Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Totuus julki!

Aloittaja THL tiedottaa, 13.04.09 - klo:18:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 19 Vieraat katselee tätä aihetta.

allekirjoittanut



Totuus julki.

Sain eräässä yhteydessä dokumentin 9/11, ja tahtoisin jakaa sen myös teidän kanssanne. Pakkauksen koko on n 700 mb, eikä siinä ole teksititystä suomeksi.
Ongelmana on, etten osaa siirtää kyseistä dataa omalta koneeltani teidän takkailtavaksenne ilman opastusta. Tuo tieto on nyt minun tikullani, onko edes mahdollista siirtää sitä foorumin puheenaiheeksi ?




Aakku

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 01.06.09 - klo:22:48Totuus julki.

Sain eräässä yhteydessä dokumentin 9/11, ja tahtoisin jakaa sen myös teidän kanssanne. Pakkauksen koko on n 700 mb, eikä siinä ole teksititystä suomeksi.
Ongelmana on, etten osaa siirtää kyseistä dataa omalta koneeltani teidän takkailtavaksenne ilman opastusta. Tuo tieto on nyt minun tikullani, onko edes mahdollista siirtää sitä foorumin puheenaiheeksi ?

Pistä linkki alkuperäiselle nettisivulle ...


allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 02.06.09 - klo:17:01
Lainaus käyttäjältä: outopoika - 01.06.09 - klo:22:48Totuus julki.

Sain eräässä yhteydessä dokumentin 9/11, ja tahtoisin jakaa sen myös teidän kanssanne. Pakkauksen koko on n 700 mb, eikä siinä ole teksititystä suomeksi.
Ongelmana on, etten osaa siirtää kyseistä dataa omalta koneeltani teidän takkailtavaksenne ilman opastusta. Tuo tieto on nyt minun tikullani, onko edes mahdollista siirtää sitä foorumin puheenaiheeksi ?

Pistä linkki alkuperäiselle nettisivulle ...



Ei onnistu sillä minä ikäänkuin kaappasi sen.  Kyse on jatko tutkimuksista ja virallisissa selonteoissa havaituista ristiriidoista, aika jäätävää sanon minä.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 03.06.09 - klo:16:37Pistä linkki alkuperäiselle nettisivulle ...

LainaaEi onnistu sillä minä ikäänkuin kaappasi sen.  Kyse on jatko tutkimuksista ja virallisissa selonteoissa havaituista ristiriidoista, aika jäätävää sanon minä. 

Kilauta kaverille  ;)

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 03.06.09 - klo:16:37
Kyse on jatko tutkimuksista ja virallisissa selonteoissa havaituista ristiriidoista, aika jäätävää sanon minä.

Jossain luki, etta lähes puolet amerikkalaisistakin uskoo, ettei heille ole kerrottu täyttä totuutta tapahtumista.

Vaikea uskoa, että noin tarkkaan ja pitkään suunniteltu iso isku olisi voinut jäädä tiedustelupalveluilta huomaamatta.. varsinkin kun BinLaden oli jo heidän tarkkailunsa alaisena niiden kahden  Afrikan suurlähetystöjen pommitusten jälkeen.. ja mitkä maat ne oli, joku muu katsoo Wikipediasta! 

Olen sitä mieltä, että jotkut/tietyt tahot olivat tietoisia jotain olevan suunnitteilla ja antoivat iskujen tapahtua .. saatiin motiivi ottaa öljyntuottajaemiraatit kontrollin alle ja poistaa epäluotettava Hussein vallasta.. 
Kukaan ei tietenkään osannut ennustaa tornien täyttä luhistumista..
Tuota noin, olen vissiin nähnyt tuon raportin.. oliko se pitempi video, mutta missä.. ehkä olen laittanut linkin talteen toiselle koneelle. Etsin sitä myöhemmin.

AveLazio

Mulla on useitakin linkkejä näihin salaliittoteorioihin. Jossain... Kun niitä katsoo, alkaa itsekin uskoa niihin... :-\ :-\ :-\
At a narrow passage there's no brother, no friend

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 04.06.09 - klo:23:10
Mulla on useitakin linkkejä näihin salaliittoteorioihin. Jossain... Kun niitä katsoo, alkaa itsekin uskoa niihin... :-\ :-\ :-\

Uskon, sinulla on myös useita sotaelokuvia, arvaan ?

peace

Eugen

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 04.06.09 - klo:11:27

Olen sitä mieltä, että jotkut/tietyt tahot olivat tietoisia jotain olevan suunnitteilla ja antoivat iskujen tapahtua .. saatiin motiivi ottaa öljyntuottajaemiraatit kontrollin alle ja poistaa epäluotettava Hussein vallasta.. 
Kukaan ei tietenkään osannut ennustaa tornien täyttä luhistumista..
Tuota noin, olen vissiin nähnyt tuon raportin.. oliko se pitempi video, mutta missä.. ehkä olen laittanut linkin talteen toiselle koneelle. Etsin sitä myöhemmin.


Tää on vissiin sinun ikiomaa beettasoihtua.... Niin, meillä jokaisella on omat beettasoihtumme kannettavanamme (mobiilibeettasoihtu).  ;D
"Aye, caramba!"

allekirjoittanut


AveLazio

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 05.06.09 - klo:15:13
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 04.06.09 - klo:23:10
Mulla on useitakin linkkejä näihin salaliittoteorioihin. Jossain... Kun niitä katsoo, alkaa itsekin uskoa niihin... :-\ :-\ :-\

Uskon, sinulla on myös useita sotaelokuvia, arvaan ?

peace

Jep, fratello Outopoika, mulla on paljon sotaelokuvia. Olen ollut jopa tekemässä yhtä. Onko muunlaisiakin elokuvia olemassa? 8)

WAR
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä