Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jokaisella maailmalla on oma maailman lopun ennusteensa

Aloittaja rapevainaa, 22.02.09 - klo:19:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Rape - 05.03.09 - klo:21:50
.
Hyvä homma Ässä että nousit pystyyn.

Tässä ketjussa jos missä tarvitaan järkeä.
Avesta voi sanoa että sillä on tapana laittaa maailmat sekaisin. Ihmiset se on hävittänyt, aivo jättänyt ja robotit ovat vallanneet maapallon.
Tzara puljaa täyttä häkää DNA:n ja metallikappaleitten kanssa. Hiilikuidusta se ei ole velä puhunut.



Ymmärrän leikinlaskusi sinulle vieraasta asiasta. En minä kuule näitä omasta päästäni keksi. Kirjallisuudesta löytänet vahvistusta puheilleni.
Miten mä olen sun mielestäs maailmoja sekoittanut? Vai luuletko OIKEASTI, että ihminen on 1000 v:n päästä nykyisenlainen?  ::)
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 05.03.09 - klo:22:28
Vai luuletko OIKEASTI, että ihminen on 1000 v:n päästä nykyisenlainen?  ::)

Onhan se melko tarkkaan samanlainen, mutta ymmärrän kyllä sinua kun et ole asiantuntija näissä asoissa.

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Rape - 05.03.09 - klo:22:35
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 05.03.09 - klo:22:28
Vai luuletko OIKEASTI, että ihminen on 1000 v:n päästä nykyisenlainen?  ::)

Onhan se melko tarkkaan samanlainen, mutta ymmärrän kyllä sinua kun et ole asiantuntija näissä asoissa.

Herra Antropologi Rape,  älä nyt koko ajan lyö leikiksi asioita, joista et ole ennen kuullutkaan (jos rehellisesti myönnät!). Siehä teet issestäs palstan pellen.

Ässän edellinen kirjoitus oli huipputasoa! Onnittelen nöyrästi....
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Olen kyllä biologian maisteri jamulla on varaa lyödä leikiksi harrastelijoiden kanssa millon vaan.
Varsinkin jos talkkareita käyttää tietolähteinään niin ei sitä tosiaan voi ottaa. Olen hyvin tarkka siinä, ketä pidä luotettavana tietolähteenä.

UUdet DNA-tutkimukset ovat laittaneet roskikseen melkoisen määrän antropologien viisautta.

Mutta mikä mies sinä sitten Ave olet kun jakelet noita arvosanoja ympäriinsä, ja teet kysymyksiä kuin pahainen opettaja.

reedik

Minusta Ztara ja Tiistai ovat rohkeita, kun he uskaltavat julkisesti kertoa, mitä he ajattelevat ja tuntevat, vaikka materialistinen ja tieteellinen maailma vielä noita näkemyksiä kummeksuukin. Minä en suoralta kädeltä usko mitään kuten en myöskään hylkää outojakaan näkemyksiä puntaroimatta niitä mielessäni. Niitä outoja näkemyksiä ja kokemuksia minulla on itselläni ihan riittämiin niiksi tarpeiksi, etten lähtisi kenenkään puheita leimaamaan höpinöiksi. Tänä henkisyyden markkinoiden ja vaihtoehtotieteiden kulta-aikana on tarjolla kuitenkin niin monenkirjavaa hapatusta ja huiputusta, että läheskään kaikkea ei ole syytä ottaa vakavasti saati sitten omaksua.

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Rape - 05.03.09 - klo:23:19
Olen kyllä biologian maisteri jamulla on varaa lyödä leikiksi harrastelijoiden kanssa millon vaan.
Varsinkin jos talkkareita käyttää tietolähteinään niin ei sitä tosiaan voi ottaa. Olen hyvin tarkka siinä, ketä pidä luotettavana tietolähteenä.

UUdet DNA-tutkimukset ovat laittaneet roskikseen melkoisen määrän antropologien viisautta.

Mutta mikä mies sinä sitten Ave olet kun jakelet noita arvosanoja ympäriinsä, ja teet kysymyksiä kuin pahainen opettaja.

Että oikein maisteri olet. No sittenhän tiedät kaiken - ei kannata nousta sua vastaan. Miksi alat vitsailla, kun et tunne jotain asiaa? Sitä ihmettelen kovasti. En minä tekisi niin...
Mä oon biologian dosentti. Sanopa, mitä uutta DNA-tutkimukset kertovat ihmisen TULEVAISUUDESTA. Sano, itsepäinen vänkääjä, jolta en ole nähnyt juurikaan perusteluja kiukutteluilleen. So-so, poika.
Ai niin, sanoin oppiaineeni väärin: olen kielitieteen dosentti.
Mikä oli gradus aihe? Tää on ihan asiallinen kysymys, ei veetuilua!
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 06.03.09 - klo:00:18

Että oikein maisteri olet. No sittenhän tiedät kaiken - ei kannata nousta sua vastaan. Miksi alat vitsailla, kun et tunne jotain asiaa? Sitä ihmettelen kovasti.

Jatka vaan ihmettelyä.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: reedik - 05.03.09 - klo:23:47
Minusta Ztara ja Tiistai ovat rohkeita, kun he uskaltavat julkisesti kertoa, mitä he ajattelevat ja tuntevat, vaikka materialistinen ja tieteellinen maailma vielä noita näkemyksiä kummeksuukin.

Halit Reedikille ja kiitos :)

Totta puhuttuna, täällä on kiva kirjoittaa mitä vaan, koska tunnemme toisemme suurimmaksi osaksi jo niin hyvin. Kaikkien maailmankatsomus on  suurin piirtein tiedossa, ja tulevat kommentit sen myötä. Mutta tämähän se juuri onkin hauskaa- esittää omalaatuisiakin ajatuskiemuroita ja vaihtoehtoisia ajatuksia tarvitsematta pelätä tulevansa nöyryytetyksi. Tunneihmisenä minä uskon siihen mikä tuntuu itsestäni hyvältä ja ajattelen että on oltava muitakin samalla tavoin ajattelevia. New Age-ajatukset puhuttelevat minua tällä hetkellä vahvasti tänä merkillisenä ajanjaksona maapallolla. Kukaan ei edes odota minulta tieteellisiä selityksiä, koska tietävät minun olevan kykenemätön selittämään maailmankaikkeuden rakennetta. Jo prosenttilaskut ovat minulle tunnetusti vastenmielisiä... Opimme toinen toisiltamme koko ajan, ja meillä jokaisella on jotain annettavaa toinen toisillemme.

Minä koitan tuoda näkyville vaihtoehtoisia ja oudompiakin näkemyksiä ja tapoja ajatella, jonkin toisen tehtävä taas on ampua minun ajatukseni satuttamatta alas ja koittaa saada minut ajattelemaan perinteisen järkevästi. Kuitenkin istumme sovussa leirinuotion äärellä kukin omien tarinoittemme kanssa. Tämä virtuaalinen perheyhteisö toimii välillä holhoavasti ja tarvittaessa ojentavastikin, mutta koen olevani tässä huumorintajuisessa ja suvaitsevaisessa porukassa ajatuksineni turvassa ja jopa suojeltu. En muuten olekaan ennen ajatellut tuota, mutta totta se on. Jos joku tulisi kohtelemaan jotakuta meistä kaltoin tänne palstalle, olen varma että yhteisön voima puhuisi ja rauha palaisi tänne nopeasti.

Kuvan nimi on Storyteller:

~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

rapevainaa

.
Jos ei kirjoitukset miellytä niin modea peliin ja äkäseen.

Se tykkää oikoa kirjoitusvirheitä ja ilmeisesti Ave taivutuksia.

On se häpeällistä että jos koko ikänsä on oikonut toisten tekstejä niin vanhemmiten joutuu suvaitsemaan kaikenlaista paskaa.
Väärin se on. Niin väärin.

Minä taas häpeän aina kun luen tämän porukan evoluutiokäsityksiä. Ihan perseestä. Kuten toikin että evoluutio ja itsemurha.
Eihän evoluution tarkoitus ole kuolla vaan sinnitellä hengissä.


THL tiedottaa

Ihan vaan varovasti.... ei evoluutiolla ole tarkoitusta... evoluutio ei pyri mihinkään. Evoluutio ei pyri mihinkään maaliin, tavoitteeseen.

Yksittäisillä eliöillä on pyrkimyksiä. Kuten nyt meillä ihmisillä. Toisten mielestä näyttääpi siltä, että itsemurhalajihan me ollaan, toisten mielestä me rakennetaan entistä parempaa maailmaa ja hyvinvointia.





Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä