Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Huumoria

Aloittaja Samja, 27.09.09 - klo:18:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

Tiistai



Netistä, mistä muualtakaan napattu;


Muisto Keijo Kullervo

Aivokirurgi valmistautui vaativaan leikkaukseen, pesi kätensä ja laittoi hanskat käteensä... Siirtyi leikkausaliin ja astui leikkauspöydän ääreen... Nukutuslääkäri raotti peitettä ja sillähän se lanttu oli (jos ei lanttu leikkaa, leikataan lanttu)...

Ystävällisesti...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

THL tiedottaa

Puukotettu mies tuotiin ensiapuun. Paikalle hälytetty kirurgi katsoi haavaa todeten: "Tässäpä mainio aloitusviilto. Antakaapa viiltäjän puhelinnumero minulle, niin helpotetaan sairaalan kirurgipulaa."


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Muisto Keijo Kullervo

Muoti-ilmiöt valtaavat alaa... Itsekin - ennen hikkasin - nykyään higgsailen...
http://www.kotimaa24.fi/uutiset/kulttuuri/8611-jumalhiukkanen-todennakoisesti-loytyi
Ts. Olen ihan kuin Jumalaa lähempänä kun Higgsin hiukkanen On todettu 'jumalahiukkaseksikin' joissain uskovissa piireissä...
K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend



Patu

Hitto että tuolla K.K.:lla on hyvät jutut. Vasta nyt sain naurun loppumaan ja pystyin kirjoittamaan.

Patu

Pikku-Kallen luokalla oli ollut kirjoitettavana kotiaine.
Opettaja kehui Pikku-Kallen ainetta mutta sanoi että siinä oli pari kirjoitusvirhettä. Pikku-Kalle oli kirjoittanut että hänen siskonsa on yllioppilas ja että sisko käyttää sukahousuja.
Pikku-Kalle viittaa innokkaasti.
-No Kalle, mitä sinä haluat sanoa?
-Opettaja, se on ihan oikein. Sisko on kahden ällän ylioppilas ja hän käyttää yhden koon sukkahousuja.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Patu - 07.07.12 - klo:19:47
Hitto että tuolla K.K.:lla on hyvät jutut. Vasta nyt sain naurun loppumaan ja pystyin kirjoittamaan.

Mulla meni näin kauan.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Muisto Keijo Kullervo

#289
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 09.07.12 - klo:09:02
Lainaus käyttäjältä: Patu - 07.07.12 - klo:19:47
Hitto että tuolla K.K.:lla on hyvät jutut. Vasta nyt sain naurun loppumaan ja pystyin kirjoittamaan.

Mulla meni näin kauan.



"Itku pitkästä ilosta, suru turhan naurajasta, suru turhasta mielestä, mutta 'ilo' tarinan juonesta."

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä