Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jokaisella maailmalla on oma maailman lopun ennusteensa

Aloittaja rapevainaa, 22.02.09 - klo:19:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Rape - 06.03.09 - klo:17:00
.
Jos ei kirjoitukset miellytä niin modea peliin ja äkäseen.

Se tykkää oikoa kirjoitusvirheitä ja ilmeisesti Ave taivutuksia.

On se häpeällistä että jos koko ikänsä on oikonut toisten tekstejä niin vanhemmiten joutuu suvaitsemaan kaikenlaista paskaa.
Väärin se on. Niin väärin.

Minä taas häpeän aina kun luen tämän porukan evoluutiokäsityksiä. Ihan perseestä. Kuten toikin että evoluutio ja itsemurha.
Eihän evoluution tarkoitus ole kuolla vaan sinnitellä hengissä.



Rape, edellisen Se:n kirjoituksen pitäisi olla ymmärrettävä sinullekin jopa. Olen harrastelijabiologi. Sinä muka maisteri, vaikka olet totaalisen pihalla puheenaiheestamme. Hmmmm.
Enkä minä jahtaa taivutusvirheitä. Mistä tuokin hullu ajatus sinulle tuli! No, meillä kaikilla on huonoja päiviä.
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 06.03.09 - klo:18:16


vaikka olet totaalisen pihalla puheenaiheestamme. Hmmmm.


Se on sinun ongelmasi. Mulla on homma hallussa. Ymmärtämiseen tarvitaan aina perustietoa ettei joudu pihalle yksinkertaisissa asoissa.

Sun tietomäärän saa kun katsoo yhden Swartzenekkerin elokuvan.  Mutta kun vähän tietää niin kaiken tietää.

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 04.03.09 - klo:14:52
Maailmanloppua ei ihmiselle tule koskaan. Tosin luultavasti 1000 vuoden sisään ei ihmisessä ole mitään biologista.
Maapallo tietysti tuhoutuu Auringon mukana.

Kato nyt totakin mitä se  talonmies Turuust on sulle syöttäny :)  Mitä se tarkoittaa.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: Rape - 06.03.09 - klo:17:00
.... vanhemmiten joutuu suvaitsemaan kaikenlaista paskaa.
Väärin se on. Niin väärin.


Rape, tieto lisää tuskaa  :D.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 06.03.09 - klo:18:16
. Olen harrastelijabiologi.

Usein harrastelijat ovat paljon fiksummalla tasolla kuin kirjanoppineet.
Epäilen kyllä sun biologian harrastusta. Kyllä sen pitäisi jollain tavoin näkyäkin eikä pelkästään ilmoitusluontoisena.

Tiedätkö, kuinka paljon poudan kuivaamalle ruusupenkkille pitää antaa vettä neliömetriä kohden ja millä perusteella?
Tai millä vesikirppuja voi ruokkia?

THL tiedottaa

Mulla alko omatoiminen luonnon havainnointi ja kokeiden tekeminen about nelivuotiaana. Kerran pyydystin vesisaavista kumman näköisiä kiemurtelevia toukkia lasipurkkiin. Tein reikiä siihen kanteen, jotteivät olisi kuolleet hapenpuutteeseen siellä purkissa. Pari päivää purkin seistyä kotonamme kirjahyllyn pimennoissa, äiti ihmetteli, että mistä ihmeestä noita hyttysiä voi noin tulla.

Eikä se luonnon havainnointi jäänyt noihin lapsena tehtyihin kokeisiin.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Ehei, Rape - on tiedä mitään vesikirpuista tai kastelusta. Olet siinä auktoriteetti minulle ihan taatusti.
Minun vähäpätöinen harrasstukseni on kohdistunut lähinnä eri lajien kilpailuun ja varsinkin niiden selviytymiskykyyn planetaarisesa kriisissä. Enhän minä yhtään yritä kilpailla akateemisen biologin kanssa. Anteeksi, jos loukkasin sinua.
Ave!
At a narrow passage there's no brother, no friend

Ztara

Vatsapuolen liikkuvat raajat saavat aikaan vesivirran, mikä vie eläimen kiduksiin raikasta vettä. Tällä tavalla vesikirppu saa ravintoa suuhunsa. Eläin syö pikkuleviä, bakteereita ja alkueläimiä.  8).
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 06.03.09 - klo:21:46

Minun vähäpätöinen harrasstukseni on kohdistunut lähinnä eri lajien kilpailuun ja varsinkin niiden selviytymiskykyyn planetaarisesa kriisissä.

Aha!  Planetaariset kriisit ovatkin harrastuksena hyvin jänniä. Tuo on yleinen harrastus näitten foorumilaisten keskuudessa. Kunnioitettavaa ajanvietettä.
Etenkin planeettojen törmäyttäminen on jännää.

Minulla tuo aihe hoituu niin kun katson tauluteeveetä.

Lajien välistä kilpailua me harrastettiin pienenä kun laitettiin mustia ja punaisia murkkuja taistelemaan keskenään.

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Rape - 06.03.09 - klo:17:00
.
Jos ei kirjoitukset miellytä niin modea peliin ja äkäseen.

Se tykkää oikoa kirjoitusvirheitä ja ilmeisesti Ave taivutuksia.

On se häpeällistä että jos koko ikänsä on oikonut toisten tekstejä niin vanhemmiten joutuu suvaitsemaan kaikenlaista paskaa.
Väärin se on. Niin väärin.

Minä taas häpeän aina kun luen tämän porukan evoluutiokäsityksiä. Ihan perseestä. Kuten toikin että evoluutio ja itsemurha.
Eihän evoluution tarkoitus ole kuolla vaan sinnitellä hengissä.



Muttta itsemurhaan tarkoitus on päinvastainen- Miksi itsraeita on niin paljon?l Death wish?
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 06.03.09 - klo:22:30

Muttta itsemurhaan tarkoitus on päinvastainen- Miksi itsraeita on niin paljon?l Death wish?

KVG

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=suo00029

Toisaalta sanotaan että itsemurhat ovat työikäisten suurin kuolemansyy ja toisaalta sanotaan että se on alkoholimyrkytykset.
Kun katsotaan alholiin kuolleisuutta ja itsemurhia, samat maat siinä ovat. Suomi on länsimaista pahin ja edellä ovat vanhat Neuvostoliiton valtiot.

80% on miehiä. Itsemurhan taustalla ovat usein mielenterveysongelmat. Itsemurhien ehkäisemiseksi on tärkeää, että masennus havaitaan ja hoidetaan asianmukaisesti, estetään alkoholisoitumiskehitys, hoidetaan alkoholiongelmat,

Uskovainen selittäisi että Jumala otti omansa pois, josta voimme päätellä että ryyppäämllä tekee itsensä Taivaaseen kelvolliseksi.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä