Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kaipausvihko

Aloittaja Slörde, 23.09.07 - klo:11:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 14 Vieraat katselee tätä aihetta.

Indigo


Tiistai

Alcinoe, oletko sinäkin pohjanmaalaisia?!  Siellä täällä olen kuullut tutulta tuntuvia sanontoja :P

Alcinoe

Indigo, voi se olla sekin. Minulla on toisinaan erityisen pitkä nenä, normaalitilassakin kookkaahko - mutta omakuvakseni silti tunnistan: Ü.

Tiistai, enkä ole, hyvä jos joskus pohjanmaalla käynyt. Minä taidan vain olla liberaali sanankäyttäjä.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Alcinoe"Minulla on toisinaan erityisen pitkä nenä, normaalitilassakin kookkaahko - mutta omakuvakseni silti tunnistan: Ü.

Heh ... voisiko sinusta sanoa - esimerkiksi kirjassa - "hän oli saksalaisen Ü:n näköinen"  :?

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "Alcinoe"Minulla on toisinaan erityisen pitkä nenä, normaalitilassakin kookkaahko - mutta omakuvakseni silti tunnistan: Ü.


:P  ... Alccis (luvallasi lyhennän kun teen jatkuvasti sinusta Noan) taisi tarkoittaa pinokkiomaisesti pitkää nenää! Meillä äiti joskus sanoi että v...lee että korvat heiluu.


Alcinoe

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"Heh ... voisiko sinusta sanoa - esimerkiksi kirjassa - "hän oli saksalaisen Ü:n näköinen"  :?

Voisi. Mutta se kertoisi kirjailijasta enemmän kuin minun nenästäni.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Lainaus käyttäjältä: "Stara"
Lainaus käyttäjältä: "Indigo"

tuu pian takasin


Indigo

Emma ihan viela  :P !

Hiii! Tuo ei kuulosta huonolta  :)  Suokkis ehdotti etsiä ääkkösiä sängyn alta, mutta kurkkaa nyt sieltä peiton altakin. Vai kuinkas lämmintä siellä onkaan, ei taida peittoja siinä ilmastossa tarvita?

Mukavaa lomaa!

Indigo

Tanks  :D !

Ei loytynyt peiton eika sangyn alta. Taalla on satanut kuin kaatamalla pari paivaa ja tuulen mukana tulee keltaista hiekkaa Saharasta... Lamminta on muuten jotain parikymmenta ja ilma niin kosteaa ettei pyykkia saa millaan kuivaksi. Luulen etta aakkoset loytyvat vasta oman sankyni alta parin paivan paasta. Olkoot siella viela.

Namaste!

Sta"ra"  :P
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Indigo

Parin päivän päästä, soon hyvä. Tai siis - sinulle tietenkin - ei niinkään.

Indi

Yana

Onko Aakkusella kovinkin kevätkiireitä kun eipä juuri muuta kuin poikkeile täällä? Vai mihnä katoilet?
Kiistän kaiken..edelleen

Tiistai

Koitetaanpa telepatiaa :P  .. veikkaan, että on pikku puuhastelua sen uusvanhan Volvon kanssa.. eikö se sanonut jotain renkaista tjms.?

Pikavastaus

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä