Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kysy asiantuntijalta

Aloittaja AveLazio, 01.01.09 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 18 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 14.02.09 - klo:13:44


Niin siinä taas mollataan meitä vähäosaisia!    >:(

Ja vielä ystävänpäivänä...   :-[   ???



Se, sinä olet säälittävä tyyppi.

THL tiedottaa

Enkös vaan olekin!    ;D

Eilenkin, kuule, mulle soitti eräs ystävä (ollut sitä jo tuolta 1970-luvun alusta alkaen) ja pitkien huokailujen lomassa kertoi viimeaikaista vastoinkäymisistään. Siinä otin vastaan tyynesti kaikki surut ja murheet, kunnes tunnin kuluttua en enää jaksanut.




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Perjantai

Ei sitä tarvitse kaikkea jaksaa...pakkohan siinä on itsesuojeluvaistonkin toimia,etä kuinka kauan toisen murheita voi kuunnellla.Terve itsekkyys on hyvä piirre....sanon mä.Ei sitä muuten jaksa kukaan ::)

AveLazio

osu tuolla ajat sitten sanoi oikein, että minä en ole perillä tästä Ässän ajojahdista. En olekaan. Mutta jos henkilö ei ole julkinatsi, niin ei ole kohteliasta kirjoittaa hänen koodinimeään natsimuotoon. Palstalta löytyy ihan oikeitakin natseja...
Die Fahne hoch
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 15.02.09 - klo:00:11
. Mutta jos henkilö ei ole julkinatsi,

Tämä on vasta toinen kerta kun Ässää sanotaan natsiksi tällä palstalla. Äläkä puolusta sitä. Se osaa puolustautua muutenkin.


Amanda

Sivullinen voi huolestua Ässän puolesta ja myönnän huolestuneeni minäkin kerran. Mutta turha pelko, S osaa itse puolustautua, kuten Rape tuossa sanookin. Itse asiassa asianomaiset suorastaan hykertelevät, tätä leikkiä, jonka säännöt vain nämä kolmea osaavat :P

Yhteys SS:n ei tullut minulle mieleen, koska S on kaiken sellaisen äärimmäinen vastakohta!

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 15.02.09 - klo:08:58
. Itse asiassa asianomaiset suorastaan hykertelevät, tätä leikkiä, jonka säännöt vain nämä kolmea osaavat :P


Enemmän minä olen huolestunut Se:n saappaista jota S mollaa jatkuvasti.  Seellä kuluu niin monet saappaat suolla tarpoessa että eläkeläisellä on kesän jälkeen kovat oltavat.
Kuinkahan monta saapasta sillä jää suon silmäkkeisiin vuoden aikana? Välillä pitäisi muistaa elämän realiteetteja. Sääli seetä.

Tiistai

#367
Jos tuo on totta, niin minä olen huolestunut Se:stä itsestään. Nähdäänkö me vielä se päivä, että suoukko itse putoaa suonsilmäkkeeseen eikä pääse ylös! Kertoihan hän sellaista jo tapahtuneen, parinkymmenen kilon reppu selässä.. varjelkoon  :o

Perjantai

Suokkiksen saappaathan ovat nykyään enää legenda.....on kertonut usein,kuinka on siirtynyt vaelluskenkien käyttäjäksi ;) ....jalkaonkelmia saappaiden käytön suhteen.
Sama mieltä,että nuo kolme jäärää Rape,suokkis,S ovat legendoja omassa koodikielessään ;)

S

Täällähän taas imarrellaan & kehutaan oikein urakalla, että ei tiedä miten päin olisi. Tosiaankin tämä 'kööri' täällä tuntuu ainakin omasta mielestään osaavan asiansa 'asiantuntijan' elkein. Ilmiasu on kyllä välillä legendaarisuudessaan sen kaltaista, missä asiaa tuntemattomat, tai siihen perehtymättömät saattavat joutua pahasti hakokoteille, yrittäessään selvittää tätä hankalaa jäärien koodikieltä.

Mitä sitten tulee SE;n ikivihreisiin saappaisiin, niin mollaamatta niitä sen kummemmin voisi sanoa että; nehän ovat kuuluisat siitä, että niitä ei saanut irrotettua kirveelläkään, koska olivat jämähtäneet jalkoihin pysyvästi. Vaikka siinä riisumisyrityksessä olisi tietysti suoritettu samalla asianmukainen amputaatio, mikä taas olisi lopettanut suolla tarpomiset siihen paikkaan.

Lisäksi poisto-operaatio saisi mitä todennäköisemmin aikaan pahanlaatuisen ilman saastumisen, kun hajupäästöt vetäisivät vertoja jopa metaatinisille suokaasuille - puhumattakaan sitten niistä kuuluisista suolistokaasuista, joita ilmoille pääsisi joka tapauksessa joka hetki korkeina pitoisuuksina. Tämä ympäristöongelma taas aiheuttaisi pahimmillaan joka puolella luonnonkatastrofeja eläinkantojen kuollessa ikävällä tukehtumiskuolemilla sukupuuttoon. Ehkä parempi olikin, että siirtyminen ns. vaelluskenkiin tapahtui luultavasti suhteellisen kivuttomasti?!

- Ei nyt kuitenkaan poljeta tätä meidän vihreää miestä tässäkään sanailussa täysin suohon. Jokainen meistä vastapareista saa varmasti osansa tässä nokittelussa. Hellittelynimetkin vaihtelevat sen mukaan, mikä kulloinkin on kenenkin mielentilan taso. Siitä kuitenkin tietää, että hommat on hallussa, kun joillakin on jääneet lääkkeet ottamatta, varsinkin ne oranssit sellaiset.

-Eli juttujen taso laskee sitä mukaa, jos & kun lääkitys ei ole kohdallaan. Onneksi näin, sillä muuten täällä olisi tosi tylsää, eikä naurun aiheita löytyisi, vaikka niitä kuinka yrittäisi tikulla kaivaa... tai hakea sitä rikkaa isompaa malkaa omastakin silmästään - jopa sieltä upottavasta suonsilmästä!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä