Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hämmästyttää ja kummastuttaa

Aloittaja Paha setä, 13.12.08 - klo:17:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Niinpä niin, ihmisrotua.
Ja perheen pää on rotunainen.
(Lea Laven laulaa näin.)
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

emma

Eikä edes alle kaksikymppinen.
(Laven)

No, jatkampa leffan katsomista.

THL tiedottaa

Senkun.
Nyt muutoin sit pääset sinne sala-alueellekin... sulla on se 10 viestiä täynnä.
Onnittelen!

S

Onnea siellä kyllä tarvitaankin. Tuo Outoklubin 'sala-alue' on tosiaankin täysin täyspäisten jäsenten hallussa, joten ihan mitä vaan outoa & salamyhkäistä voi tapahtua. Se jos mikä voi alkaa hämmästyttää & kummastuttaa...

- Tuo suljettu osasto on näet tarkoitettu hieman henkilökohtaisempaan jutusteluun, joka on vieraille näkymätöntä aluetta. Joten siellä voi puhua vapaasti ihan mistä vaan, ilman turhia estoja!

- Vaikka ei mikään kyllä estä estottomuuteen asti avautumista muillakaan alueilla, jos nimittäin mieli tekee...?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

karpalo

Alueenahan se on myös sellainen, että siellä selviää nopeasti, että missä kunnossa aivokoppasi on?

Vähän aikaa esiinnyt perässähiihtäjänä, niin voidaan todeta sinun olevan OK.

Paha setä

Minua hämmästyttää ja kummastuttaa eräs asia, nimittäin kun sairauden t5akia olen ollut kuntoutuksessa ja otin kuntoutusohjaajan kanssa puheeksi sen että kuntoutus on muuten kivaa mutta kun se ei kuntouta. Kerroin lisäksi että missä kuntoutusyksikkö toiminnassaan rikkoo lakia. Keroin jopa että mistä voivat tarkistaa asian jos eivät minua usko. Sain vastaukseksi selityksen että olen sairas ja heidän mielestään väasynyt minkä takia minut patistett5iin hakemaan saikkua. Sairaanhpoitaja kirjoitti minulle kaksi päivää lomaa äkillisen stressin perusteella, mutta nauroi katketakseen kun kerroin miten asia on. Sain akuuttiajan lääkärille joka ei voinut kirjoittaa minua saikulle minkään sairauden perusteella, mutta keksi pari mystistä -häiriötä joilla tuli pari viikkoa lomaa.

Mutta minua vähän vituttaa tällainen kohtelu joten käytän saikkuajan hyödyksi ja huvikseni teen sitten hiukan tutkintapyyntöjä viranomaisille. Olen sillai vahvalla pohjjalla että voin esittää dokumentit jotka osoittavat hiukan huonoa heidän kannaltaan. Ainakin niillä on puuhaa kun selvittelevät asiaa ja törmäävät siihen että uhkasakko paukkuu ja ammatinharjoittamisoikeuksia saatetaan rajoittaa. Kiinnostuneita tahjoja on, jotka myös haluavat puuttua lain rikkomiseen ihan viran puolesta. Niinkuimn poliisi, syyttäjä, tietosuojavaltuutettu ja oikeuskansleri.

Saatan muuten haastaa ne käräjille tässä aikani kuluksi, kun on tuota todistusaineistoa riittävästi kerättynä, Niin ja kun on tuota saikkua niin on vapaa-aikaa, mutta kun mjietin että miksi tekisin niin. Ehkä vain siksi että olen vittumainen vanha kääkkä. Hullu en sentään ole, tai sitten kaikki kuukauden sisällä tapaamani psykiatrit ovat väärässä.

Huvittavaa huomata että kun sanoo totuuden ääneen niin passitetaan sairaslomalle:) Neuvostoliitossakin totuudenpuhujat laitettiin kuntoutuskeskuksiin:

Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 28.09.11 - klo:14:13
Kiinnostuneita tahjoja on, jotka myös haluavat puuttua lain rikkomiseen ihan viran puolesta. Niinkuimn poliisi, syyttäjä, tietosuojavaltuutettu ja oikeuskansleri.

Ennen kuin haastat ketään oikeuteen, ota selville, minkälaisiin vastuisiin joudut, jos häviät jutun.

Jaa, ettäkö yhteiskunta maksaa.
No, tuossa tapauksessa sitä suuremmalla syyllä selvität vastuusi.

risto

.
Ei tästä niin kauan aikaa ole kun olit menossa apulantakuormalla menossa räjäyttämään eduskuntaa.
Onneksi et tehnyt sitä. Ei olisi minne valittaa.

valituksen syy vaan ei selvinnyt.

AveLazio

Jättäkää Paha Setä rauhaan. Käsken. Pikkusen vois järkeäkin käyttää...
At a narrow passage there's no brother, no friend

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 28.09.11 - klo:20:26
Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 28.09.11 - klo:14:13
Kiinnostuneita tahjoja on, jotka myös haluavat puuttua lain rikkomiseen ihan viran puolesta. Niinkuimn poliisi, syyttäjä, tietosuojavaltuutettu ja oikeuskansleri.

Ennen kuin haastat ketään oikeuteen, ota selville, minkälaisiin vastuisiin joudut, jos häviät jutun.

Jaa, ettäkö yhteiskunta maksaa.
No, tuossa tapauksessa sitä suuremmalla syyllä selvität vastuusi.

Minun vastuuni on puuttua lain rikkomiseen. Käytän kemnties yhteiskunnan tarjoamaa mahdollisuutta tehdä poliisille tutkintapyyntö jolloin poliisi tutkii asian: Se on luksusta kyllä mutta siihen on jokaisella oikeus ja palvelu on ilmaistga.

En lähde perusteetta ajamaan asia.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä