Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Onko rauhanaikana propagandaa?

Aloittaja AveLazio, 15.06.09 - klo:20:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 10 Vieraat katselee tätä aihetta.

S

Eikä niitä syntejä annetakaan kovin helposti anteeksi, vaikka kuinka armoa täällä suotaisiin. Tuskin sitä edes tässä tapauksessa kovin helposti edes pyydetäänkään?! - Mutta periksi ei kuitenkaan periaatteestakaan anneta!

- Ei auta tässä tapauksessa myöskään minkään valtakunnan propagointikaan - saati sitten alemman tason agitoiminen - joten saamme tyytyä näihin lörtsyihin & atomipiirakoihin. Toivottavasti eivät vain ole minkään beettasäteilyn saastuttamia?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

AveLazio

Hah, Nessuno! Kylläpä tykitit minua! :D :D :D Kyllä mä oon ihan rauhan ajassa elänyt jo 30 vuotta. Intissäkin kuulun enää varareserviin. Nuorena minä sotia kävin. Mun ÄO on 192 - tai oli, ennen kun tulin tämän ikäiseks... ::). Mikä on aselajisi?
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

.
Häh, Ave!

Sullako mittarit on näyttäny punaista nuorena?

Meillä kahdella voi ollakin paljon yhteistä turistavaa, katos, mulla on käyny ihan samoin.

Milläs sä sit hillitsit tuota ylitsepursuavaa älykkyyttäs?

Mulla oli pitkään käytössä sellainen konsti, että join täysmaitoa kolme litraa joka päivä.

;D

Muutoin, mun aselajini on kynäryhmä.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Se! Täytyykin jutella..  ;) Olin nuorena ihan kahjo. Piti päästä vaaranpaikkoihin, koska luuli olevansa kuolematon. Ai sulla oli samaa viirausta. Älyn mä unohdin silloin kokonaan. Ajattelin vain, että minuun ei taatusti vihulainen osu, vaikka miestä kaatu ihan vierestä. Voi voi, miten sitä nuorena voikaan olla idiootti! :o :'(

At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 17.06.09 - klo:19:18
Se! .... Ai sulla oli samaa viirausta. Älyn mä unohdin silloin kokonaan.


No, ei ihan samaa. Äly voi teettää kaikenlaista. Etenkin, niinku ny sulle siis kävi, kun unohtaa koko älyn.

Ei, en mä unohtanu älyä. Päinvastoin, sehän muistutti – täytyy sanoo, että vieläkin joskus – alinomaan olemassaolostaan.

Jossei sitä ite muistanu, niin kaverit kyllä muistutti.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 17.06.09 - klo:16:13
. Mun ÄO on 192 - ... Mikä on aselajisi?

No sitten sulta puuttuu kunnianhimoa. Ave on niiku Mersu ilman bensaa. Menee minne vaán kun käsijarrun ottaa pois.

Mun aselaji - jalkaväkeä ja rannikkotykistö. Siis tykin ruokaa sekä tykittäjä. Kummassakaan ei tarvitse älykkyysosamäärää.

Mä oon lihonnu niistä ajoista niin åaljon että vaikka ryömisin, perse olisi ylhäällä kuiteskin kuin maalitaulu.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Nessuno - 17.06.09 - klo:19:31
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 17.06.09 - klo:16:13
. Mun ÄO on 192 - ... Mikä on aselajisi?

Kummassakaan ei tarvitse älykkyysosamäärää.


Eikö? Kuka sitten laskee ne korot ja horot?


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 17.06.09 - klo:19:34

Eikö? Kuka sitten laskee ne korot ja horot?


Tutka paikantaa ja siirtää tiedot atk:lle.
Automaatti lataa ja laukaisee ja poistaa hylsyn.

THL tiedottaa

.
Miks siellä sitten muka enää äijiä on tiellä?


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Kuten Se sano, tykistössä vaaditaan älyä, koroihin ja horoihin. Kyllä säkin, Nessuno, oot älykäs, kun siellä pärjäsit.

Ei multa niinkään kunnianhimoo puutu. Mutta vakava haavoittuminen lopetti sotahommat. Sitten menin siviilihinttiyliopistoon töihin. Ja inhosin jokaista päivää... >:(
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä