Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Treffipalsta

Aloittaja Frux, 27.09.07 - klo:08:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Posi"Ohhoh!
Kun on hetken poissa, alkaa tapahtua kummia!
Täälläpä on oikein orgiat menossa! :lol:

Hei Posi, miten niin orgiat? Yhtään puseroakaan ei ole heitetty pois, puhumattakaan mistään muusta.
Tämä on vakava ketju johon myös vierailijat saavat osallistua. Laitahan sisko pikaisesti myös oma toivomuslistasi esille.   :)    Katsotaan onko se erilainen  kuin Angelalla.

Indigo

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Lainaus käyttäjältä: "Aaron"

Kyseessä ovat korviaan myöten ihastuneitten puheet. Kumpikaan anti, ei Kuu, eikä Aurinko pidä sisällään rahdunkaan vertaa rakkaudesta.  :oops:

Ystävällisesti,

Aaron

Tähän kuulisin mielelläni perustelun.  

:)

Kerroin sen Hänelle kuutamolla,
aamuauringon kilossa korvaansa supatin,
salaisuutena ikiajoiksi,
ihanain vuotten jatkumoksi.

:lol: Ystävällisesti, :lol:

Aaron

Kikka

Posiella

Angelalla on kyllä hyvä lista! Pitää vielä miettiä, miten sitä voisi täydentää...
Angela voisi kyllä käydä hammaslääkärissä ja ostamassa uuden tantun, niinkuin minä!
Mitäs tykkäätte? Siis tantusta.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Kikka"
Yök.Ei tule treffejä.

Nii, juttiita! Jos nainen olisin, niin en minäkään Rapen kelkkaan lähtisi, en edes liukurikyytiin, kuriton luikuri se on. Hyvä Kikka! 8)

Ystävällisesti,

Aaron

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Posi"
Angelalla on kyllä hyvä lista! Pitää vielä miettiä, miten sitä voisi täydentää...
Angela voisi kyllä käydä hammaslääkärissä ja ostamassa uuden tantun, niinkuin minä!

Enemmän pidin tantuttomasta Posista. :oops:

Ystävällisesti,

Aaron

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Posi"Angelalla on kyllä hyvä lista! Pitää vielä miettiä, miten sitä voisi täydentää...

Elegantti ja aika hienostunut ,ettei ihan liiankin hieno oudolle...no älä välitä varmaan kateuttani puhun...kun ei oo uutta tanttua :cry:

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"
Lainaus käyttäjältä: "Posi"

Elegantti ja aika hienostunut ,ettei ihan liiankin hieno oudolle...no älä välitä varmaan kateuttani puhun...kun ei oo uutta tanttua :cry:

Hus, hus, kirpparille siitä käytettyä tanttua hankkimaan.  :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Kikka"Yök.Ei tule treffejä.

No täällähän on pojat pistäneet parastaan nähtäville....ei niillä oo enempää tarjottavaa :wink:

Indigo

LainaaKerroin sen Hänelle kuutamolla,
aamuauringon kilossa korvaansa supatin,
salaisuutena ikiajoiksi,
ihanain vuotten jatkumoksi.

Runoilijat on sitten hankalia kun niiden vastauksista ei saa mitään tolkkua. Taidan laittaa siihen senssikirjeeseen yhden muutoksen:
- Runoilija (saa olla, mutta ymmärrettävä)

Kyllä kuu ja aurinko liittyvät rakkauteen. Kun rakastaa toista oikeasti, silloin on hänen vuokseen valmis tekemään mitä vain. Mutta kun toinen tietää sen, hän miettii tarkasti mitä on kohtuullista pyytää.
Symboli Kuu on Rakkaus ja Symboli Aurinko on Elämä.

Indigo

PS.  mutta nyt en jaksa enää filosofeerata.

Vaikka en kyllä tuosta Posin tantustakaan oikein tiedä....

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä