Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Huumoria

Aloittaja Samja, 27.09.09 - klo:18:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 13 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Koetteilla on  – koko ajan – huumorintaju.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Tiistai



Me erilaiset sönköttäjät olemme olleet myös foorumin rikkaus.. ja onneksi se näyttää vielä toimivan, että jäsenet "moderoivat" toisiaan ;) 

Tiistai

#262

Selailin Kalevaa ja tuolle oli Pakko nauraa  ;D
WOrdless Wednesday blogissa siellä:


"Se oli VITSI,  ET OLE adoptoitu!"

Muisto Keijo Kullervo

Tässä ihan mieleni herkistyy... Kun olin pieni lapsi olin kasvatti-isäni kanssa katselemassa myymälöiden ikkunoita... Niissä oli vielä siihen aikaan paljonkin nähtävää... Ei oikein tunnetukaan mainosnivaskoita postiluukkuun kannettuina - kuten nyt On.

No! Näimme kukkaliikkeen jossa ikkunassa oli kauniita Calloja ihan nupuissaan ja mentyämme kotiin sanoi isäni kaivaen kukkaroa taskustaan...

- Mene Keijo ostamaan Calla meillekin!
Minähän menin...
Astuin liikkeen sisään ja sanoin:
- Isäni halusi, että ostaisimme Callan - paljonko maksaa?

Myyjät katsoivat minua ihmeissään, mutta mutisivat niitä näitä ja alkoivat kysellä isäni nimeä, puheliluettelon numeroa ym. vastaavaa...
Hämmentyneenä astuin liikkeestä ulos... Ja kuinka ollakaan, huomasin tiirata liikkeen nimeä... Se oli Calla tai oliko se Callan kukka! Että sillee...

K.K.
Lappeenranta
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Patu



juhasamy

#265

1.1.2012... POKS !!

Talouspoliittinen kädenvääntö kulminoitui abstraktiin sekoiluun tulevasta pesänselvitykseen liittyvästä ongelmavyyhdestä, josta yritettiin ottaa tolkku siirtämällä käsittelyn painopiste mahdollisiin tuloksiin selkeämmin yhteydessä oleviin langanpäihin, jolloin käsittelyyn saatiin uutta avartavaa näkökulmaa, sillä langapäät olivatkin hyvin sytytettävissä niin, että sytytyksen etenevyys langoissa näytti selkeältä siinä mielessä, että asia saataisiin nopeasti ja näyttävästi pois päiväjärjestystä luoneista erityiskuvioista, jotka olivatkin rakennettu sitä varten, että... |||

Dilla, dalla, tuolin alla, ...

Tiistai



Onko täällä savolaisia, tarvittaisi kääntäjää!

Savolaesen vasepookin siännöt: 1. Paa kommee kuva itestäs. 2. Ou olevinas kaaikkiin kaver. 3. Kää kahtomassa kaekkien immeisten seenät, joehin jotennii vuan piäset. ... 4.Suat kerrannii kehuva niin paljon ku vua halluut ommoo ihtees... ainahhii omalla seenälläs. 5.Elä i...kinä sano pahhoo immeisistä. 6.Paakuttele hymynuamoja niin muan mahottomasti seenälle ku seenälle. 7.Elä oo millonkaan sammoo mieltä ku muut, niin out olevinnas viisaampi. 8. Jos vuan oot lähössä ulukomuan matkalle nii muista tok alottoo kehuminen het puol vuotta aejemmin jotta koko kylä varmaan tietää minne oot mänössä. 9. Kun oot hankkinna uuven hiustenkuivoojan, pölynimurin, tiskikonneen, aaton tae vaekka kahviastiaston niin on pakollista ottoo kaaheesti kuvia tuosta uuvesta hankinnasta ja laettoo ne seenälle kaekkin nähtäväks. Sitten vielä pittää kommentoija kuviin alle että mitenkö se on uus investoonti pelannunna ja että kuinka nyt on elämä ihanoo. Sillon kun kukkaan ee kommentoe mittään, tiijät että nuapuris on katteevesta vihreenä eekä varmaan sano ennee päevee kun vastaan tulloo. 10. Jos sulla ee oo ollunna lapsena riittävästi leekkikaluja niin nyt hae het läh kaapasta semmonen kännykkä joka kertoo aatomuattisesti vasebookkiin että nyt se tämä minun omistajan kutale istuu tämän ja tämän nimisessä rentikahvilassa ja valehtelloo sen minkä kerkijää uuvesta aatostaan. 11. Jos joku sinut erehtyy joihinnii kinkereihin eli tapahtumaan kuhtumaan, mäne tikkana sen tapahtuman seinään kirjottamaan jotta "En piäse. Oun Rootoksella." (tae joku muu eksoottinen paekka, mikä nyt mieleen juolahtoo)

Amanda55

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 05.01.12 - klo:00:06


Onko täällä savolaisia, tarvittaisi kääntäjää!

Savolaesen vasepookin siännöt: 1. Paa kommee kuva itestäs. 2. Ou olevinas kaaikkiin kaver. 3. Kää kahtomassa kaekkien immeisten seenät, joehin jotennii vuan piäset. ... 4.Suat kerrannii kehuva niin paljon ku vua halluut ommoo ihtees... ainahhii omalla seenälläs. 5.Elä i...kinä sano pahhoo immeisistä. 6.Paakuttele hymynuamoja niin muan mahottomasti seenälle ku seenälle. 7.Elä oo millonkaan sammoo mieltä ku muut, niin out olevinnas viisaampi. 8. Jos vuan oot lähössä ulukomuan matkalle nii muista tok alottoo kehuminen het puol vuotta aejemmin jotta koko kylä varmaan tietää minne oot mänössä. 9. Kun oot hankkinna uuven hiustenkuivoojan, pölynimurin, tiskikonneen, aaton tae vaekka kahviastiaston niin on pakollista ottoo kaaheesti kuvia tuosta uuvesta hankinnasta ja laettoo ne seenälle kaekkin nähtäväks. Sitten vielä pittää kommentoija kuviin alle että mitenkö se on uus investoonti pelannunna ja että kuinka nyt on elämä ihanoo. Sillon kun kukkaan ee kommentoe mittään, tiijät että nuapuris on katteevesta vihreenä eekä varmaan sano ennee päevee kun vastaan tulloo. 10. Jos sulla ee oo ollunna lapsena riittävästi leekkikaluja niin nyt hae het läh kaapasta semmonen kännykkä joka kertoo aatomuattisesti vasebookkiin että nyt se tämä minun omistajan kutale istuu tämän ja tämän nimisessä rentikahvilassa ja valehtelloo sen minkä kerkijää uuvesta aatostaan. 11. Jos joku sinut erehtyy joihinnii kinkereihin eli tapahtumaan kuhtumaan, mäne tikkana sen tapahtuman seinään kirjottamaan jotta "En piäse. Oun Rootoksella." (tae joku muu eksoottinen paekka, mikä nyt mieleen juolahtoo)

= savolaisen facebookin säännöt. Laita komea kuva itsestäsi. Leiki kaikkien kaveria.  Käy katsomassa kaikkien ihmisten seinät, joihin mahdollisesti pääset. Saat kerrankin kehua itseäsi sydämesi halusta, ainakin omalla seinälläsi. Älä koskaan hauku ketään.  Laita hymiöitä joka väliin.  Ole aina eri mieltä toisten kanssa, niin olet heitä fiksumpi.  Jos olet menossa ulkomaille, aloita kehuminen puoli vuotta aiemmin, niin koko kylä varmasti tietää, minne olet lähdössä.  Kun Kun olet hankkinut uuden hiustenkuivaajan, pölynimurin, tiskikoneen, auton tai vaikka kahviastiaston niin on pakollista ottaa kauheesti kuvia tuosta uudesta hankinnasta ja laittaa ne seinälle kaikkien nähtäväksi. Sitten vielä pitää kommentoida kuviin alle että mitenkä se on uusi investointi pelannut ja että kuinka nyt on elämä ihanaa. Sillon kun kukaan ei kommentoi mitään, tiedät että naapurisi on kateudesta vihreenä eikä varmaan sano enää päivää kun vastaan tulee. 10. Jos sulla ei olo ollut lapsena riittävästi leikkikaluja niin nyt hae heti lähi kaupasta semmonen kännykkä joka kertoo aatomuattisesti facebookiin että nyt se tämä minun omistajan kutale istuu tämän ja tämän nimisessä rentikahvilassa ja valehtelee sen minkä kerkiää uudesta autostaan. 11. Jos joku sinut erehtyy joihinkin kinkereihin eli tapahtumaan kutsumaan, mene tikkana sen tapahtuman seinään kirjottamaan jotta "En pääse. Oon Rootoksella." (tai joku muu eksoottinen paikka, mikä nyt mieleen juolahtaa)[/i]

Ihanaa, Tiistai, mistä tuon keksit?  Olen 100-%-nen savon likka.

risto

.
Tohon savolaane sanos et "on se niinnii. Mikä ettei".

Mun savolaane vaimo sanoo mulle kun mää selitän jotain :"niihä se on, niihä se on".

THL tiedottaa

No, kysyppä sit semmonen vaimoltas, et miten sanotaan tai kirjotetaan savoks kahviastiaston. Tuo asu ei näytä eikä luettunakaan kuulosta lainkaan savolta.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä