Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jehovan todistajat

Aloittaja Eugen, 29.04.09 - klo:10:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

S

Olen itsekin seurannut kyseisen herran uraa jo sen alkutaipaleelta 70-luvun lopulta asti, joten tuo Jehovan todistaja-juttu on enemmänkin jonkinlainen laskelmoitu kaupallinen markkinointikikka, niinkuin ne lukuisat nimenmuutoksetkin 90-luvulla symboleineen yms. artisteineen

- Sitäpäitsi tuo Jehovan todistajiin liittyminen on jo vanhaa perua kahdeksan vuoden takaa, jolloin Prince järkytti fanejaan, tekaisemalla jopa albumin Jehovien hengessä. Tempaus oli tavallaan jatkoa hänen muille oudoille & omalaatuisille tempuilleen.

- Mutta miehen musiikki puhuu kyllä kaikesta huolimatta puolestaan. Hän on kiistatta mustan musiikin monitaitoinen velho, joka on vaikuttanut koko populaarimusiikin kenttään merkittävällä tavalla; kaikista näistä kyseenalaisista sekä arvelluttavista ulkomusiikillisista lieve-ilmiöistä riippumattakin.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

veini

Minua hieman ihmetyttää MTV,n uutisten lukija joka on Jehovan todistaja, he eivät nimittäin tunnusta kuin yhden ainoan hallituksen, ja se on taivaallinen lakeineen ym, miten mies voi lukea ja välittää poliittisia uutisia ja muutenkin päuivän polttavia kysymyksiä, jollei itse ota osaa vaaleihin, ym, he eivät äänestä eivätkä osallistu millän tavalla politiikkaan, uskonto kieltää tämän..jotenkin ristiriitainen juttu!

veini

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: veini - 18.05.09 - klo:03:04
Minua hieman ihmetyttää MTV,n uutisten lukija

MInä kestän kyllä niin kauan kun ei vaan raahaa Dosenttiamme sinne historian asiantuntijaksi.
Eugenista tulisi hyvä uutistenlukija.

Eugen

Lainaus käyttäjältä: Rape - 18.05.09 - klo:07:16

Eugenista tulisi hyvä uutistenlukija.

YLEn vai MTVn puolelle?
Mulla ei tosin oo edes sopivaa pikkutakkia! Pitäis mennä ens sunnuntaina yksiin juhliin.... hmmmmmm....
"Aye, caramba!"

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 18.05.09 - klo:08:34

Mulla ei tosin oo edes sopivaa pikkutakkia! Pitäis mennä ens sunnuntaina yksiin juhliin.... hmmmmmm....

Teeveetuotannolla on joku puvustaja. Eiköhän sieltä komerosta jotain löydy. Ja vahva meikki ettei naama häikäise.

Eugen

Tarkoitatko, että saan lainata Lauri Karhuvaaran pikkutakkia niihin pippaloihin?
"Aye, caramba!"

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 18.05.09 - klo:09:40
Tarkoitatko, että saan lainata Lauri Karhuvaaran pikkutakkia niihin pippaloihin?

Saat. Ei rotsit niitten omia ole. Vaan sieltä puvustamosta ne saa, kuten Se kirjotti. Mut jos haluaa poikkeuksellisesti käyttää myös housuja, täytyy tuoda omat. Varma tieto panssariprikaatin keittlömiehiltä. ;D
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 27.05.09 - klo:16:04
... Mut jos haluaa poikkeuksellisesti käyttää myös housuja, täytyy tuoda omat. Varma tieto panssariprikaatin keittlömiehiltä. ;D

Vuonna 1968, kun panssariprikaatissamme oli tarve keittiömiehistä, komppanian päällikkömme Wächter valitsi näihin tehtäviin sellaisia tyyppejä, jotka saivat prikaatin alhaisimmat tulokset ns. kykytesteissä. Varusmiesten keskiarvo oli viiden vaiheilla, keittiömiesten lukemat pyörivät kakkosessa.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

,
Surullista, niin surullista. Eikä asiat ole parantuneet 40 vuoteen miksikään.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä