Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

JIM D: Ufoja onko niitä

Aloittaja allekirjoittanut, 09.10.09 - klo:15:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Tiistai




Löytyi vain yksi sivu, keskustelu Skepsiksellä
http://keskustelu.skepsis.fi/html/KeskusteluViesti.asp?ViestiID=226409&AiheID=7

Lainaa>Eivätkö ulottuvuudetkin, joita
>säiefysiikka tuntee 11, ole pelkkiä..

Yksitoista ulottuvuutta?  Kun me maan matoset tunnemme kolme.. minä taidan uskoa neljännenkin olemassaoloon.

reedik

En tiedä, sopiiko tähän ketjuun, mutta laitanpa linkin kuitenkin. http://www.wax.ru/gallery9/eng_gallery.html  .Pietarin vahamuseossa on vahanukkeja, jotka poikkeavat hieman ulkonäöltään tavanomaisesta. Museon virkailijat väittivät ihan vakavalla naamalla, että jokaisella vahanukella on ollut elävä esikuva, jonka mukaan nuo nuket on tehty. Esimerkiksi tuo nainen, jolla on sian kärsä, oli elänyt muistaakseni Islannissa 1800-luvulla. Kysäisin, mistä tuo kopio on tehty ja vastaukseksi kerrottiin, että sen ajan taiteilijat olivat tehneet mallista näköiskuvia. En tiedä, mitä uskoa, mutta päätelkää itse.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 27.10.09 - klo:21:30



Löytyi vain yksi sivu, keskustelu Skepsiksellä
http://keskustelu.skepsis.fi/html/KeskusteluViesti.asp?ViestiID=226409&AiheID=7

Lainaa>Eivätkö ulottuvuudetkin, joita
>säiefysiikka tuntee 11, ole pelkkiä..

Yksitoista ulottuvuutta?  Kun me maan matoset tunnemme kolme.. minä taidan uskoa neljännenkin olemassaoloon.

Mitä sä tommottista keskusteluista. Sama kun selaisit tätä outomaata.    ;D

Kato vaikka täältä aluksi.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Säieteoria

Sit voit tutkailla Stephen Hawking'ia.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Tiistai


Ihan uskottavia kuvia. Välillä noita poikkeavia ihmisiä on uutisissa, kehitysvammaisia ihmisiä. Joillakin on joku sairaus tai muuten jotain on mennyt "pieleen",  meidän näkökulmastamme  katsoen :)

Esim. ihan äskettäin luin lapsesta, jolla on outo karvoitus kasvoissa, äärimmäisen harvinainen tapaus. Ehkä löydän sen uudelleen.  Ei tuollaiseen tarvita geenejä avaruudesta..



Muoks.
Löysin! Se oli siinä toisessa ketjussa, kun keskusteltiin karvoituksesta :blush:



Werewolf baby

Kuvia on 4 kpl

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: se - 27.10.09 - klo:22:04


Sit voit tutkailla Stephen Hawking'ia.




Joo, tietenkin :P  Mutten viitsi, ei siksi etten ymmärtäisi (koska Hawking on tietääkseni kirjoittanut kirjansa maallikoille).. pelkkää laiskuutta.  Helpompi lukea niiden mielipiteitä, jotka ovat sen sisäistäneet.

Muutenkin on monta kirjaa kesken. Ja aloittamatta vasta!

THL tiedottaa

.
Heh, jokainen saa olla ihan niin tietämätön, kun itse haluaa...      ;)
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Paha setä

Eipä ole koiraa karvoihin katsominen. ;) Saati ihmistä.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-


Paha setä

Tarvitseeko avaruutta katsoa youtubesta? Minä voin mennä ulos, koiran kanssa metsälenkille ja nähdä sen niin hyvin kuin ilman apuvälineitä on mahdollista.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 27.10.09 - klo:22:27
.
Heh, jokainen saa olla ihan niin tietämätön, kun itse haluaa...      ;)

Mainaatko että tavallisen ihmisen tieto lisääntyy lukemalla Hawkinsia?

Kyllä mulle Ave riittää ihan hyvin.

Aven ufo-teoriassa on ns paradoksi.   Ave sanoo ettei aikakoneella pääse menneisyyteen päin mutta sillä pääsee tulevaisuudesta tänne päin.  Sama suuntahan siinää on molemmissa. No sitten jos aikone ei pääsee tulevaisuuteen päin, silloinhan ne jumittuvat sinne minne jutuivat.

Vielä yksi kysykys: kannattaako rakentaa aikakoneita sen takia että pääsee nysväämään jotain laihan lehmän kaulaa jälkiä jättämättä.

Eli  jso vähänkin käyttää järkeä, ufoissa ei ole mitään järkeä. Ne perustuvat tasan tarkkana siihen että kun ihminen ei tiedä kaikkea.
No miten ihminen voisi tietää kaiken? Siksi että ufousko korvaa loput.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä