Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kysy asiantuntijalta

Aloittaja AveLazio, 01.01.09 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 13 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

#970
.
eikö se ollut Muhammed,
vai oliko se herra Budha joka syntyi 2560 v sitten

.

risto

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 30.06.14 - klo:11:46
Kysyn kun en tiedä vastausta, mutta onneksi täällä lienee asiantuntijoita...

"Kuka tulee Jeesuksen jälkeen?"

Uteliaana...

K.K.

olet ilmeisesti luovuttanut Jeesuksen toisen tulemisen suhteen?

jos Jeesus tulee toisen kerran, varmaan ilmestyy Outomaassa koska täällä on helposti pelastettavaa porukkaa ja pahoja sellaisia.

Muisto Keijo Kullervo

#972
Jeesus ykkönen  On tullut, kakkosta odotetaan ja kahdessadaskuudestoista On vasta Iso tekijä...

Joten...

Odottavan aika On pitkä, mutta odottaa täytyy...

K.K.

PS. Onko muita selityksiä, mahdollisesti oikeata tietoakin?
"Tie, Totuus ja Elämä?"

risto

.
aha, että Jeesuksia riittää pongattavaksi asti. Ei ole sitten turha homma.

sniper

Eiköhän tänne kylmään pohjolaan olis hyvä jos saataisiin tänne Inkojen jumala eli: Inti, auringon jumala.

Saattais sateetki kaikota yhdessä yössä, tai viimeistään auringonnousun jälkeen.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.


Muisto Keijo Kullervo

#975
"Missähän se Pyhä Henki luuraa?"

Uteliaana...

K.K.

PS. Kysyy 'paperinen'...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Toope

Lainaus käyttäjältä: sniper - 30.06.14 - klo:15:11
Eiköhän tänne kylmään pohjolaan olis hyvä jos saataisiin tänne Inkojen jumala eli: Inti, auringon jumala.

Saattais sateetki kaikota yhdessä yössä, tai viimeistään auringonnousun jälkeen.

Tykkäisitkö siitä, että kristillistä kulttuuria tultaisiin haastamaan joidenkin wiccalaisten tai inkalaisten uskontojen taholta? Kristinuskohan on ollut myötä tässä länsimaiden kehityksessä ja tukenut ajatusta. Minä en näe hyvänä sitä, että kristillinen perinne on katoamassa. Jotain kuitenkin tulee sitä korvaamaan, mutta ei välttämättä mitään yhtä hyvää (islam, pakanuus, hedonistiset uususkonnot...?).
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 30.06.14 - klo:14:46
Jeesus ykkönen  On tullut, kakkosta odotetaan ja kahdessadaskuudestoista On vasta Iso tekijä...

Joten...

Odottavan aika On pitkä, mutta odottaa täytyy...

K.K.

PS. Onko muita selityksiä, mahdollisesti oikeata tietoakin?

Meillähän on hyvä sijainen, numeroltaan 266 http://fi.wikipedia.org/wiki/Franciscus_%28paavi%29

sniper

Lainaus käyttäjältä: Toope - 30.06.14 - klo:22:48
Tykkäisitkö siitä, että kristillistä kulttuuria tultaisiin haastamaan joidenkin wiccalaisten tai inkalaisten uskontojen taholta? Kristinuskohan on ollut myötä tässä länsimaiden kehityksessä ja tukenut ajatusta. Minä en näe hyvänä sitä, että kristillinen perinne on katoamassa. Jotain kuitenkin tulee sitä korvaamaan, mutta ei välttämättä mitään yhtä hyvää (islam, pakanuus, hedonistiset uususkonnot...?).

Mulle se on ihan sama mitä uskontoa se olis kun en pahemmin niistä perusta siis se saa olla mitä hyvään, kunhan vaan eivät mulle sitä tuputa yhtenään.

Ps. auringosta ja lämpimistä ilmoista mä kyllä pidän.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Toope - 30.06.14 - klo:22:48
Tykkäisitkö siitä, että kristillistä kulttuuria tultaisiin haastamaan joidenkin wiccalaisten tai inkalaisten uskontojen taholta? Kristinuskohan on ollut myötä tässä länsimaiden kehityksessä ja tukenut ajatusta.


Kristinusko on ollut myötä kehityksessä mutta alkaa jo olla ummehtunut oppi. Ajatus on karannut. Kristillisiä arvoja puolustavat  kristillisdemokraatitkin ovat huomanneet uudistamisen tarpeen ja vaihtavat puheenjohtajaa, luulen minä.
Kristillisdemokraattien kanta tasa-arvoiseen avioliittolakiin saattaa muuttua.

sniper on suurin piirtein oikeassa siinä, että yhtä hulluja ovat kaikki jumala-uskonnot. Näinköhän Toope ymmärtää mitä pakanuus tarkoittaa? Mikä ihme israelilaisessa uskomisessa olisi niin hyvää?
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä