Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

JIM D: Ufoja onko niitä

Aloittaja allekirjoittanut, 09.10.09 - klo:15:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

Eugen, olit edellä ihan oikeassa. Mercury-astronautit tekivät pikkuruisen aikamatkan. Maahan palatessaan he eivät voineet havaita olevansa teknisesti "tulevaisuudessa". Aikaero oli niin pieni. Hyvä Eugen! Ja silloin tosiaan nähtiin niitä "tulikärpäsiä" kapselin ikkunasta. Mitä lienevät olleet..
At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

Minä en usko, että täällä on käynyt alieneita ainakaan miljooniin vuosiin. Mutta Maan kaltaisia planeettoja on. Eka jo löydettiin (liian kuuma..). Ja semmoinenhan tarvitaan 3 miljardin vuoden sisään, mikä Maalla on elinaikaa.

Niinpä: Jokainen joka vastustaa avaruuslentoja, on yhtä älyllinen kuin se, joka sanoo, että maailman paras poliittinen järjestelmä on Pohjois-Koreassa... ::)
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 26.10.09 - klo:15:02
Minä en usko, että täällä on käynyt alieneita ainakaan miljooniin vuosiin. Mutta Maan kaltaisia planeettoja on. Eka jo löydettiin (liian kuuma..). Ja semmoinenhan tarvitaan 3 miljardin vuoden sisään, mikä Maalla on elinaikaa.

Niinpä: Jokainen joka vastustaa avaruuslentoja, on yhtä älyllinen kuin se, joka sanoo, että maailman paras poliittinen järjestelmä on Pohjois-Koreassa... ::)

Toi planeetalta lähtö käy sulta nopeammin kuin lapsen teko, Ave.

rapevainaa

.
Tässä jutussa sanotaan että Marsiin voi päästä 2 kuukaudessa ja Plutoon veisi 10 vuotta. Ja sitten takasin.
http://blogit.yle.fi/tieteen-stiiknafuuliaa/kahdessa-kuukaudessa-marsiin-kymmenessa-vuodessa-plutoon

AveLazio

Rape hyvä! Nuo hitaat matkustusajat koskevat nykyisiä kemikaalivetoisia avaruusaluksia. Niillä onkin TOSI vaikea mennä toiselle tähdelle (sekin käy, monen sukupolven ajan kestää matka kyllä). Ajatus onkin löytää ajaton matkustuskeino. Tiedät kai.
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 26.10.09 - klo:15:19
Ajatus onkin löytää ajaton matkustuskeino. Tiedät kai.

Just joo. Tiedänhän minä. Semmonenhan on jo keksitty "tähtiportti". Siinä se on ilmielävänä.
Tällä tehdään viikossa monta matkaa. Minä tyydyn kattelemaan TeeVeetä. En viiti ite lähteä.


THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Rape - 26.10.09 - klo:15:16
.
Tässä jutussa sanotaan että Marsiin voi päästä 2 kuukaudessa ja Plutoon veisi 10 vuotta. Ja sitten takasin.


Mahtuskohan koko hallitus siihen kulkuneuvoon?

Ja sitten ei takasin.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 26.10.09 - klo:19:32




Ja sitten ei takasin.
l


Armoa. armoa!  20 vuotta matkalla olisi virkamatkaksi aika pitkä. Tulisi kilometrikorvauksia.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Ztara - 26.10.09 - klo:13:06Kyllä omin silmin näkeminen ainakin oikeudessa kelpaa todisteeksi  ;D.

Oikeudenkäynnissä tuskin kelpaa selitys : "emmää sitä kauppaa ryöstäny, se oli - näin omin silmin - joku pieni vihree miäs ja sitte se lähti sellasella läpyskällä karkuun hirmu lujaa - ihan suoraan ylähäppäin".

LainaaPelkäämme leimautumista ja juuri tuollaista lekanheiluttajaa kuten sinä  :D. Mutta ufo-ketjuun kai voi laittaa pari sanaa ystävyydestäkin? Nimittäin silloin, kun tietää kenen kanssa juttelee, ei sillä ole niin väliä mitä mieltä ihmiset näistä asioista ovat itse tykönänsä. Se on vain rikkautta ja hyväntahtoista nuijasotaa, tämäkin ajatustenvaihto.

Namaste  :D

En minä lekaa heiluttele, paitsi jos uhvoalus tulee takapihalle, niin sitten saatan huiskia sitä lekalla, jotta menkääs muualle siitä, örkit :) Ehkä juuri tästä syystä uhvohemmot karttavat minua.

Namaste vaan teitillen, Lady Ztara  :-*

rapevainaa

.
Suomalaisia on kadoksissa melkoinen määrä. Ufon luonteeseen tietysti kuuluu, että jos ufo on viennyt niin eihän siitä kukaan tiedä.

Ufot tekevät kaikenlaista jäynää. Esim. tallovat viljaa.

Eikö ne voisi löytää malliksi muutaman kadonneen. - Mutta ei.  Miksei ufot tee mitään järkevää?

Voi olla että osa kadonneista on laitettu avarsuualuksen pakastesäilöön paluumatkaa varten, mutta kuten jo aikaisemmin huomatuin, kannattaisi kyllä siepata lihaliikeen rekasta sopiva määrä valmiiksi pakattuja tuotteita.

Ufon puoliksi syömiä ruhoja teurastamolla


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä