Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

JIM D: Ufoja onko niitä

Aloittaja allekirjoittanut, 09.10.09 - klo:15:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 47 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 22.10.09 - klo:11:49

Mitenkä kirjoituksesi ovat suhteessa lainaamasi kysymykseni kanssa, ja postmankin on harjoittelija sinun taidokkuuteesi verrattuna.


Olen lukenut kemiaa yliopistossa useamman vuoden. En viiti vasta jos sinä et viiti lukea noista aineen olomuodoista.

Tiedän hyvin että vedätät keskustelua noilla kysymyksilläsi, mutta antio nyt olla tällä kertaa.

Esim öljynjalostus perustuu öljyssä olevien  aineiden kaasuuntumislämpötilaan.
http://fi.wikipedia.org/wiki/%C3%96ljynjalostus

Myös puuta voi kaasuttaa.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: Rape - 22.10.09 - klo:11:59
Lainaus käyttäjältä: outopoika - 22.10.09 - klo:11:49

Mitenkä kirjoituksesi ovat suhteessa lainaamasi kysymykseni kanssa, ja postmankin on harjoittelija sinun taidokkuuteesi verrattuna.


Olen lukenut kemiaa yliopistossa useamman vuoden.

Oliko opiskelustasi sinulle tai muillle mitään hyötyä.


Lainaa
En viiti vasta jos sinä et viiti lukea noista aineen olomuodoista.

"mää en kun sää et"   ;D ;D äijjä meininkiä

Lainaa

Tiedän hyvin että vedätät keskustelua noilla kysymyksilläsi, mutta antio nyt olla tällä kertaa.

On se niin väärin, kun toiset kyselevät asioista jotka eivät itseä kiinnosta.

Usein foorumin seriffi on itse se pahin päsmäri.


rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 22.10.09 - klo:15:41


Oliko opiskelustasi sinulle tai muillle mitään hyötyä.



Just joo. Sulla on toi sana hallussa.  Sinä jos joku tiedät ettei opiskelu kannata. Älä kysy sitten.

Opiskelu antaa aina perustietoa ymmärtää maailman asioita, mutta jos perustieto syntyy humpuukista niin tyhmemmäksi siinä vaan tulee.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 22.10.09 - klo:15:41

Oliko opiskelustasi sinulle tai muillle mitään hyötyä.


Sen vuoksi tietenkin kysyt, kun et itse päässyt riittävästi opiskelemaan?

Suomessa on tämä kirjastolaitos. Mee sinne.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: Rape - 22.10.09 - klo:15:48
Lainaus käyttäjältä: outopoika - 22.10.09 - klo:15:41


Oliko opiskelustasi sinulle tai muillle mitään hyötyä.



Just joo. Sulla on toi sana hallussa.  Sinä jos joku tiedät ettei opiskelu kannata. Älä kysy sitten.

Opiskelu antaa aina perustietoa ymmärtää maailman asioita, mutta jos perustieto syntyy humpuukista niin tyhmemmäksi siinä vaan tulee.


Sinulla on sana hallussa, ja ymmärrän harmistuksesi sen suhteen, että jotkut kysyvät myös asioista, jotka sinä ajattelet jo ymmärtäväsi.

Sellainen tulisi foorumin säännöissä kieltää.

THL tiedottaa

.
Ei se, vaan se, kun toinen ei usko paremmin tietävän selitystä, vaan inttää ja kysyy ymmärtämättä hölkäsen pöläystä koko jutusta.

Eli trollaa.

----------------------------

Pitäisikö tänne kirjoittavat ennen heidän ensimmäistä viestiään testata?

Jos tulos on alle 140, ei missään tapauksessa saa kirjoittaa!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 22.10.09 - klo:16:03
, jotka sinä ajattelet jo ymmärtäväsi.


Viljelet aika paljon tota sanotaa että "luulet tietäväsi".  On se vaan mysteeri.

karpalo

En puutu millään muotoa Outopojan Provoiluihin itseäni kohtaan. Kun ei muuta keksi., niin olkoon.

Minusta voisi yhtä hyvin olla vaikka Joutopoika., voisi vieläkin vapaammin ja surutta., ilman mitään opiskelupohjaista tiedontynkää kehitellä luvalla sanoen maalaisteorioita.., nimenomaan otsikolla "Joutopojan Joutomaan Turinat" sopisikin hyvin Blogin otsakkeeksi.

Kun kuitenkin itselläni on kokemusperäistä ja henkilökohtaista osaamista Outokumpu Oy.n Kuparitehtaan koelaboratorion ajoiltani  Kullan erottamista kuparimalmista.

Erotetun kullan ja hopean sitten valoimme uuneissa harkoiksi. On jonkunverran jalompaa ja tyyrimpää ainetta kuin Vesi., josta täällä on ollut jotain tietoa., tai uumoilua.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: se - 22.10.09 - klo:16:09
.
Ei se, vaan se, kun toinen ei usko paremmin tietävän selitystä, vaan inttää ja kysyy ymmärtämättä hölkäsen pöläystä koko jutusta.

Eli trollaa.




Viittaatko kirjoituksessasi vastineisiin asiassa "kumpi oli ensin, kana vai muna", vai vetäsitkö taas väärän todistuksen tuulihatustasi, kun sinulla ei ole itse asiaan mitään lisättävää.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: Rape - 22.10.09 - klo:16:18
Lainaus käyttäjältä: outopoika - 22.10.09 - klo:16:03
, jotka sinä ajattelet jo ymmärtäväsi.


Viljelet aika paljon tota sanotaa että "luulet tietäväsi".  On se vaan mysteeri.

Niinkö ajattelet, että minä se olen. Siinä tapauksessa sanonnoistani on olemassa kirjaimellinen jälki jonka esität kaikkien muidenkin nähtäväksi, eikö niin.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä