Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Pitäisikö tilata 'Apu' kun joskus menneinä vuosina sain  apua ongelmiini Avusta?

KO. lehti antoi muutakin miettimisen aihetta kuin pelkkiä työelämäni probleemien selvittelyä...

Kiitos nimimerkki Jaska

PS. Lähden tutkailemaan Avun tilaushintoja pikapuolin.

Muisto

Tilattu On...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Ns. avun tarvitsijoita on paljon - uskon?

Itse sain avun tutkimalla taajuussanastoja... Ehkä joku muu muilla tavoin... En tiedä, mutta uskon että näin on.

Pääasia on mielestäni että ei jää tulen makaamaan eikä pohdi asioita sängyssä vaan alkaa tehdä jotain. Kuin esimerkiksi menemällä ajatuksissaan kohti uteliaisuutensa kohdetta.

Opin näin tehdessä tulemaan 'sinut' itseni kanssa.
Joku sanoo sitä Jeesukseksi kun kuuntelee sydämensä ääntä korviensa välissä.

Pääasia on kuitenkin, ettei ole enää sisäisesti ristiriidassa mielensä sopukoissa vaan uskoo mitä 'kuulee' vaikka fyysistä henkilöä ei ole mailla halmeillakaan.

Tämänkin kirjoitukseni  olen kirjoittanut kuunnellen ns. sydäntäni. Olisiko tuo 'opetuksellinen kynttilän liekki' joka valaisee pimeässä?

Muistuu mieleen amerikkalaisten Hubble-teleskoopin erotuskyky kun väittivät, että havaitsee kynttilän liekin ns. valon Europan (jonkun Aurinkokunnan kuun pinnalta, jos siellä olisi kynttilän valon suuruinen valolähde) pinnalta.

Muistoja on ja niitä vielä riittää (paljon olen saanut apua nimimerkki Jaskalta kun opetti minulle miten tätäkin tietokonevärkkiä hoidetaan ja saadaan vielä lähetettyä vanhahtavan tavan mukaan eetteriin).

Muistaakseni eetteri on myös vanhahtavan tavan mukaan 'nukutusaine'? En kylläkään enää 'nuku' vaan valvon, olen hereillä - uskon.

Hyvä - näillä mennään Maailman tappiin?

Muisto
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Niin, niin, välillä täytyy myös uskoa mitä vaimo sanoo !!

Sellaisia ne ovat, ne uskonasiat tavallisille tallaajille.

Uskon, tai ainakin luulen niin.

Muisto Keijo Kullervo

Eräs ns. kuuluisa mies sanoi:

"Missä kaksi tai kolme kokoontuu minun nimessäni, siellä minä olen."

Kuka 'minä'?

Muisto
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 27.09.23 - klo:18:41Eräs ns. kuuluisa mies sanoi:

"Missä kaksi tai kolme kokoontuu minun nimessäni, siellä minä olen."

Kuka 'minä'?

Muisto

Epäilen, että Vladimir Putin ?

Vaikka hän ei olisi henkilökohtaisesti paikalla, niin vakoojansa on ja kuuntelulaitteita riittää joka paikkaan ja nurkkaan.

Uskon, mutta en toivo ??

Kuuntelen ?

Muisto Keijo Kullervo

Bing vastasi:

"Tämä lainaus on peräisin Raamatusta, Matteuksen evankeliumista, luvusta 18, jakeesta 20. Jeesus Kristus sanoi nämä sanat opetuslapsilleen. Hän viittasi siihen, että kun kaksi tai kolme ihmistä kokoontuu yhdessä hänen nimessään, hän on läsnä heidän keskellään.

: Raamattu"

Muisto
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Valikoiva vastaus kieltämättä tuo raamatullinen, epäilen ?

Minun vastaukseni sopii paremmin nykypäivään ja näihin olosuhteisiin maapallollamme, uskon niin ?

Kuuntelen toiveikkaana.

Esmerkix

Jaa-has! Aina kun käyn maalla mummun mökillä, niin tunnen, että äiti ja mummu ovat siellä läsnä kanssani, vaikka heistä on vain kuva seinällä. Minua on siis paikalla vain yksi, ei kahta - kolmea.

Muisto Keijo Kullervo

Ns. avun tarvitsijoita on paljon - uskon?

Itse sain avun tutkimalla taajuussanastoja... Ehkä joku muu muilla tavoin... En tiedä, mutta uskon että näin on.

Pääasia on mielestäni että ei jää tulen makaamaan eikä pohdi asioita sängyssä vaan alkaa tehdä jotain. Kuin esimerkiksi menemällä ajatuksissaan kohti uteliaisuutensa kohdetta.

Opin näin tehdessä tulemaan 'sinut' itseni kanssa.
Joku sanoo sitä Jeesukseksi kun kuuntelee sydämensä ääntä korviensa välissä.

Pääasia on kuitenkin, ettei ole enää sisäisesti ristiriidassa mielensä sopukoissa vaan uskoo mitä 'kuulee' vaikka fyysistä henkilöä ei ole mailla halmeillakaan.

Tämänkin kirjoitukseni  olen kirjoittanut kuunnellen ns. sydäntäni. Olisiko tuo 'opetuksellinen kynttilän liekki' joka valaisee pimeässä?

Muistuu mieleen amerikkalaisten Hubble-teleskoopin erotuskyky kun väittivät, että havaitsee kynttilän liekin ns. valon Europan (jonkun Aurinkokunnan kuun pinnalta, jos siellä olisi kynttilän valon suuruinen valolähde) pinnalta.

Muistoja on ja niitä vielä riittää (paljon olen saanut apua nimimerkki Jaskalta kun opetti minulle miten tätäkin tietokonevärkkiä hoidetaan ja saadaan vielä lähetettyä vanhahtavan tavan mukaan eetteriin).

Muistaakseni eetteri on myös vanhahtavan tavan mukaan 'nukutusaine'? En kylläkään enää 'nuku' vaan valvon, olen hereillä - uskon.

Hyvä - näillä mennään Maailman tappiin?

Muisto
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Ehdotan, että ko. palkinto annetaan Vladimir Putinille ja Joe Bidenille, mutta vasta sitten kun molemmat jäädyttävät  rintamalinjat EU:n ja Kiinan tuella nykyiselle paikalleen  Ukrainassa kuten  Pohjois-Korea ja Etelä Korea ovat tehneet omilla valvotuilla rajoillaan?

Mitä mieltä ko. ehdotuksesta?

Uteliaana

Muisto
"Tie, Totuus ja Elämä?"