Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kysy asiantuntijalta

Aloittaja AveLazio, 01.01.09 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 03.02.09 - klo:18:28
Lainaus käyttäjältä: se - 03.02.09 - klo:16:01
Aakku, perhana, tostahan outopojan on helppo luntata!      ;D

Tavittaessa nostan syytteen plagioinnista :)

On. Muuttumattomat Luonnon Lait.

saa lainata   :)

THL tiedottaa


Otetaanpa alusta:

Lainaus käyttäjältä: se - 03.02.09 - klo:11:43
Outopoika on kuulemma valmis selittämään, mitä eroa on kvanttimekaniikalla ja suhteellisuusteorialla (sillä yleisellä).

Kolmella sanalla, pliis!

Tuo oli kysymys.

Entä miten outopoika vastasi?

Näin:

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 03.02.09 - klo:18:46

On. Muuttumattomat Luonnon Lait.

saa lainata   :)

--------------------------------------------------

Ja sitten vallan muuhun juttuun:

Lainaus käyttäjältä: S - 03.02.09 - klo:18:24
Päästiin taas sitten herättelemään tämä kuuluisa 'Kompleksi' henkiin. Ehtihän sen lanseeraamisesta jonkin aikaa kuluakin. Vieläkö se tekele tosiaankin on lainattavissa kirjastosta. Taitaa olla niissä muutamassa paikassa missä sitä vielä näkyy enemmänkin ns. 'poistokirjojen' joukossa.

Vakavasti puhuen, ...

Hyvä tuo, että tunnustit tuossa ensin kirjoittaneesi lööperiä.

;D

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Miten sen nyt ottaa - tai kuinka tuon kirjoitukseni kukin käsittää, sekä osaa tulkita omalla tavallaan. Yleensä en koskaan kirjoita 'lööperiä'(taas tätä mongertavaa ulkomaankieltä), vaan joka suhteessa täyttä asiaa.

- Sen lisäksi, en tietääkseni varsinaisesti tunnustanut tuossa omassa luonnehdinnassani mitään. Harhaluulot asian tiimoilta ovatkin siten kyseisen viestin lukijan oman vajavaisen tulkinnan tuotosta...?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

Tässä sitä lööperiä:

Lainaus käyttäjältä: S - 03.02.09 - klo:18:24
Vieläkö se tekele tosiaankin on lainattavissa kirjastosta. Taitaa olla niissä muutamassa paikassa missä sitä vielä näkyy enemmänkin ns. 'poistokirjojen' joukossa.
 

Voit tietenkin kutsua sitä vaikkapa vasemmankädenluuloksi tai miksi ikinä haluat.    ;D

Jaa niin, mutta eihän sun edes tarvitse käydä kirjastossa. Sullahan on kaikki asiat ollu omassa päässäsi jo iät ja ajat. Ehkäpä ennen syntymääsi?    ;D

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

En yleensä luulottele, enkä oleta asioista mitään mitä ne eivät ole. Enkä todellakaan myöskään luota toisen käden tietoihin, joten kirjastossa käynnitkin ovat luettavissa yhden käden sormilla. En taida edes muistaa koska viimeksi olen sinne jalallani lainaamismielessä astunut.

- Kirjoja en ole sieltä lainannut - korkeintaan joskus aikoinaan äänilevyjä, joita en ole arkistoihini halunnut jostain syystä hankkia ostamalla. Todellakin varsinaista tietoa ei minun tarvitse kirjastosta, tai kirjoista hakea. Eikä sitä niistä kyllä totta puhuen löydäkään! 

Tietämättömät joutuvat tunnetusti pänttäämään asioita kirjoista tai muista tietolähteistä -  tietäväisellä kaikki on jo myötäsyntyisesti arkistoina päässä. Ei siinä sen ihmeellisempää, tai mystisempää ole!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -


THL tiedottaa

Mitä minä tuossa edellä kirjoitinkaan sinun tieto'pankistasi'!

Onko se syntymälahja? Tämän perusteella vaikuttaa olevan juuri sitä:

Lainaus käyttäjältä: S - 03.02.09 - klo:19:43
-  tietäväisellä kaikki on jo myötäsyntyisesti arkistoina päässä.

Sen tiedän, olet kertonut, että se ei periydy.


;D

-------------------

Muuten, jos tietämyksesi on myötäsyntyistä, niin ilmeisesti se on niin hyvää tietoa, että sitä ei tarvitse koskaan päivittää?    ;)
 

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

En nyt puhuisi niinkään tietopankista - vaan enemmänkin tietolähteestä - siitä pohjasta mistä tulee ammennettua todellinen olennainen tieto. Ehkä se on jonkinlainen syntymälahjakin, joka ei todellakaan periydy; koska olen ainutlaatuinen yksilö omassa lajissani.

- Lisäksi olen vielä viimeinen & ainoa laatuani. Tätä kykyä, tai tietopohjaa en voi valitettavasti myöskään siirtää kenellekään perintönä, koska jälkeläisiä ei ole eikä tule. Siinä sitä onkin historian saatossa 'jälkeenjääneille' polville ihmettelemistä!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

Vain jälkeenjääneille?

Kuule, älä hauku mua jälkeenjääneeksi!     >:(


Sitä paitsi, ei mun polvistani jää mitään jälkiä. Jaa, sää luulet, että mulla on tapana kulkee kontaten!




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Jos itse kokee kuuluvansa ns. 'jälkeenjääneisiin', niin sille ei voi ikävä kyllä kukaan toinen mitään. Jos on nimittäin pojasta polvi pahentunut, niin sittenkään ei voi muuta kuin valittaen todeta että; tasan eivät käy kaikille ne onnenkaan lahjat...?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

Voi, voi, hyvinkin voi!

Oot vaan nimittelemästä kaikkia niitä, jotka ihmettelee sun metkujas, jälkeenjääneiksi!

Siinä se. Noin lyhykäisesti.

----------------------

Missä se asiantuntija viipyy?? Ei tätä enää kauaa jassa.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä