Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Minkälainen mielestäsi on paikka nimeltä 'Taivas'?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 24.11.09 - klo:16:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

PusiSusi

Helvetti on kaunis,
  tulet loimuten iltaruskon väreissä
Piru on kaunis
  niin pirun kaunis
     kauniimpi kuin taivahan valo

Taivas on kaunis,
  valo roihuten tähtien säkeissä
Luoja on kaunis
  niin kirkkahan kaunis
     kauniimpi kuin infernon hehku

Minä olen kaunis
  katse kaihoten pintojen heijastuksista
Sinä olet kaunis
  niin luonnollisen kaunis
     kauniimpi kuin palanen taivasta      

Tiistai

Vau.. menee ihan sanattomaksi tuollaisen sananlahjan edessä .. oletko koskaan julkaissut mitään, Susi?

PusiSusi

Olen kirjoittanut sanoiksi jotain tekstejä, joita olen julkaissut runonurkassa, mutta ne ovat olleet harrastetoimintaa. Niitä on sit rämpytelty kaverin kans iltanuotiolla.

Pidän spontaaniudesta, mikä on mahdollista täällä, tällaiset palstat ovat korvaamattomia ihmisille, joilla on halu ja tarve kirjoittaa.
En pidä itseäni nikkarina, kirjoitan kun tekstiä syntyy, valokuvaan kun jokin pakottaa minut siihen.

Julkaisen näitä vain koska niitä tulee.

Tiistai

Minun pulmani on, että kamera ei ole käsillä kun ainutlaatuisia motiiveja näkee. Usein ne ovat hetkessä poissa, kerrankin riensin sisälle hakeman kameraa ja palatessa se tuhatpäinen lintuparvi oli jo melkein ohi. Tai autolla liikkeellä ollessa pitäisi pysähtyä .. pysäytäppä kuski jonkun kauniin kohteen takia, joku talo ja puita, mutta aah se tunnelma niiden ympärillä :P .. joskus olen yrittänyt ottaa kuvia liikkuvasta autosta, muttei siitä mitään tule.   

Harmittaa usein kovastikin.

PusiSusi

Minun intohimoni on kuu ja oikea, eli se "just" valo sekä pilvien kommandojoukot kaiken tämän keskellä tai pikemmin kehyksenä.

Ehkä otsikkoon liittyen taivaan tavoittaminen on hyvin pienessä hetkessä. Kun ajan puoli viiden ruuhkassa kotiin, näen vangitsevan ruudun, mutten ehdi ikuistaa sitä, sillä auton parkkiin asettaminen vaatii vielä vähintään 10min ja kameran haku sekä virittäminen plus hölkkääminen oikeaan pisteeseen tunnelman ja asetelman saavuttamiseksi toiset 10min jonka jälkeen hetki oli muisto vain ja 20min myöhässä sen oivaltaja.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: PusiSusi - 23.11.10 - klo:22:48
Pidän spontaaniudesta, mikä on mahdollista täällä, tällaiset palstat ovat korvaamattomia ihmisille, joilla on halu ja tarve kirjoittaa.
En pidä itseäni nikkarina, kirjoitan kun tekstiä syntyy, valokuvaan kun jokin pakottaa minut siihen.

Julkaisen näitä vain koska niitä tulee.

Tykkään kans Spontauniudesta. Kirjoittelen vaan kun siltä alkaa tuntua ja kun sitä Textiä suoltuu, kuin entisen likan faxista.

En muuten paljoo välitä, onko teksti sopivan pidättyväistä, mutta niinhän täällä moni muukin revittelee. Valokuvaankin niin hemmetisti, että viikossa menee aina melkein yksi päivä otosten lajitteluun ja epäonnistuneiden poistamiseen.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 24.11.10 - klo:08:57
... että viikossa menee aina melkein yksi päivä otosten lajitteluun ja epäonnistuneiden poistamiseen.

Mää laitan epäonnistuneimmat juttuni nettiin.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

THL tiedottaa

Sympoli on hyvä vaan ja kertoo miten itse pääsee eroon epäonnistuneista tuotoksistaan.

Höh, älä vaan sano, ettei sulta pääse koskaan käsistäs mitään epäonnistunutta.

Kerron tässä vielä syyn siihen, miksi heitän epäonnistuneet tuotokseni nettiin.
Tämä juontuu siitä, että pitkään jatkuneessa muiden kirjoittajien tuotosten tarkkailussani olen päätynyt siihen tulokseen, että näin pitää menetellä.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Kun lähdin töistä eläkkeelle, otin esiin kovalevyltä 15 vuoden työt ja painoin del. Sinne meni kaiikki eikä edes kysynyt, ootko varma.
Kone odotti, milloin se tapahtuu.

Taivas on punainen ajatus kovalevyllä.
Ajatuksen kuolema on del *.*
Avaa pyyhkäisemällä
Irroita lataaja töpselistä
vähennä hiilijalanjälkeä.

Kuten huomaatte minun runoni ovat hyvin realistisia
.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä