Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Treffipalsta

Aloittaja Frux, 27.09.07 - klo:08:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 14 Vieraat katselee tätä aihetta.

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aaron"
Aakkua siteeraten, tosin toisen asian yhteydestä, konteissa ei ole jengoja, kirteitä. :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

Jos Aakku on sanonut noin niin se ei ole ollut selvinpäin... ja se taas ei voi pitää paikkansa koska Aakku on aina selvinpäin.

Ei niin etteikö sukat tuosta edellisestä pyörisi, mutta

jos sallit:

Mut' noin suloisen
muusan selän hipiää
ma höyhenellä pesisin,
liljan medellä huuhtoaisin,
perhosen siivillä silkin
kuivaksi sivelisin,
linnun maidolla

hitaasti,

hiljaa
voitelisin.

:roll:

Intiiko

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Aakkua siteeraten, tosin toisen asian yhteydestä, konteissa ei ole jengoja, kirteitä. :lol:

Jos Aakku on sanonut noin niin se ei ole ollut selvinpäin... ja se taas ei voi pitää paikkansa koska Aakku on aina selvinpäin.

Aakku ei ole noin sanonut - johan asia paljastuu siteeraajastakin :lol:

Lainaahitaasti,

hiljaa
voitelisin.

Vaivun ekstaasiin tätä ajatellessani - pehmeitä, tutkivia ja määrätietoisia käsiä ...

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"

Mut' noin suloisen muusan selkänähkaa,
ma höyhenellä pesisin,
perhosen siivillä kuivaksi saisin,
linnun maidolla voitelisin.

Ystävällisesti,

Aaron

Ei niin etteikö sukat tuosta edellisestä pyörisi, mutta

jos sallit:

Mut' noin suloisen                                
muusan selän hipiää
ma höyhenellä pesisin,
perhosen siivillä silkin
kuivaksi sivelisin,
linnun maidolla

hitaasti,

hiljaa
voitelisin.

:roll:

Intiiko

Minä teinkin Kikalle, (melkein kuin "Kalle"), tuollaisen ronskimman version. Hänhän kuin ohimennen vihjaisi "moottorisahasynnytykseen" ns. "Kikka Kolmoseen", josta syystä käyttämäni runokieli oli himpun verran riuskempaa, rukiisempaa, mutta ei kuitenkaan mitenkään rupista.
Tuo Sinun tunnelmaltaan sulosointuisempi versio on juuri se, jonka olisin laatinut Sinulle, jos olisin saanut tilaisuuden.  :roll:

Tietysti voi joissakin erityistapauksissa käyttää vielä raavaampaa kieltä, esim. tähän tapaan:

Mut' tollasen mussukan selkänahkaa,
mä kuuraisin kovin kourin -
käyttäisin pahkaa.
Jäisellä vedellä huljuttelisin,
jäähileillä särmäisillä,
pitkin selkäänsä vetelisin.
Ja säkkikankaalla karhealla,
karkealla kädellä,
marraskettään kuurnisin.
Pitkään kestäis polte jäinen,
poltan vielä vaatteet, täineen.
Siihen päättyis rutinat
ja kaikenlaiset pulinat:
"Et koskaan mua palvele!"
Pidä hyvänäs, perkele! :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

Indigo

Minä teinkin Kikalle, (melkein kuin "Kalle"), tuollaisen ronskimman version. Hänhän kuin ohimennen vihjaisi "moottorisahasynnytykseen" ns. "Kikka Kolmoseen", josta syystä käyttämäni runokieli oli himpun verran riuskempaa, rukiisempaa, mutta ei kuitenkaan mitenkään rupista.
Tuo Sinun tunnelmaltaan sulosointuisempi versio on juuri se, jonka olisin laatinut Sinulle, jos olisin saanut tilaisuuden.  :roll:

nii varmaa, ei uskota. Tuon alemman runon olisit minulle laatinut vissiin mieluusti

Lainaa
Tietysti voi joissakin erityistapauksissa käyttää vielä raavaampaa kieltä, esim. tähän tapaan:

Mut' tollasen mussukan selkänahkaa,
mä kuuraisin kovin kourin -
käyttäisin pahkaa.
Jäisellä vedellä huljuttelisin,
jäähileillä särmäisillä,
pitkin selkäänsä vetelisin.
Ja säkkikankaalla karhealla,
karkealla kädellä,
marraskettään kuurnisin.
Pitkään kestäis polte jäinen,
poltan vielä vaatteet, täineen.
Siihen päättyis rutinat
ja kaikenlaiset pulinat:
"Et koskaan mua palvele!"
Pidä hyvänäs, perkele! :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

:D  :lol:  :D  :lol:

Olet kyllä melkoinen runoilija.  Täytyy tunnustaa....pitkin hampain tietysti.

Indigo

Aaron

:oops:

(<----- Nuoko ovat Sinun pitkät hampaasi?)

Sydän sykkyrällänsä, syrjällänsä,

Aaron

Perjantai

Tuo A/A:n viimeinen versio oli inhorealistista runoutta :?

Frux

1200 on lukenut ilmoitukseni ja yli 200 vastannut, mutta en ole saanut yhtäkään ehdotusta treffien suhteen.
Turha paikka tämä Outomaa.

Jos olisin hakenut komeaa, rehellistä ja luotettavaa miestä, olisiko sitten tärpännyt? Ja kuvanikin voisin vaihtaa vaikka tällaiseen viime lomalla otettuun:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Angela December"1200 on lukenut ilmoitukseni ja yli 200 vastannut, mutta en ole saanut yhtäkään ehdotusta treffien suhteen.
Turha paikka tämä Outomaa.

Ei Outomaa ole turha paikka - minä, kuten moni muukaan emme vakavissamme vastaa treffipyyntöihin, ellei ole kuvaa mukana :P

LainaaJos olisin hakenut komeaa, rehellistä ja luotettavaa miestä, olisiko sitten tärpännyt? Ja kuvanikin voisin vaihtaa vaikka tällaiseen viime lomalla otettuun:

Olisi - ilman muuta. Nyt kun laitoit oiken kuvankin, vastaan samalla mitalla ja tapaamme kuluvan kuun 15. päivä - paikan saat valita, kunhan se on siisti ja hyvämaineinen. Kas tässä minä olen kauneusunillani :

Voit vain arvailla, miksi lakana on noinkin pitkällä vasemman jalan päällä :D Kun tapaamme - valitsemassasi paikassa - tulet tapaamaan läpiään rehellisen, komean ja hyvälaatuisen miehen. Vaikealta tuntuu kehua itseään kun olen yleensä varsin vaatimaton ja vähään tyytyväinen, mutta onnistuihan tuo kun oikein yritin.

terv. nimim. naimmeko, vai haluatteko avioliittoa myös ?

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Angela December"Ja kuvanikin voisin vaihtaa vaikka tällaiseen viime lomalla otettuun:

Tollattia kuvia voi muutkin napata kuin vain sinä sillä kertakäyttökamerallas! Ja miksi kuvaamasi malli piilottelee kasvojaan??

Ja mitä se Aakku ny laittokaan: OMAN KUVANSA!
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Perjantai

Ettei vaan olekin kuitenkin näin :wink:

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä