Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

JIM D: Ufoja onko niitä

Aloittaja allekirjoittanut, 09.10.09 - klo:15:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

Reedik ja Rape toivat esiin tämän aikamatkailun paradoksin. Se on aivan varmaa, että menneisyyteen matkustaminen vielä osataan. Menneisyys ei ole kadonnut minnekään. Se jököttää siellä edelleen - kuten tulevaisuuskin omalla paikallaan (lukekaa säiefysiikkaa, jos ette jotkut usko). Eli aika ei katoa eikä sitä synny. Se on. Kaikki. Koko ajan.

Paradoksi on juuri tuo esi-isänsä tappaminen menneisyydessä. Silloinhan tappaja ei olisi itse olemassa? Vai? Tai sitten menneisyydessä ei voi koskea mihinkään. Ehkä. Kuulun siihen koulukuntaan, joka katsoo, että JOS oikeasti on olemassa outoja "avaruusaluksia" Maan alueella, ne ovat Maan tulevaisuudesta, eivät alieneita.

Space Cowboy
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 27.10.09 - klo:17:01

. Ehkä. Kuulun siihen koulukuntaan, joka katsoo, että JOS oikeasti on olemassa outoja "avaruusaluksia" Maan alueella, ne ovat Maan tulevaisuudesta, eivät alieneita.

Space Cowboy

Joo'o. Tiedän muuten sen koulukunnan nimenkin: Hollywood productions.   

Tulevaisuudestapa hyvinnii. (tyhmistä ei saa väittelemällä voittoja)

Mutta miten sä selität Ave että sun lapsenlapsenlapsenlapset  ovat sen näköisiä kuin ovat ovat


rapevainaa


AveLazio

No mun lapset nyt on vähän erinäkösiä ku muitten... Epäkohteliasta kiinnittää siihen huomiota. Oon minäkin noita silmiä ihmetelly.. Mut ei me Maan iljettäviä lihalehmiä napata. Meillä on omat levätankit messissä. Sieltä herkut tulee.
Space Cowboy With A Mission
At a narrow passage there's no brother, no friend

Eugen

Kyseessä on, poijaat, evoluutio harmaat ovat ihmiskunnan tulevaisuus... emme nyt puhu siitä miltä ihmiset näyttävät 2100 vaan esim 15 009. Ruumiillista liikuntaa ei enää tarvita->lihakset surkastuu ja ihmisten koko alkaa pienentyä; tieto kasvaa -> pää kasvaa; lisääntyminen on säänneltyä ja laboratariskoitua -> sukuelimet surkastuneet ja ihmiset muuttuneet androgyyneiksi; koska saastesumut peittävät ilmakehän -> silmät sopeutuneet uusien vaatimusten mukaanmuuttuneet; tai napajäät sulaneet vesi peittää planeettaa ja ihmisen silmät sopeutuneet vedenalaisiin kaupunkeihin; on erilaisia "alieneja" -> mutaatioita on tapahtunut kemiallisten myrkkyjen/sodankäynnin takia.
"Aye, caramba!"

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 27.10.09 - klo:19:14
Kyseessä on, poijaat, evoluutio harmaat ovat ihmiskunnan tulevaisuus... emme nyt puhu siitä miltä ihmiset näyttävät 2100 vaan esim 15 009. Ruumiillista liikuntaa ei enää tarvita->lihakset surkastuu ja ihmisten koko alkaa pienentyä; tieto kasvaa -> pää kasvaa; lisääntyminen on säänneltyä ja laboratariskoitua -> sukuelimet surkastuneet ja ihmiset muuttuneet androgyyneiksi; koska saastesumut peittävät ilmakehän -> silmät sopeutuneet uusien vaatimusten mukaanmuuttuneet; tai napajäät sulaneet vesi peittää planeettaa ja ihmisen silmät sopeutuneet vedenalaisiin kaupunkeihin; on erilaisia "alieneja" -> mutaatioita on tapahtunut kemiallisten myrkkyjen/sodankäynnin takia.

Minun olettamus on se, että avaruuslehmipoikamme on se puutteessa sekaantunut avaruuslehmiin.
sattu vaan geenit kohdalleen. Tai oliko kyseessä manipulointi.

Tulevaisuudessa voi tapahtua mitä vaaaaaaaaan! kun ollaan avoimella mielellä, tai ilman mieltä.

Eugen

Tarkoitatko, että tulevaisuudessa eläimiinsekaantuminen tulee luvalliseksi tai jopa suotavaksi?






Googlauksella avaruuslehmä, löytyi tällaisia... pelottaa!
"Aye, caramba!"

Ztara

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 27.10.09 - klo:18:04
No mun lapset nyt on vähän erinäkösiä ku muitten... Epäkohteliasta kiinnittää siihen huomiota. Oon minäkin noita silmiä ihmetelly..

;D
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Eugen

"Aye, caramba!"

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 27.10.09 - klo:17:01

Menneisyys ei ole kadonnut minnekään. Se jököttää siellä edelleen - kuten tulevaisuuskin omalla paikallaan (lukekaa säiefysiikkaa, jos ette jotkut usko). Eli aika ei katoa eikä sitä synny. Se on. Kaikki. Koko ajan.


Semmosesta säefysiikasta koskaan kuullutkaan. Mikä engl.kielinen termi sillä on?

Pani vähän epäilemään, että kenties Minä tulen tulevaisuudesta?! :o ::) Ne kaksi aikaisemmin mainitsemaani kokemusta puhuisivat sen puolesta..

Ja sitten on ennustajia kuin Nostradamus, muitakin, jotka ovat nähneet asioita, jotka eivät ole vielä tapahtuneetkaan. Todistettavasti. Miten sen muuten selittäisi kuin Aven mainitsemalla säiefysiikalla.

Kyllä täytyy lähteä tästä etsimään jotain tietoa siitä, nyt.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä