Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kysy asiantuntijalta

Aloittaja AveLazio, 01.01.09 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 18 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

.
Kysy asiantuntijalta - ainakaan Outomaasta ei kannata hakea politiikan asiantuntijoita kun ne eivät erota puolueita toisistaan tämän enempää.
Totta kai niissä on eroa koska ne on rekisteröity, niillä on jäsenkunta ja ne saavat puoluetukea. Miten esim. puoluetukea voi maksaa,
jos puolueita ei erota edes tilinumeron perusteella?

Asiantuntijoita on, mutta he kiinnittävät huomiota vääriin asioihin. Siinä se. Onhan tavi ja sinisorsa naaras saman näköinen, mutta ne erottaa
koon perusteella. Tässä yksi esimerkki miten puolueet voi erottaa.  Täytyy olla vain luova ja toimia valtavirtaa vastaa. Muuten huutaa taviksien kuorossa.

Peippo ja uunilintu ovat Suomen yleisimmät linnut. Niiden lauluääni on samalainen, mutta peippo kiekaisee ylöspäin ja uunilintu alaspäin.
Jos tarkkailette puolueita, luulen että niissäkin löytyy kiekaisuja ylös tai alas. Olen varma, että näin suurimmakin puolueet erottuvat toisistaan.

Esim. kokoomuksella on hyvin matala miehekäs ääni.  http://www.youtube.com/watch?v=KLoBtsvCga0&feature=related

Keskusta muistuttaa laulurastasta, koska se sanoo usein kahdesti saman lauseen. http://www.youtube.com/watch?v=YrSw6gmup5c&playnext_from=PL&feature=PlayList&p=E259A50BB2BD3E0D&playnext=1&index=55

Demarit tuntee helposti siitä että toistoja on paljon. Jankutetaan samaan asiaa 6 kertaa: Aivan aluksi haluan kiittää.......http://www.youtube.com/watch?v=FAhRwvlVcv0&feature=related

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 09.03.09 - klo:19:43
Lainaus käyttäjältä: se - 09.03.09 - klo:19:25
Hittolainen, tota Perjantaita!     >:(
Ja Avekin siinä viälä säestää, prkle!

Mulla on tää viesti no 3001... nyt kyllä tunnen itteni ihan nyypäksi.








Sää hävisit vaan sen verran, ku Juha Mieto Thomas Wassbergille.....

Vähemmän.

Yhdellä kolmestuhannesosalla.

(Aakku tarkistaa ton laskun!)   :D


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Rape - 10.03.09 - klo:08:18
.
Onhan tavi ja sinisorsa naaras saman näköinen, mutta ne erottaa koon perusteella. Tässä yksi esimerkki miten puolueet voi erottaa.  Täytyy olla vain luova ja toimia valtavirtaa vastaa. Muuten huutaa taviksien kuorossa.

....
Jos tarkkailette puolueita, luulen että niissäkin löytyy kiekaisuja ylös tai alas.


Hyvin oivallettu, Rape!

Ave voi pian kyllä huomauttaa, että tavi taipuu tavien, ei taviksien.    ;D    :P

Toisaalta, kyllähän voi käyttää pelkkää matematiikkaa. Eli vertailla puolueiden kokoja toisiinsa.

Tottakai järjestys näin tarkastellen vaihtelee, jopa useita kertoja saman vuoden aikana. Nyt kais sitte se työn Kokoomus on suurin. Ja SDP pienin, Keskusta keikkuu siinä välissä (näistä kolmesta).

SDP pienenee ku pyy maailmanlopun edellä, Kokoomus levittelee itteensä ku riikinkukko ja Keskusta on vihree kateudesta ku viherpeippo.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa


AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Rape - 10.03.09 - klo:09:31
.
Siis tavi, taviksempi, täystavi

Hyvä pointti puolueista, Rape

Mut jos mä ny ammattini puolesta korjaan: linnunnimi tavi säilyy aina samassa asussa (tavin jne)
sana tavis taipuu tollai vaihdellen (taviksen jne)
At a narrow passage there's no brother, no friend


Perjantai

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 09.03.09 - klo:23:51

Hmmm... olen kerran kolmannella luokalla kirjoittanut 100 kertaa paperille : "En koskaan enää kiusaa tyttöjä ja noudatan koulun järjestyssääntöjä"  ;D Silloin oppilaan oikeusturva oli täysin tuntematon käsite, että kirjoittaa piti, vaikkei sillä sinällään ollut suurtakaan vaikutusta minuun...

Sen me tytöt ollaan huomattu välillä >:(

THL tiedottaa

Tee vaan ihan mitä haluut, Ave, ammattisi pualesta.

Kun verrataan tavia ja pyytä toisiinsa, niin kumpi niistä olikaan suurempi?

Miten linnun koko mitataan? Laitetaan puntariin? Otetaan mittanauha ja katsotaan, paljonko on nokan kärjestä pyrstösulkien kärkeen?

Harakka ainakin saa etumatkaa tuosta jälkimmäisestä mittaustavasta.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: se - 09.03.09 - klo:19:25


Mulla on tää viesti no 3001... nyt kyllä tunnen itteni ihan nyypäksi.



Taas me taidetaan olla samaa mieltä ;)

THL tiedottaa

No, olkoon menneeksi Perjantai!
Heh, nyt mää johdan: 3 viestiä enemmän ku sulla!

Lainaus käyttäjältä: Perjantai - 10.03.09 - klo:18:43
Lainaus käyttäjältä: Aakku - 09.03.09 - klo:23:51

Hmmm... olen kerran kolmannella luokalla kirjoittanut 100 kertaa paperille : "En koskaan enää kiusaa tyttöjä ja noudatan koulun järjestyssääntöjä"  ;D Silloin oppilaan oikeusturva oli täysin tuntematon käsite, että kirjoittaa piti, vaikkei sillä sinällään ollut suurtakaan vaikutusta minuun...

Sen me tytöt ollaan huomattu välillä >:(

Ei kuiteskaan ihan aina?     ;D

Aakku, kirjoititko:

"En koskaan enää kiusaa tyttöjä ja noudatan koulun järjestyssääntöjä" 10




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Perjantai - 10.03.09 - klo:18:43
Lainaus käyttäjältä: Aakku - 09.03.09 - klo:23:51

Hmmm... olen kerran kolmannella luokalla kirjoittanut 100 kertaa paperille : "En koskaan enää kiusaa tyttöjä ja noudatan koulun järjestyssääntöjä"  ;D Silloin oppilaan oikeusturva oli täysin tuntematon käsite, että kirjoittaa piti, vaikkei sillä sinällään ollut suurtakaan vaikutusta minuun...

Sen me tytöt ollaan huomattu välillä >:(

Siinäpä näet - vaikkei vaikutusta, niin jotain siellä koulussa sentään opin  :-*

Kiusaan edelleenkin, mutta tekniikka on hienostuneempaa, etenkin lähikontaktissa  8)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä