Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kaipausvihko

Aloittaja Slörde, 23.09.07 - klo:11:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

S

Niin myös moni häikäisee älyttömyydelläänkin. Mutta sehän tämän jutun juju & juoni onkin, että osaa sukkuloida taitavan älykkäästi näiden ominaisuuksien välimaastossa. Mitään yhtä ainoaa älyllisyyden tai älyttömyyden perustasoa ei tässäkään mielessä ole olemassakaan.

- Ihan sama myöskin mitä muut ovat mieltä; pääasia että itse tietää missä järjen valo syttyy/sammuu, tai missä järjettömyyden pimeys koittaa... jos ei tätä tiedä, niin sitten se osoittaa vain pelkästään omaa tyhmyyttä?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

... omaa tyhmyyttä ...

Niin mutku onko tuo se perustaso, jota ei sun mielestäs ees oo?

Sähän oot peto luokitteleen.
Sun mukaas on olemassa taso tyhmyys, ja sen sit sen alalaji oma tyhmyys.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Nyt ei oikein auennut tuon edellisen viestin mutku-sanoma. Miten niin ei oman tyhmyyden perustasoa ole. Niitähän on moniakin eri tyhmyyden tasoja, yksi ainakin tuli mitä selvemmin esiin juuri tuossa edellisessä kirjoituksessa.

- Mutta nyt tämä päätön sanailu alkaa taas kääntymään päälaelleen, sekä lipsahtaa muutenkin älyttömän saivartelun/viisastelun puolelle. Joten eiköhän tämäkin vähemmän rakentava keskustelujuonne ollut sitten taas tässä?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Tiistai


Lainaus käyttäjältä: veini - 03.09.10 - klo:04:04
Minä kaipaan Outomaassa tiettyä älykästä maan läheisyyttä..joka antoi foorumille tilaa ja kasvot..sitä edusti Aakku aikanaan laskeutumalla...oman älykkyytensä alapuolelle aina tarvitaessa :)

veini

Paremmin et olisi voinut asiaa esittää, mielestäni tietenkin. Mutta ehkä löydämme vielä sen ns. punaisen langan, Toivossa on hyvä elää.

THL tiedottaa

Kyllä se lanka on koko ajan ollut tässä hyppysissä.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.


Eugen

Lainaus käyttäjältä: veini - 03.09.10 - klo:04:04
Minä kaipaan Outomaassa tietteyä älykästä maan läheisyuttä..joka antoi foorumille tilaa ja kasvot..sitä edusti Aakku aikanaan laskeutumalla...oman älykkyytensä alapuolelle aina tarvitaessa :)

veini

Nii, no joo... Kyl me muutkin täällä osataan laskeutua älykkyystasolla... ja itseasiassa paljon alemmaksikin kuin Aakku.

-Konekivääristä viis, sitä Aakkua minä kaipailin. (muokattua Tuntematonta)
"Aye, caramba!"

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Tiistai

#197
Lainaus käyttäjältä: se - 03.09.10 - klo:15:25
Kyllä se lanka on koko ajan ollut tässä hyppysissä.



Niin, on se huomattu :D   Vanhaa tuttua juoksuttamista kuin ennenkin.. tuo alkoi jo Näkkileivällä.

Minä kaipaan foorumin oudottaria tänne juttelemaan. Onko kaikki niin kiireisiä. etteivät edes yhdellä pikkuruisella viestillä meitä ilahduttaisi, kun käyvät kurkkaamassa tänne!

veini

Lainaus käyttäjältä: veini - 03.09.10 - klo:04:04
Minä kaipaan Outomaassa tietteyä älykästä maan läheisyuttä..joka antoi foorumille tilaa ja kasvot..sitä edusti Aakku aikanaan laskeutumalla...oman älykkyytensä alapuolelle aina tarvitaessa :)

veini

Katos katos..yhdellä kännipostauksella saakin mukavasti viestejä tulemaan..:) Mitähän tuollakin mahdoin tarkoittaa, asia oli varmaankin selvä sitä postatessani..mutta näin jälkeenpäin vaikea analysoida ihan selvinpäin ;D No varmaankin täällä osataan laskeutua ameeban tasolle..taitaa tulla oikein kisa..kuka on paras:) Onneksi omat viestini ovat tasaista ala tasoa.. :o

veini

rapevainaa

.
Aakku pitäisi nostaa leeninin rinnalle.

Pikavastaus

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä