Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kysy asiantuntijalta

Aloittaja AveLazio, 01.01.09 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 12 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: S - 15.02.09 - klo:14:10

-Eli juttujen taso laskee sitä mukaa, jos & kun lääkitys ei ole kohdallaan. Onneksi näin, sillä muuten täällä olis tosi tylsää, eikä naurun aiheita löytyisi, vaikka niitä kuinka yrittäisi tikulla kaivaa... tai hakea sitä rikkaa isompaa malkaa omastakin silmästään - jopa sieltä upottavasta suonsilmästä!

Kyllä näin on niiku ässä sanoo. Naurettava on vaikka olisi  millanen taso. Jos alkaa odottaa kunnon syytä nauramiseen, voi mennä parikin vuotta ennenkuin nauru tulee.

S

Näin se vaan tosiaankin on. Olemme naurettavia & huvittavia kaikin puolin, eikä sitä tosiasiaa muuta miksikään edes sellainen sivuseikka; että jutustelujen taso ei ole alunperinkään kovin korkealle asetettu.

- Tosin itselläni ei ole tarvinnut vuosia odotella todellisia naurun aiheita. Ne löytyivät heti saman tien, kun tänne palstalle tasan neljä vuotta sitten tuli laskeuduttua, sieltä vähän ylemmältä tasolta. Näin kauan on joka tapauksessa kestetty tämänkin tasoista irvailua - mutta kun itsekin irroittelee vapaaehtoisesti mukana, niin ei auta juurikaan valittaa!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

AveLazio

S on hyvin cool tän asian kans. Jos mä olisin ei-natsi, niin mua vois vähän ärsyttää toi "äSSä". mutta koska olen natsi, niin kokisin sen kunniana. Tervetuloo kesällä Hannoverin natsiriehaan, Mikael Forssellin nimmari taattu. :P
At a narrow passage there's no brother, no friend

S

Toisaalta sitä on kehittänyt aikojen saatossa itselleen niin kovan kuoren & panssarin, joiden läpäisemiseksi ei riitä mitkään natsikortit, tai muutkaan leimakirveet. Tilaisuuden tai tarpeen tullen onkin hyvä vetää hihastaan oma 'ässä-kortti', joka lyö yleensä ällikällä pahimmatkin viholliset. Mihinkään varsinaisille sotatantereille ei ole kuitenkaan mitään syytä ajautua; koska puolustus sekä suojaukset on sitä luokkaa, ettei ainakaan itse tarvitse missään olosuhteissa ryhtyä mihinkään yltiöpäiseen hyökkäys-strategiaan.

Enemmänkin rauhanomaisena, oikeudenmukaisuuteen tähtäävänä olentona pyrin siihen, etten satuta ketään itsetarkoituksellisessa mielessä. Hyväntahtoiseen pisteliääseen piikittelyyn kannattaa kuitenkin varautua, koska se joka sanansäilää edessäni heilauttaa, sivallan yleensä takaisin samalla mitalla. Joskin yritän välttää kiivoissakin kahinoissa pahempien kolhujen synnyttämistä! 
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 15.02.09 - klo:17:34

mutta koska olen natsi, niin kokisin sen kunniana.  :P

Eiku äksöniä sitten niin kyllä äSSä kommentoi.

En tiennyt semmoisia olevankaan mutta tässä on todellinen idoli
http://www.youtube.com/watch?v=pWBHBi3ZFlM&feature=related


AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 15.02.09 - klo:00:11
osu tuolla ajat sitten sanoi oikein, että minä en ole perillä tästä Ässän ajojahdista. En olekaan. Mutta jos henkilö ei ole julkinatsi, niin ei ole kohteliasta kirjoittaa hänen koodinimeään natsimuotoon. Palstalta löytyy ihan oikeitakin natseja...
Die Fahne hoch

Hm. Vai on meillä oikea natsi? Huolestunut sanojen taivutuksesta enemmän kuin mistään muusta. Sitten huolestui sukupuolettoman Ässä ajojahdista? Jos olisit oikea natsi niin olisit ollut jo uunia lämmittämässä ja oltais työnnetty Ässä uuniin. Jos se olisi kuitenkin hangoitellut vastaan ja oisko kaksikaan pärjännyt.

Saksan kieltä kohtaan mulla ei ole mitään sympatiaa koska ylioppillastodistuksessa se oli vitonen.

Mutta jos meillä on vähäpätöinenkin natsi joukossa, niin otetaan ilo irti siitä. Hitto jos paljastuu että tämä on taas näitä Suopon agentteja,
jotka on vangittu jostain rengasvaraston poltosta ja kysytty, agentiksi vai vankilaan.

Tiistai



Joo, taisit oivaltaa oikein, agentti se on, tämä AveLazio! :P

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Rape - 16.02.09 - klo:08:16
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 15.02.09 - klo:00:11
osu tuolla ajat sitten sanoi oikein, että minä en ole perillä tästä Ässän ajojahdista. En olekaan. Mutta jos henkilö ei ole julkinatsi, niin ei ole kohteliasta kirjoittaa hänen koodinimeään natsimuotoon. Palstalta löytyy ihan oikeitakin natseja...
Die Fahne hoch

Hm. Vai on meillä oikea natsi? Huolestunut sanojen taivutuksesta enemmän kuin mistään muusta. Sitten huolestui sukupuolettoman Ässä ajojahdista? Jos olisit oikea natsi niin olisit ollut jo uunia lämmittämässä ja oltais työnnetty Ässä uuniin. Jos se olisi kuitenkin hangoitellut vastaan ja oisko kaksikaan pärjännyt.

Saksan kieltä kohtaan mulla ei ole mitään sympatiaa koska ylioppillastodistuksessa se oli vitonen.

Mutta jos meillä on vähäpätöinenkin natsi joukossa, niin otetaan ilo irti siitä. Hitto jos paljastuu että tämä on taas näitä Suopon agentteja,
jotka on vangittu jostain rengasvaraston poltosta ja kysytty, agentiksi vai vankilaan.

En mäkään saksan kielestä intoile. Mut oonkin suomalainen...

Ei saksalaiset juutalaisia polttanu kuin 241 testikappaletta. Päivitä historiantietosi!!!! Tiedäks, että 6 miljoonan polttaminen olis kestäny vähintään vuoteen 1959. Laske itse, pal.
Ja ketkäs niitä kaikkien vihaamia mamuja täällä pitää kurissa, jos ei natsit. Kepulaisetko? HAH!

Horst Wessel
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 16.02.09 - klo:17:12

Ei saksalaiset juutalaisia polttanu kuin 241 testikappaletta.

Kannattaako tommonen natsismi sitten olekaan jos ei ton enempää saa aikaan.  - Tai sitten informaatio ei kulje.
Saman verran suomalaiset poltti venäläisiä panssarivaunujen sisään, testimielessä - luulisin.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä