Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

JIM D: Ufoja onko niitä

Aloittaja allekirjoittanut, 09.10.09 - klo:15:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 35 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

.
Kun katsoin guuglesta, onko kaikki mysteerit selvitetty, suurin selvittämätön mysteeri on, miksi ihmisillä on häpykarvat.

Juuri tuli TV:stä, että selvittämättä on laeissa sijaitseva kuuluisa   porsaanreikä.

THL tiedottaa

.
Kyllä noille kummallekin on jo löytynyt järkeenkäyvä selitys.

Se vaan vaatii, että selityksen kuulijalla tai lukijalla on sitä järkeä...

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

allekirjoittanut

Asiat joihinka itse kukin uskoo, voivat olla tosia (todellisuutta vastaavia) tai epätosia. Mitkä asiat ovat tosia, ja mitkä eivät. Lähtökohtaisesti ajatellen objektiiviset olevaiset ovat tosia, epätodellisuus on siten ajatellen reaalista käsityksiä muodostavan mielessä ja mielipiteissä. Onko oikein ajatella, että me uskomme sekä tosia asioitamme, ja epätosia asioitamme, joita pidämme luonnollisesti tosinamme.

On mahdollista, että "selittämättömät" ilmiö eivät ole Ufo-imiöitä, mutta jos yksikin on, niin tuon tapahtuman takana on kehittynyt sivilisaatio ja arvatenkin paljon muutakin.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 13.10.09 - klo:21:08
Onko oikein ajatella, että me uskomme sekä tosia asioitamme, ja epätosia asioitamme, joita pidämme luonnollisesti tosinamme.


Epäselvästä kirjoitustavastasi huolimatta olen hiffaavinani, mitä tarkoitat.

Tätä asiaa on paljon tutkittu.

Useimmilla ihmisillä on ristiriitainen käsitys- ja uskomusmaailma.
Ihmiset voivat uskoa samanaikaisesti toisensa pois sulkeviin asioihin.
Tämä on aivan tavallista.
Harvalla on johdonmukainen ajatusmaailma.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Ihmisiltä puuttuu perustietoa ymmärtää useimpia asioita. Ymmärtämisen voi korvata omatekoisilla selityksillä  ja uskolla ja ties millä.

Kun tuo "oma tieto" on palanut kovalevylle, sitä ei mikään tutkimus muuta.

Pitää mieli avoinna = ei luota mihinkään selitykseen vaan hakee parempaa.

Mehiläishoidossa olen huomannut että uudet hoitajat tykästyvät humpuukiin.

THL tiedottaa

.
Ihmisten harhauttaminen, nenästä vetäminen on helppoa.

Useat jopa hakeutuvat omasta tahdostaan sellaisiin tilanteisiin ja olosuhteisiin, joissa he väistämättä tulevat harhautetuiksi.

Esimerkiksi poliitikkojen puheisiin uskominen on eräs tällainen tilanne.

Eduskuntaan pyrkivän on joko itse osattava tarvittavat harhautukset tai hänen on palkattava joku harhauttamaan.
Vaikea eduskuntaan on muutoin päästä.








Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Nigerialaiskirjeillä on huijattu vaikka kuinka plajon ja taas löytyi uusia.

"Sukuusi kuuluva murjaanien kuningas on jättänyt sinulle suuren perinnön Afrikassa.
Lähetä meille rahaa 50 000, jotta voimme laittaa perinnön kuntoon ja lähettää 2 kontillista kultaa ja timantteja Suomeen."

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: se - 13.10.09 - klo:21:26
Lainaus käyttäjältä: outopoika - 13.10.09 - klo:21:08
Onko oikein ajatella, että me uskomme sekä tosia asioitamme, ja epätosia asioitamme, joita pidämme luonnollisesti tosinamme.


Epäselvästä kirjoitustavastasi huolimatta olen hiffaavinani, mitä tarkoitat.


Ihmiset voivat uskoa samanaikaisesti toisensa pois sulkeviin asioihin.
Tämä on aivan tavallista.
Harvalla on johdonmukainen ajatusmaailma.







Jos kirjoitukseni oli mielestäsi epäselvää, sait siittä kuitenkin selvää, joten oliko se epäselvää.

rapevainaa

.
Taas meni siihen että tarvitaan Ässän lausunto.
Se ei tunnusta virheitään eikä puutteitaan.

S

Olen seurannut tätä keskustelua jo jonkin aikaa sivusta, sekä todennut että selvyyttä tähän asiaan tuskin saadaan puolueettomaltakaan taholta. Lisäksi olen oman selvitykseni jo aiemmin tässä ketjussa varsin selväsanaisesti tuonut julki.

- Joten minun lausuntoni ei tätäkään hedelmätöntä jankkausta vie ainakaan kovin rakentavasti eteenpäin, pikemminkin päinvastoin. Kun skeptiset käsitykset asetetaan vastakkain syvien uskomusten, tai jopa empiiristen omakohtaisten tietojen kanssa - niin seurauksena on jahkailua juupas- eipäs-tyyliin; eli onko jokin ilmiö olemassa vai ei. Kriittinen subjektiivinen äänikin hukkuu tähän arvomaailmojen sekamelskaan, jonka lopputuloksena on lopulta ei-mitään!

- Tälläinen keskustelu ei siis johda mihinkään, kun jokainen pysyy tiukasti omissa käsityksissään - joten jatkakoon tätä spekulointia he, jotka tälläisestä jaarittelusta & saivartelusta saavat jotain irti. Itse siirryn taas syrjemmälle sivustaseuraajan rooliin. Kaikki olennainen kun asian tiimoilta on jo ajat sitten sanottu! 
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä