Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mä ehdotan että Mailis bannataan.

Aloittaja rapevainaa, 28.05.09 - klo:21:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 10 Vieraat katselee tätä aihetta.

Liekki

Kylähulluilta saa kysymyksiin vastauksia, Artolta saa sylin täydeltä syytöksiä, milloin kuulutaan Supoon, milloin Natoon, milloin CIA:han, ydinkiimaisina nettimiliiseinä  8)

Jos Arto osaisi keskustella ja vastailla kysymyksiin, olisi ihmisten vastaanottokin inhimillisempää..

Paha setä

Mielestäni Arton elämäntyö on saanut jo ansaittua arvostusta Hearpediassa.

http://www.hear.fi/pedia/Arto_Lauri

Siinä on kaikki tiivistettynä yhteen sivuun.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Gustav - 19.08.09 - klo:11:23

Ihmisiltä puuttuu kyky kohdata erilaisuutta.

Älä yleistä ..
minulla taitaa olla liikaakin tuota kykyä, on oltava jotensakin varuillaan..  Varsinkin netissä voi helposti piilottaa luonteensa kääntöpuolen, vaikka hyvät aistit minulla mielestäni on senkin suhteen.

Eugen

Lainaus käyttäjältä: Gustav - 19.08.09 - klo:11:23

Toinen sitten... En ole ymmärtänyt ihmisten reaktiota Nuutiseen. Olen viimeisen viikon ajan juossut pitkin nettiä, ja seurannut mm. naisfutaajien, hifistien, vihreiden, maatalalouslomittajien, goottien ym. reaktioita asiaan. Minusta ihmisten reaktio on pöyristyttävä.  En osaa niin hienosti, ja automaattisesti määritellä tässä asiassa terveen ja sairaan rajaa kuin te. Itse asiassa, minusta ihmisten reaktio Nuutiseen vaikuttaa sairaalta puoliskolta.
. Voi olla että Nuutinen on kaikkea tuota mitä sanotte, mutta entäs sitten. Teidän tuomitsemisenne on paljon hirvittävämpää; se ei ole hulluutta, eikä sairautta, vaan se on pahuutta.

Kun katson sitä reaktiota miten suomalaiset ovat suhtautuneet Nuutiseen, niin minusta näky on lohduton. Ei yhtään empatiaa, ei ymmärrystä, kukaan ei tule samalla tasolla vastaan. Joku yrittää keventää huumorilla, mutta se on aina samaa paskaa pahanilkistä pilleripurkkihuumoria. Mitä tästä voi päätellä?

Ihmisiltä puuttuu kyky kohdata erilaisuutta.

Juttua tulee kuin Pipanellalta... bottom line kuitenkin on, että emme ole suomalaisen mielenterveydenhuollon uloke, emmekä nettitukipiste.... Ihmiset tulevat tälle saitille viihtymään ja jutustelemaan toisten samanmielisten (?!?!!) kanssa emme ottaaksemme henkilökohtaista vastuuta sosialitoimen lapsuksista ja puutteista. Emme ota kantaakseemme omien arjenmurheittemme lisäksi osavastuuna jonkun piruparan henkistäjaksamisesta. Ja ennen kaikkea emme ole ammatillisesti päteviä edes antamaan sellaista tukea. Tukemisesta kyllä tiedän senverran, että ihmisen paranoijan vahvistaminen ei ainakaan auta ko yksilöä. Missä olet empatiasi kanssa, kun olet piiskannut Mailiksen tekemään jotain edes vastuutonta? - Et sitten missään, kotona tuijottelet villasukkiisi ja hihittelet.
"Aye, caramba!"

Tezcatlipoca

Lainaus käyttäjältä: Liekki - 19.08.09 - klo:11:53Kylähulluilta saa kysymyksiin vastauksia, Artolta saa sylin täydeltä syytöksiä, milloin kuulutaan Supoon, milloin Natoon, milloin CIA:han, ydinkiimaisina nettimiliiseinä

Ja sitten vastaatte takaisin pilleristisyytöksillä. Mutta jos mennään noihin supovainoamisiin, niin luulen ymmärtäväni Mailiksen pelon. Jokin selityshän ihmisen on keksittävä. ja tätä selitystä sitten automaattisesti toistaa. Tiedän ihmisiä joiden mielestä kaiken pahan takana ovat ryssät, tai juutalaiset Siionin Viisaiden Päiväkirjoineen. Netti on täynnä salaliittohouruamaista. Ihmiset ovat selittäneet minulle miten ZOG (Siinositinen miehityshallinto) tarkkailee jokaista ajatustamme, ja hallitsee kansainvälistä mediaa. Guruni Shri Mataji sanoi että media on täysin kryptokommunisteina esiintyvien ilkeiden tantrikkien hallinnaassa, ja siksi sitä ei pitäisi seurata, ei varsinkaan viihdettä.

Minusta Mailiksen suposelitykset ovat kauniimpi selitysmalli kuin täällä hallitseva lääkeselitysmalli (henkilöllä on aina joko liiaan paljon tai vähän lääkitystä, ellei kuulu meihin normaaleihin)

Jokin selitys täytyy olla.

The Truth is Out There. I Want to Believe.
O whiterobed Angel, guide my timorous hand to write as on a lofty rock with iron pen the words of truth, that all who pass may read.

dianora

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 19.08.09 - klo:12:33

Ihmiset tulevat tälle saitille viihtymään ja jutustelemaan toisten samanmielisten (?!?!!) kanssa

Jutustelun ymmärrän, mutta en tiennyt, että tämä paikka on vain samanmielisille tarkoitettu. Jos tarkoitat, että kaikkien pitää olla samanlaisia, niin tylsää siitä jutustelusta tulee... luulen  ;)
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: Gustav - 19.08.09 - klo:12:42
Ja sitten vastaatte takaisin pilleristisyytöksillä. Mutta jos mennään noihin supovainoamisiin, niin luulen ymmärtäväni Mailiksen pelon. Jokin selityshän ihmisen on keksittävä. ja tätä selitystä sitten automaattisesti toistaa.

Ihminen voisi kyllä hakeutua myös hoitoon jos huomaa ettei oma maailmanselitysmalli oikein worki, niin minä ainakin olen tehnyt.

Tiedän ihmisiä joiden mielestä kaiken pahan takana ovat ryssät, tai juutalaiset Siionin Viisaiden Päiväkirjoineen. Netti on täynnä salaliittohouruamaista. Ihmiset ovat selittäneet minulle miten ZOG (Siinositinen miehityshallinto) tarkkailee jokaista ajatustamme, ja hallitsee kansainvälistä mediaa. Guruni Shri Mataji sanoi että media on täysin kryptokommunisteina esiintyvien ilkeiden tantrikkien hallinnaassa, ja siksi sitä ei pitäisi seurata, ei varsinkaan viihdettä.

Kas siinä vasta guru! Ei kun seuraamaan...

Minusta Mailiksen suposelitykset ovat kauniimpi selitysmalli kuin täällä hallitseva lääkeselitysmalli (henkilöllä on aina joko liiaan paljon tai vähän lääkitystä, ellei kuulu meihin normaaleihin)

Jokin selitys täytyy olla.

Tai sitten henkilö ei hakeudu edes lääkäriin kun ne ovat Supon akentteja kaikki. Ehkä se on järkevin selitys.

Huomasin tuolla toisessa ketjussa että sinulla on taipumus ihannoida hulluutta. Maanikoista oli puhetta. Minusta siinä ei ole pätkääkään ihannoitavaa koska hulluus invalidisoi ihmisen. Aina. Kymmenen hullua vuotta eläneenä voisin sanoa ettei siinä ole mitään ihannoitavaa jos päässä oleva rasvamassa saa ihmisen käyttäytymään oudosti. Hulluus tuo luovuutta elämään ja jotkut taiteilijat pystyvät siitä ammentamaan. Hullujenhuoneet eivät silti ole täynnä taiteilijoita vaan sairaita.

Ehkä Mailiksen tapauksessa olisi viisainta bannata osoittaaksemme ettemme hyväksy tilannetta. Olisi hyväksi toimia peilinä koska ihminen ei pysähdy ennenkuin harhakuvat on murskattu tai ne ovat omia aikojaan murskaantuneet. Foorumin linja on kuitenkin toinen ja Mailis saa olla kunhan pysyy rotissa.

Miksi ihannoit hulluutta Gustav?
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

rapevainaa

.
Todella hyvä kysymys miksi ihailet hulluutta.
Sen suurempaa piinaa ei ihmisellä voi olla kuin sairaus jossa aivot eivät toimi kunnolla.
Ihminen näyttää normaalilta muttei pysty huolehtimaan itsestään. Sen sijaan syntyy kohellusta jossa 5 hengen pakkohoito yksikkö on moottori lämpimänä lähtöön.
Psykiatri ja 2 rotevaa poliisia turvaamassa lääkäriä ja 2 ambulanssimiestä.
sitten sairaalassa  melkoinen henkilökunta 3 vuorossa.

omaiset ovat jatkuvassa ahdistuksessa. Lauma sosiaali viranomaisia selvittelee avustuksia, maksgmattomia velkoja ja asumista.

Eugen

Lainaus käyttäjältä: dianora - 19.08.09 - klo:13:10
Lainaus käyttäjältä: Eugen - 19.08.09 - klo:12:33

Ihmiset tulevat tälle saitille viihtymään ja jutustelemaan toisten samanmielisten (?!?!!) kanssa

Jutustelun ymmärrän, mutta en tiennyt, että tämä paikka on vain samanmielisille tarkoitettu. Jos tarkoitat, että kaikkien pitää olla samanlaisia, niin tylsää siitä jutustelusta tulee... luulen  ;)

Tarkoitin lähinnä saittimme historiaa... täällä lentää irtonaisempi, huumorilla höystetympi läppä kuin esim Nägellä, jossa sellainen aikoinaan kiellettiinkin. Emme porrasta ihmisiä asiakirjoittajiin ja vähemmän asiakirjoittajiin, siksi Mailiskin on saanut tilaa olla meillä. Ja täällä ei ole tavaton rikos kirjoittaa väärään looshiin juttuja, kuten JukriSn muka-asiapitoiset shamppanjakirjoitukset pääsivulla asiakeskustelun puolella. Täällä ei laku helpolla pala. Meillä Outojen kirjoittelu ei useinkaan, minua nyt tietty lukuunottamatta, läpäise tieteelistäkampaa*....

* Tieteellinenkampa on oma sanani ja siksi olen määritellyt sen tieteellisen tarkasti.
"Aye, caramba!"

rapevainaa

.
Kusti on ottanut jumalan armosta kiertävän foorumikonsultin roolin. Koska hän ei saa korvausta panostuksistaan, oikea titteli olisi apostoli.
Eugen määritteli hyvin tämän foorumin. Sen perustivat itsekseen ajattelevat riippumattomat aikuiset, jotka olivat kyllästyneet  Amien koirakouluun.
kiistelläkö asioista jotka on luettavissa wikipediasta.

kusti on ottanut sympaattista kantaa mielisairauksiin ihan niiku auton alle jäämisessä olisi jotain hyvää. 'mina tykkaan enemman ratikan alle jaaneista kuin pakettiauton alle jaaneista.
Ajattelen poistiivisesti kustista, ja olen sita mielta etta..........

00

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä