Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Treffipalsta

Aloittaja Frux, 27.09.07 - klo:08:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 18 Vieraat katselee tätä aihetta.

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aaron"

Tein hänelle muutamia ehdotuksia, kun oli aivan hiukkasen matalapainetta ja ehdotin "pientä muodonmuutosta", iloksi itselle ja tuloksi kauppiaille.
Tosin tuolliselle muotovaliolle ei mitään tehty, muotjen puolesta, siis muodon vuoksi, ymmärräthän Sinä. Posi. :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

no justiinsa joo

Indigo

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Kikka"
Tämä menee asiattomuuksiin.Kun ei edes ole asiaa.Uhoa vain.Kiva näitä lukea hyvän yön satuina :)

Ai, että nyt vasta menee? Tuo, jos sitten mikään on emävale. Täällä ei ole koskaan puhuttu asiaa, vaan totuudessa on aina pysytty, valhetta kartettu, tämähän on tiedefoorumia, eikä mikään höpölöpöjuttukerhopulinaboksi. You got it, Baby! :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

Posiella

Toimiiko Parahuussi vielä? Mulle ovi ainakin pysyy lukittuna.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"

Tein hänelle muutamia ehdotuksia, kun oli aivan hiukkasen matalapainetta ja ehdotin "pientä muodonmuutosta", iloksi itselle ja tuloksi kauppiaille.
Tosin tuollaiselle muotovaliolle ei mitään tehty, muotojen puolesta, siis muodon vuoksi, ymmärräthän Sinä. Posi. :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

no justiinsa joo

Indigo

Nii juttiita, olen samaa mieltä. :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

Kikka

Lainaus käyttäjältä: Aaron
Ai, että nyt vasta menee?

Älä yritä.Et saa lupaa vihtoa selkääni.Senkin kelmi,roisto.
Hih :compress:

Perjantai

Minun mielestä täällä outo vierashuoneessa ei puhuta asiaa eikä tiedettä...vaan ikäänkuin melkein aina asian vierestä :shock:

Kikka

Onpa kauheaa.Kyllä tämänainen alkaa oikeasti järkyttää.
Menen takaisin oikeille treffipalstoille.

Perjantai

Pakko on luovuttaa ja antaa unelle tilaa.Öitä kaikille täällä palloileville.Nauttikaa sunnuntaista;lepoa,rauhaa  :study:

Aaron

Onpa kauheaa.Kyllä tämänainen alkaa oikeasti järkyttää.
Menen takaisin oikeille treffipalstoille.

Ole kultaseni siellä varovainen nainen. Liikkellä on monenmoista kauhistusta, vaivan aiheuttajaa, surastaan iilimatomaisia tarttuvia jutskia. Olen kuullut, että tavattu on senssien jälkeen hivejä Hippien hepe...nistä, ehkä? :? ), tippureita (It's not a long way to Tipperery! :lol: ) , kuppaa (Kuppari kuppaa sarvellansa, kiekkumarallallei...), klamydiaa, herppestä,... niin ja munamyrkytykset ovat siellä yleisiä. Yhdeksän kuunkiertoa kestää ja sitten vasta vaivasta päästyään vaivat alkavatkin.
Joten, parempi katsoa, kuin katua.

Ystävällisesti,

Aaron

Indigo

Olette varsinaisia, ihanaisia, olennaisia, rakastettavia naisia. :oops:

Ystävällisesti,

Aaron

No mitä sinäkin siinä punastelet?

Täällä vieraspalstalla alkaa tuntua jotenkin kakofoniselta ja kurjalta.

Aakku, saako olla tuuliviiri ja muuttaa mieltänsä yhtenään? Olit ihan oikeassa, olisi sittenkin pitänyt laittaa tämä ketju muualle.
Mutta oikeastaan minä puolestani sanoinkin jo kaiken mitä oli aiheesta sanottavaa. Niin että ei sillä nyt enää ole väliä.

Angelalle onnea matkaan!  

Indigo

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä