterna.

Kyllä täällä on muita narsisteja kuin minä. Jos tiedän joitakin asioita paremmin kuin joku muu, niin pitäisikö minun vaieta, kun joku väittää mitä sattuu. Satutko sinä muuten tietämään, mitä självständighet tarkoittaa?.Hourulalta tämä foorumi enemmän vaikuttaa kuin keskustelupalstalta. Tosin on täällä onneksi joku järkeväkin ihminen.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: jösses - 27.06.14 - klo:15:13
Satutko sinä muuten tietämään, mitä självständighet tarkoittaa?.Hourulalta tämä foorumi enemmän vaikuttaa kuin keskustelupalstalta. Tosin on täällä onneksi joku järkeväkin ihminen.

Enköhän sattuisi tietämään

Min fader blev skadad genom skulbruttan år 1939 under vinterkrigen mot Ryssland.

Han flyttade till himmlen några år efter sen.

Vet du själv, att hur fan kan komma fram såna människor, som älskar sit fadersland ?
..........

Foorumin järkevin ihminen Jösses, han kräver lite abloderingar, så klok han är, att ngn vanlig forumperson kan inte ens förstå så underbara tankar va han gömmar i sej.

sniper

#128
Mitäs jos tähän nyt sit jössen kysymänä liittäis ainakin yhen päin persettä olevan jutskan eli näin kirjoitti meidän jösse:
Toivottavasti et  kuvittele, että Suomi on tuollaisten sopimusten suhteen uutispimennossa. Sopimuksessa puhutaan miltei pelkästään taloudellisesta yhteistyöstä.
Fyfan gosse kan du inte skilja på att det var två olika nyheter i mina konversationer, den ena handlade om avtalet o det andra handlade om beslutet av nya sanktioner mot Ryssland där svaret blev inga sanktioner nu. Om detta har du nu runkat fram o tillbaka relativt länge nu så jag skiter totalt i vad du tycker om saker o ting.
Sinä luulet, että olet paras tällä saitilla kuten luulet olevasi muillakin, mutta vitut sinä paskannat aivan samalla tavalla kuin me muutkin pälliäiset, sitä en tiedä kuin perseesi pyyhit, mutta me muut käytämme paperia ja ellei sitä ole käytämme satasia.

Även om sanktionerna ska återtas så kommer det inte ske nu.

Men en sak som är säkert, inte fan ska vi börja applådera åt dig, fast karpalo så skrev.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

jösses

Lainaus käyttäjältä: sniper - 27.06.14 - klo:16:36
Mitäs jos tähän nyt sit jössen kysymänä liittäis ainakin yhen päin persettä olevan jutskan eli näin kirjoitti meidän jösse:
Toivottavasti et  kuvittele, että Suomi on tuollaisten sopimusten suhteen uutispimennossa. Sopimuksessa puhutaan miltei pelkästään taloudellisesta yhteistyöstä.
Fyfan gosse kan du inte skilja på att det var två olika nyheter i mina konversationer, den ena handlade om avtalet o det andra handlade om beslutet av nya sanktioner mot Ryssland där svaret blev inga sanktioner nu. Om detta har du nu runkat fram o tillbaka relativt länge nu så jag skiter totalt i vad du tycker om saker o ting.
Sinä luulet, että olet paras tällä saitilla kuten luulet olevasi muillakin, mutta vitut sinä paskannat aivan samalla tavalla kuin me muutkin pälliäiset, sitä en tiedä kuin perseesi pyyhit, mutta me muut käytämme paperia ja ellei sitä ole käytämme satasia.

Även om sanktionerna ska återtas så kommer det inte ske nu.

Men en sak som är säkert, inte fan ska vi börja applådera åt dig, fast karpalo så skrev.

Sinulla ei ole varmaankaan kaikki kotona ja yläkerran valo on himmentynyt. Niputit kaksi asiaa ja yrität nyt sillä selittää, että puhuin soopaa. Puhe oli Ukrainan ja EU:n välisestä sopimuksesta. Sinä kuulut siihen sarjaan tämän foorumin jäseniä, joka jankkaa maailman tappiin asti, vaikka olisi kuinka väärässä. Ehkä sinun on parasta mennä sinne baariin rähisemään ja riitelemään ja selittämään outoja käsityksiäsi.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä