Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

JIM D: Ufoja onko niitä

Aloittaja allekirjoittanut, 09.10.09 - klo:15:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 29 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

-
.
outopoika!

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 13.10.09 - klo:15:51


Astronautit kyselivät kuinka kaukana heidän raketistansa jo irrotettu jokin osa oli, sillä he näkivät raketin ikkunasta jonkun seuraavan heitä.



Tuossahan sinä väität, että astronautit olivat niin tyhmiä, että kuvittelivat jonkin raketista irrotetun osan voivan seurata heitä.

Joko olet itse aivan tyhmä, tai sitten referoit tuota 'uutista' virheellisesti.

Ehkä molempia.




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: se - 24.10.09 - klo:15:39
-
.
outopoika!

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 13.10.09 - klo:15:51


Astronautit kyselivät kuinka kaukana heidän raketistansa jo irrotettu jokin osa oli, sillä he näkivät raketin ikkunasta jonkun seuraavan heitä.



Tuossahan sinä väität, että astronautit olivat niin tyhmiä, että kuvittelivat jonkin raketista irrotetun osan voivan seurata heitä.

Joko olet itse aivan tyhmä, tai sitten referoit tuota 'uutista' virheellisesti.

Ehkä molempia.






He tahtoivat ilmoittaa Houstoniin että joku tuntematon esine seurasi heitä, ja tekivät sen käyttämällä sumboliikkaa kuten jo kerroin.


Sinun olisi pitänyt katsella tuo ohjelma itse.

rapevainaa

.
Tv-ohjelmissa lentää ilmassa mitä vaan.
Jos en ole itse paikalla, en takuulla käy arvelemaan, oliko se se, vai joku muu. Kestän kyllä sen epävarmuun. Jos se ei maksa mitään, niin mun puolesta saa olla vaikka ufo.

THL tiedottaa

.
outopoika!

Jos olet oikein referoinut ohjelmassa esiintyneet astronauttien sanomiset, voidaan suoralta kädeltä tyrmätä ohjelma huuhaana.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: se - 24.10.09 - klo:15:47
.
outopoika!

Jos olet oikein referoinut ohjelmassa esiintyneet astronauttien sanomiset, voidaan suoralta kädeltä tyrmätä ohjelma huuhaana.




Yllättävää että tyrmäät ohjelma sitä edes näkemättä, mutta tee niin kun parhaaksesi katsot, se on sinun asiasi.


THL tiedottaa

.
On tuo ennenkin havaittu, että et ymmärrä kirjoitettua tekstiä.

Kirjoitin ehdollisesti: Jos...


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: se - 24.10.09 - klo:15:55
.
On tuo ennenkin havaittu, että et ymmärrä kirjoitettua tekstiä.

Kirjoitin ehdollisesti: Jos...




Tuo keskustelu käytiin käyttämällä edellä kertomaani symboliikkaa, Joten...

(sillä raketin osalla oli oma nimityksensä, jota en muista)

THL tiedottaa

.
Symboliikkaan vetoaminen on ohjelman tekijöiden tulkinta.

Miksi he muka olisivat käyttäneet symboliikkaa, kun kerran koko sanailu oli SALAISTA?

Se, että se todella pysyi salassa noinkin kauan, TODISTAA sen olleen salaista.

Heh, voihan olla niinkin, että koko astronauttien ja lennonjohdon välinen keskustelu lähetettiin ulos BBC:n suorana lähetyksenä.

Mitä helvettiä tommosia ohjelmia kattelet??




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Minä katoin ohjelmaa 3 jaksoa, ja ne oli tarkoitettu lapsenmielisille viihteeksi.

muuten lehmien silpomisesta - onhan suomen navetoissakin käynyt jotain leikkaajia. Oliko ne trulleja?

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: se - 24.10.09 - klo:16:02
.
Symboliikkaan vetoaminen on ohjelman tekijöiden tulkinta.

Miksi he muka olisivat käyttäneet symboliikkaa, kun kerran koko sanailu oli SALAISTA?

Se, että se todella pysyi salassa noinkin kauan, TODISTAA sen olleen salaista.







Tuohon aikaan oli mahdollista kuunnella heidän välistä radioliikennettä, jos löysi taajuuden ja osasi suunnata radiovastaanottimen oikein. Ohjelma ei kerro kuunteliko sitä lähetystä joku toinen (esim. Neuvostoliitto), mutta jos kuuntelikin, he kuulivat puhuttavan raketin jostakin osasta, eivät mahdollisesta ufosta.

Kyse oli todellakin autenttisista nauhoituksista joita eräs mukana ollut Astronautti selosti.

Ymmärryksesi asiasta voisi lisäätyä jos näkisit itse kyseisen ohjelman, tässä tapauksessa sinun on vain jatkettava valitsemallasi tiellä.

Eikä ole järkevää ryhtyä ampumaan sanantuojaa. Minä en voinut mitenkään vaikuttaa siihen, mitä sanottiin ja kuka sanoi, ok

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä