Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mä ehdotan että Mailis bannataan.

Aloittaja rapevainaa, 28.05.09 - klo:21:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

Tezcatlipoca

Pahoillani. Yhteys pätki, tuli ilmoitus että ERROR ja FAILED. Kilkkasin uudestaan. Poistin toisen.
O whiterobed Angel, guide my timorous hand to write as on a lofty rock with iron pen the words of truth, that all who pass may read.

Eugen

Kustu, olen tullut pitkällisen harkinnan jälkeen siihen tulokseen, että olet yhteiskunnallisesti vaarallinen kaveri... samallalailla kuin raitiotievaununkuljettaja, joka pitää oikeankäden peukaloaan peppureijässä ajon aikana. Siinä nimittäin liikenneturvallisuus vaarantuu ja setelirahoihin tulee rahastettaessa ikävä haju!
"Aye, caramba!"

aladoobi

Jotakin outoa tuossa Kustussa on. Olisikohan juosten kustu? En tiedä. Miten sulla menee Mailiksen kanssa nykyään?
Näin on näppylät, siten on sienet

rapevainaa

.
Kusti haluaisi  Eugenin pään vadille ja veisi sen  Nuutiselle.  tuskin nuutinen eleen paalle ymmartaisi.

Tezcatlipoca

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 18.08.09 - klo:15:05Kustu, olen tullut pitkällisen harkinnan jälkeen siihen tulokseen, että olet yhteiskunnallisesti vaarallinen kaveri... samallalailla kuin raitiotievaununkuljettaja, joka pitää oikeankäden peukaloaan peppureijässä ajon aikana. Siinä nimittäin liikenneturvallisuus vaarantuu ja setelirahoihin tulee rahastettaessa ikävä haju!

Yritän ymmärtää sinua Eugen. Katselin postaushistoriaasi. Et ole viime aikoina tehnyt mitään muuta kuin heilunut varjona minun ja Nuutisen ympärillä. Eikö sinulla ole omaa elämää? Jotain aihetta mistä voist rakentaa keskustelua täällä?

Vaistoan kateutta, ja tuossa viimeisessä, pelkoa. Ei sen kummempaa.
O whiterobed Angel, guide my timorous hand to write as on a lofty rock with iron pen the words of truth, that all who pass may read.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: Gustav - 18.08.09 - klo:22:22
Lainaus käyttäjältä: Eugen - 18.08.09 - klo:15:05Kustu, olen tullut pitkällisen harkinnan jälkeen siihen tulokseen, että olet yhteiskunnallisesti vaarallinen kaveri... samallalailla kuin raitiotievaununkuljettaja, joka pitää oikeankäden peukaloaan peppureijässä ajon aikana. Siinä nimittäin liikenneturvallisuus vaarantuu ja setelirahoihin tulee rahastettaessa ikävä haju!

Yritän ymmärtää sinua Eugen. Katselin postaushistoriaasi. Et ole viime aikoina tehnyt mitään muuta kuin heilunut varjona minun ja Nuutisen ympärillä. Eikö sinulla ole omaa elämää? Jotain aihetta mistä voist rakentaa keskustelua täällä?

Vaistoan kateutta, ja tuossa viimeisessä, pelkoa. Ei sen kummempaa.

Minä en pelkoa Eukassa näe, kateuttakaan en tunnista. Puhuin ystävyydesta jossain aiemmin....tässä tapauksessa jos en olisi Eukan kirjoituksia lukenut jo monet vuodet, olisin kanssasi ehkä samaa mieltä. Mutta tässä taas ystäväporukan vähän tylsiäkin kommentteja tulee vain olankohautuksella ohitettua. Siinä sattuu sitä, joka on uusi porukassa. Se on valitettavaa, eikä minusta ollenkaan tarpeellista. Minusta uusia kirjoittajia ei ole tarpeellista monottaa rumasti ja koetella heidän sietokykyään- vaikka jutut eivät aina miellyttäisikään. Mutta minä olenkin tällainen nössö...

Usein huomaa juuttuneensa jankkaamaan jotain samaa juttua, jota on alkanut seuraamaan. Se varmaan pätee muihinkin kuin Eukkaan. Kai se on jonkinasteista tylsistymistä... Joskus näkee ihmisistä vain toisen puolen, mutta joskus taas sen toisenkin joka on esillä harvemmin. Eukasta olen nähnyt noita helmiä aina silloin tällöin täällä palstalla, mm. hänen rakkautensa kissoihin :).
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Ztara - 18.08.09 - klo:23:45... Joskus näkee ihmisistä vain toisen puolen, mutta joskus taas sen toisenkin joka on esillä harvemmin. Eukasta olen nähnyt noita helmiä aina silloin tällöin täällä palstalla, mm. hänen rakkautensa kissoihin :).

Eukka ei pelkää mitään muuta kuin, että taivas putoaa niskaan ...

Eugen

Lainaus käyttäjältä: Gustav - 18.08.09 - klo:22:22

Ai keskusteleeko Mailis täällä, ei kukaan, siis ei kukaan ole kiinnostunut ydinklingoneista.... kunnes sinä tulet yllätäen tänne ja alat luoda uskottavuutta tarinaan spämmäämällä tiedemiesten Wikipedia tietoja... Se sanoo, että juttusi ovat hauskoja. Voi olla minulla ei ole yhtä paljon vappooaekoo lukea niitä kuin sinulla on raapustella niitä... se siitä elämästä....
"Aye, caramba!"

rapevainaa

.
Rakentaa keskustelua ?
Nuutinen on käynyt kaikki suomalaiset foorumit läpi ja puolen suomen pitäisi sitten jauhaa samaa paskaa.

minusta on suuri onnettomuus että mielisairas alkaa pyörittää lähiympäristönsä terveitä sekavuuksillaan. Ainut minkä terve voi tehdä on antaa kirkas palaute miten asiat on ja miten ne ei ole.
Se on ainut tapa kertoa sairaalle, mikä on hänen terveydentilansa.

kustin tilassa ei myöskään ole hurraamista. Ajatusta ryöppyää kuin vaahtosammuttajasta.

Tezcatlipoca

Kyllä sen tajuan, että aivoni toimivat eri tavalla kuin muiden ihmisten. Siksihän juuri tykkään lukea fyysikoiden elämästä, koska he ovat samalla tavalla hulluja. Aivot toimivat ylikierroksilla. Jossain mielessä fysiikka on kotini; hajamieliset professorit, elämänvieraat matemaatikot, ja tällaiset... Tämä on yksi asia.

Toinen sitten... En ole ymmärtänyt ihmisten reaktiota Nuutiseen. Olen viimeisen viikon ajan juossut pitkin nettiä, ja seurannut mm. naisfutaajien, hifistien, vihreiden, maatalalouslomittajien, goottien ym. reaktioita asiaan. Minusta ihmisten reaktio on pöyristyttävä.  En osaa niin hienosti, ja automaattisesti määritellä tässä asiassa terveen ja sairaan rajaa kuin te. Itse asiassa, minusta ihmisten reaktio Nuutiseen vaikuttaa sairaalta puoliskolta.

Niin hienoja seminaareja, symposiumeja, ja esseitä kuin tässä maassa on kirjoitettu kylähulluinstituutiosta, peräkylien pellepelottomista, ja tee-ite-taiteesta, niin kun ihmiset joutuvat suoralta kädeltä kohtaamaan näiden asioiden todellisuuden, niin kauniit juhlapuheet unohtuvat. Niin paljon kuin joku kansan suosikkikirjailija Heikki Turunenkin on kirjoittanut suomalaisesta kylähulluudesta, mutta voi olla että hänen kohdallaan asiaan on tuonut leppeyttä kullankellertävän oluen humalainen aromi, silloinhan missä tahansa ryysyrannassa voi nähdä piparkakkureunaa. Voi olla että Nuutinen on kaikkea tuota mitä sanotte, mutta entäs sitten. Teidän tuomitsemisenne on paljon hirvittävämpää; se ei ole hulluutta, eikä sairautta, vaan se on pahuutta.

Hulluja ihmisiä täällä on ollut aina, eri tavalla hulluja, ja erilaisia. Ette mitenkään voi olettaa, että yhteiskuntamme olisi pastöroitu ja homogenisoitu silel tasolle, että joka tilanteessa tulisi vastaan vain terveitä, keskivertonormaaleja, sopusuhtaisia, tasapainoisia, ongelmattomia yksilöitä. Minusta on surullista nähdä, että ihmisillä vieläkin on ajatus, että yhteiskunnan pitäisi olla sellainen. Se kun on natsien, ja rotuhygieenikkojen ihanne.

Kun katson sitä reaktiota miten suomalaiset ovat suhtautuneet Nuutiseen, niin minusta näky on lohduton. Ei yhtään empatiaa, ei ymmärrystä, kukaan ei tule samalla tasolla vastaan. Joku yrittää keventää huumorilla, mutta se on aina samaa paskaa pahanilkistä pilleripurkkihuumoria. Mitä tästä voi päätellä?

Ihmisiltä puuttuu kyky kohdata erilaisuutta.

Ihmiset menevät tästä kohtaamisesta sellaiseen shokkiin, että omissa porukoissaan niin normaaleista, mukavista, ihanista, empaattisista pikku pörriäisistä tulee mengeleitä, jotka kyynisyyttä ja raivoa tihkuvilla purskauksillaan vaativat lopullisen ratkaisun toteuttamista. Ja henkisesti he toteuttavat sen, omassa sielussaan, he tuomitsevat toisen ihmisen. he todella tekevät sen, menevät loppuun saakka, se ei ole mitään näyttelyä.

En usko että enemmistö suomalaisista on mitään pyhimyksiä, joilla olisi varaa tuomita. Tilastojen mukaan käytätte alkoholia maailmanennätystahtia, teette itsemurhia, olette Euroopan väkivaltaisin kansa, ja popsitte niitä pillereitännekin ennätysvauhtia. En tiedä sitten onko kyse ylpeydestä, että siinä helvetissä vielä saa pidettyä julkisivua yllä.... Jos oma julkisivu on murenemassa, niin ainoaksi keinoksi jää muiden syyttely. Niin saadaan huomio kätevästi ohjattua pois omasta tilanteesta. Niin se on ennenkin mennyt. Erilaisista tulee syntipukkeja.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä