Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Totuus julki!

Aloittaja THL tiedottaa, 13.04.09 - klo:18:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

S

Toivottavasti ei kuitenkaan mitään ydinkiimaista beettasoihtujen aiheuttamaa säteilyä. Se kun taitaa olla nykyvalossa hyvinkin tarttuvaa laatua. Ei taida hengityssuojaimet eivätkä foliopipotkaan tuoda apua. Kuuluu nykyisin ikäänkuin jo taudin kuvaan, johon ei mitkään tunnetut lääkityksetkään enää tartuntavaaraan altistuneille auta...?!

-Itse olen tunnetusti kuitenkin kaikelle kuvitellullekin säteilyille immuuni, koska hybris-symbioottina vastustuskykyni on täysin omaa luokkaansa. Ainoa mikä voi energioiden & voimavirtausten johdosta joskus säteillä on oma korkealentoiseksi kehittynyt pollani, joka tuottaa useinkin 'hyöty/uusiokäyttöön' ylimääräistä energiaa, sekä samalla pureutuu ympäristöä vähemmän kuormittavasti asian olennaiseen ytimeen!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

AveLazio

Se! En tunne sanaa. Mitä se tarkoittaa? Muttet sinäkään osannut vastata mun tankki-kysymykseen....
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

.
Enkä vastaa. Johan mää sanoin, että oon ollu Panssariprikaatin kadettikoulussa. Tiedän enemmän panssareista, ku te muut täällä yhteensä.

Teuerdank on eräs fraktuuran kirjaintyyppi, jota käytettiin ensi kerran kirjassa, josta se sitten nimensä saikin.

Itse asiassa on kyseessä sekä kirjaintyyppi että -koko, Teuerdank on, tai siis oli, sellaista reilumman kokoista tekstiä.
Sellaista mitä näki lukea vähän hämärämmässäkin valossa ilman prillejä.




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 14.04.09 - klo:13:37

Tämä Areena on viisaiden ihmisten viisasta vääntöä.

Näyttää siltä.., että tämmöiseen analysointiin kykenee vain osa ihmiskuntaa.., ja se on nyt kerääntyneenä tälle areenalle..., on hianoo.., eiks niin    hyvä tietää enemmän kuin vähemmän.

Me oomma itseriittoisia ja selviämme ilman muualta tullutta kritiikkiä.., koska me tiiämme, ne muut.., niistä ei voi sanoa yhtikäs mittään.. ! ;)



Täytyy ihan palata tuohon postmanin viisauteen.

Vaikka meidän tänne kirjoittamamme – no, ei ihan kaikki sentään – on viisautta sieltä parhaimmasta päästä. (Aakku nyt sanoo tähän heti vastalauseensa, hänen mielestään kun parhaasta päästä tulee pieruja.)

Mitkä eivät ole viisautta parhaasta päästä?
Ovatko nämä luokittelun alapäähän rankatut jonkun määrätyn kirjoittajan tuotoksia?
Kuka rankkaa? Kuka kehtaakin!!

Mikä on sitä viisautta, mistä ortodoksitkin laulavat? Kukapa sen tietäisi...




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Minä ainakin olen yrittänyt.
Viimeiset kierrokset on menossa.
Olen yrittänyt pitáa muita järkevien kirjoissa,
joskus henkistäkin väkivaltaa kayttaen.
Siitä vain seurasi etta porukka alkoi muistella
armeijan laskemia älymääriä. Omalta osaltani totesin, ei löydöstä.

S

Itse voin ainakin omasta puolestani - taka -sekä etupuolelta - tuoda totuuden rehellisen vaatimattomasti julki. Vaikka omat juttuni eivät aina ole järjestään sieltä parhaasta päästä; niin kyllä ne tiedon jyvät on kylvetty niin laajalle alueelle, että ne versovat väkisinkin muutakin kuin vain pelkkää viisastelevaa rönsyä.

- Viisaus on muutenkin vähän häilyvä käsite, jonka rajoja on hankala piirtää. Näsäviisastelu taas vaatii omanlaistaan taitoa. Saivartelu on kuitenkin yksi maailman helpoimmista lajeista, siihen ei paljoa kykyjä tarvita.

- Mutta turha on rankata, tai luokitella omia kykyjään mihinkään arvoasteikkoihin, koska tilastolliset harhat puhuvat kuitenkin rankalla kädellä omaa korutonta kieltään - varsinkin niiden tarkasti määrittelemättömien kirjoittajien kohdalla. Näin ovat pikkulinnutkin laulaneet...!!!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

.
Se on lukenein mies, muttei viisas. Viisas nimittäin vaikenee, mutta ei se.
Moni jäsen taalla on vaiennut, eli ovat nimenomaan viisastunut taalla.

S

Lukeneisuus, tai kirjaviisaus ei korreloi läheskään aina todellisen käytännön elämänviisauden kanssa. Mutta ei vaikeneminkaan ole aina viisauden merkki - joskus se voi toisin olla tietyissä olosuhteissa & tilanteissa varsin järkeväkin ratkaisu.

- Älykäs ihminen taas osaa väistyä tarvittaessa sivuun, jos huomaa että tilanne on toivoton; tai sellainen, että ei ole järin viisasta eikä järkevää olla asioiden keskipisteessä, sekoittamassa pakkaa yhä sekaisemmaksi. Toisinaan on hyvä vetää taitavasti taktikoiden ässän hihastaan, kun havaitsee tilanteen olevan siihen otollinen...
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

AveLazio

Joo. Palatkaame asialinjalle. En tunne käppöstä.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Eugen

Lainaus käyttäjältä: Rape - 26.05.09 - klo:12:44
.
Se on lukenein mies, muttei viisas. Viisas nimittäin vaikenee, mutta ei se.
Moni jäsen taalla on vaiennut, eli ovat nimenomaan viisastunut taalla.

Niin ja Mailis on ainaki copy&paskannu eräänkin ydinvoimakriittisen sivuston, eikä siitäkään voi, tai ainakaan haluaisi päätellä mitään erityisempää herran pääkopan prosessoritehoista.......
"Aye, caramba!"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä