Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kysy asiantuntijalta

Aloittaja AveLazio, 01.01.09 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 21 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

äSSä tämän palstan auktoriteetti, häh?

Täällä ei muuta auktoriteettia oo, kun hän, jonka nimet on papereissa, jotta palsta ylipäätään on olemassa. Eli Aakku.

Kun* Aakku vetää piuhat irti, ollaan aika heikoilla. Joka vielä sen jälkeen tänne kirjoittaa, niin se on meedio isolla ämmällä!


*)  Aakku mitään piuhoja oo irti vetämässä. Heh, meinasin kirjottaa, ettei se oo mitään vetämässä...

--------------------
Mutta haasta vaan S, Ave! Sittenhän näät.














Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Ässä on kaiken yläpuolella, - tai kaikesta sivussa, miten sen ottaa.

Niin tuota, kukaan täällä ei ole auktoriteettipulan takia...

S

Tällä foorumilla ei tietääkseni ole ketään varsinaista auktoriteettia, vaikka siltä äkkisältään voi vaikuttaakin; ei ainakaan keskustelumielessä. Itse en nosta itseäni mitenkään muiden yläpuolelle, enkä arvota asioita muutenkaan aseman perusteella, vaikka Tietäjän tittelillä täällä viisastelenkin. Joten en myöskään alennu mihinkään jankkaamis/inttämissessioihin, se kun ei kerta kaikkiaan sovi tyylilleni.

- Eli turha haastaa minua mihinkään kilpalaulantaan, tai ns. 'pissimiskilpailuihinkaan', koska kyseiset kisailut eivät minun tasoiselleni olennolle merkitse mitään. Vakavahenkinen 'asiakeskustelukin' todisteluineen & perusteluineen kävisi pitemmän päälle liian tylsäksi. Joten olen katsonut parhaimmaksi, että pidän täällä vain hauskaa itseni & muiden kustannuksella!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: S - 08.02.09 - klo:18:51
Itse en nosta itseäni mitenkään muiden yläpuolelle, !

Se oli sitten joku sun sivupersoona, joka lausahti taannoin että olet kaikkien yläpuolella,
ja nimitit muita alempiarvoisiksi.
Ja ottaen huomioon sen, että sulta puuttuu huumorintaju, olet siis tosissasi.

Minä otan tuollaiset tosissaan, varsinkin kun sankari on tullut avaruudesta.

THL tiedottaa

Sot, sot!

äSSä sano, ettei se nosta itseään. Se kato vaan on muiden yläpuolella.


Kato tässä näin äSSä sen sanoo:

Lainaus käyttäjältä: S - 08.02.09 - klo:18:51Itse en nosta itseäni mitenkään muiden yläpuolelle, ...




Ei noista muiden puheista kannata välittää.


rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 08.02.09 - klo:18:55
Sot, sot!

äSSä sano, ettei se nosta itseään. Se kato vaan on muiden yläpuolella.



No se nyt leijuu siellä pilvissään kuin ukkonen kesäpäivänä.

THL tiedottaa

Mutta ukkospilvet ovat joskus pirun matalalla.  Hmm.... pitäiskö meidän nyt sitte alkaa pelkään ukkos-äSSää?
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Näköjään se huumorintaju puuttuu itse kultakin, jos itseironiset sarkastiset puheeni on otettu liian sananmukaisesti & tosissaan. Sivupersoonista en osaa sanoa tässä mielessä mitään, kun en ole niitä vielä tavannut, eivätkä ole missään tilanteessa kohdalle sattuneet - muuta kuin ne SE; kuuluisat veijarit, jotka ovatkin sitten jo luku sinänsä...?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: S - 08.02.09 - klo:18:58
Näköjään se huumorintaju puuttuu itse kultakin, jos itseironiset sarkastiset puheeni ...

Sultakin? Eeeen usko!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Palatkaamme jälleen itse aiheeseen.

AveLazio, alan asiantuntijana, voisi valaista minulle ja ehkäpä joku muukin haluaa tietää, että mikä merkitys on kieliopilla.

Voiko kirjoittaa täysin kelvollista tekstiä, vaikka ei olisi mitään käsitystä koko kieliopista, eli ei tietäisi mikä on predikaatti, verbi tai konditionaali ja mitä näitä nyt olikaan?


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä