Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kaipausvihko

Aloittaja Slörde, 23.09.07 - klo:11:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: dianora - 16.03.09 - klo:08:28


Mutta nyt taas olen täällä - minulla on ollut teitä kaikkia ikävä, että

Niin meilläkin sinua  :-* Haleja :)

Tiistai



Siinähän se meidän eksynyt karitsa.. lammas, musta? :P  lammas taas on!  Täällä onkin jo kaivattu ja kävi mielessä,  että olisit ehkä ilman nettiä tjms.

Ja mitä parhaimmalla mielellä, näköjään  :D

dianora

Hei vaan oudot ystävät - täällähän minä pitkäkätinen mustalammas taas olen  ;D Kuten sanottu, ihan olosuhteiden pakosta olen ollut nettivierotuksessa. Toki siellä Afrikassakin hotellin alussa oli nettinurkkaus, mutta yhteydet taisivat olla mitä olivat - lähes joka päivä siellä istui yksi mies (turisti) ja yritti saada yhteyttä ulkomaailmaan, mutta ilmeisesti laihoin tuloksin... Ilme muuttui päivä päivältä ja lopulta hän oli tosi myrtyneen näköinen... Yritän nyt pysyä Outomassa ihan niin kuin ennenkin... toivon mukaan ei tule sellaisia aikoja ihan heti, etten pääsisi koneelle...
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Perjantai

Noinhan se pitää ollakin....että outomaahan käy naisen/miehen tie....varsinkin kun lukee tuon sun allekirjoituksen ;D



Amanda

Lainaus käyttäjältä: Perjantai - 19.03.09 - klo:19:20
Missä Yana :( :( :( :( :( :(



Niinpä  :-\
Ja missä Aladoobi, Alcinoe, Alien Weird, Angela December, Anii, Craitnag Folley, kikka, pinefall,  poika, Rosinante, sd33, Viljo ja last but not least Yrjömäki?!  Aakkosjärjetyksessä aktiivisimmat ja kauan poissa olleet outomaalaiset. 

Poika lähti Kauko-Itään samoilemaan vaimonsa kanssa ja lähetti pari korttiakin matkalta, mutta raporttia ei ole tullut tekemään..

Eugen

Mietiskelinkin yksi päivä, kun kehuin Attenborough-boxiani että missä Allu on, sehän tykkäsi myös tiirailla luontodokkareita.....
"Aye, caramba!"

poika

Täällähän minä... Helpon elämän perässä maailmalla. Raporttia saatta odottaa mutta älkää pidättäkö hengitystä. Ei ole lupaus.

Viime joulukuun alussa siis takas Suomeen ja tän kuun alussa taas matkaan. Tukikohtana Krabi. Blogia kirjottas kun tietäs mistä alottas.

Täällä näyttäs elämä jatkuvan entisellään ja hyvä niin. :)

Amanda



Siinähän meidän kadonnut poikamme on .. herää kysymys mistä tiesit,  että vihkosamme kaivataan?

poika

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 26.03.09 - klo:14:39
Siinähän meidän kadonnut poikamme on .. herää kysymys mistä tiesit,  että vihkosamme kaivataan?

En se minä ollu. Sattumaa on elomme tää, enempi tai vähempi.

Pikavastaus

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä