Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Treffipalsta

Aloittaja Frux, 27.09.07 - klo:08:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 19 Vieraat katselee tätä aihetta.

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"
Hyvää yötä äläkä ota enää Tippaakaan :lol:

Ei Tippa välttämättä tapa, jos hänet ottaa, eikä tippakaan tapa, sillä murheenkin taltuttamiseen tarvitaan tilkkanen.

Ystävällisesti,

Aaron

Perjantai

Minulla ei ole juuri mitään salaisuuksia.Olen avattaressani siellä Staarseedin tuulisella rannalla.
Tuosta kuvasta voi päätellä sitten mitä haluaa.Lonti ja sinisilmä punasuu :lol:

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Aaron"

Ei Tippa välttämättä tapa, jos hänet ottaa, eikä tippakaan tapa, sillä murheenkin taltuttamiseen tarvitaan tilkkanen.

En lähtis murheitani millään tilkkasella taltuttamaan ja siihen tippaankin voi hukkua :cry:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"En lähtis murheitani millään tilkkasella taltuttamaan ja siihen tippaankin voi hukkua :cry:

En minäkään - ei sovi minulle ... kerroin edesmenneellä tästä. Kyllä siihen tippaan voi hukkuakin...

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"En lähtis murheitani millään tilkkasella taltuttamaan ja siihen tippaankin voi hukkua :cry:

En minäkään - ei sovi minulle ... kerroin edesmenneellä tästä. Kyllä siihen tippaan voi hukkuakin...

Just joo, Oceanwide... :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Ne taitaa sittenkin olla nuo miehet sellaisia "epäluotettavia", eikä pitäis niitä uskoa,mitä korvaan kuiskuttelevat ja kaikkien luettavaksi kirjoittelevat....älä..älä..Indigo kuvittele,että kuun tuovat taivaalta...tai jos tuo...niin älä anna sitä aurinkoa...vaadi takuuaika,että näkee onko puheet olleet luottamuksen arvoiset

Jos kuun tuo niin varmasti annan auringon.   :)  Hyvä Perjantai, kiitos huolenpidostasi, mutta rakkaudesta ei oikein voi pyytää takuulappua, sekun ei ole kaupan silleen. Sen vain saa ihan ilman omaa ansiotaan..
Niin ja luottamus kuuluu rakkauteen, ne ei oikein voi olla erillään ilman, että lakkaavat olemasta.

Indigo

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"
Ne taitaa sittenkin olla nuo miehet sellaisia "epäluotettavia", eikä pitäis niitä uskoa,mitä korvaan kuiskuttelevat ja kaikkien luettavaksi kirjoittelevat....älä..älä..Indigo kuvittele,että kuun tuovat taivaalta...tai jos tuo...niin älä anna sitä aurinkoa...vaadi takuuaika,että näkee onko puheet olleet luottamuksen arvoiset

Jos kuun tuo niin varmasti annan auringon.   :)  Hyvä Perjantai, kiitos huolenpidostasi, mutta rakkaudesta ei oikein voi pyytää takuulappua, sekun ei ole kaupan silleen. Sen vain saa ihan ilman omaa ansiotaan..
Niin ja luottamus kuuluu rakkauteen, ne ei oikein voi olla erillään ilman, että lakkaavat olemasta.

Indigo

Kyseessä ovat korviaan myöten ihastuneitten puheet. Kumpikaan anti, ei Kuu, eikä Aurinko pidä sisällään rahdunkaan vertaa rakkaudesta.  :oops:

Ystävällisesti,

Aaron

Posiella

Ohhoh!
Kun on hetken poissa, alkaa tapahtua kummia!
Täälläpä on oikein orgiat menossa! :lol:
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aaron"

Kyseessä ovat korviaan myöten ihastuneitten puheet. Kumpikaan anti, ei Kuu, eikä Aurinko pidä sisällään rahdunkaan vertaa rakkaudesta.  :oops:

Ystävällisesti,

Aaron

Tähän kuulisin mielelläni perustelun.  

:)

Indigo

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Posi"

Ohhoh!
Kun on hetken poissa, alkaa tapahtua kummia!
Täälläpä on oikein orgiat menossa! :lol:
I'm back, as You see, baby. Are You ready to Rock'n Roll? Money talks, again. 8)

Ystävällisesti,

Aaron

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä